morgen ben ik 5 weken zwanger en ik voel niks... Is dat wel normaal? wat voelden jullie op die termijn?
Don't worry! Ik heb de eerste weken ook niks gevoeld! Maakte mij ook onzeker, maar zie mijn banner Ik werd alleen vanaf week 9 een beetje moeer, maar voor de rest geen misselijkheid/ overgeven, geen pijnlijke borsten, helemaal niks!
Ik had ook nergens last van hoor! Ook niet misselijk of extreem moe geweest. Rond de 8/9 weken wel wat minder trek in eten, maar geen 'last'. Dus geniet er maar lekker van, zo weinig kwaaltjes!
Had ik ook en werd met 6 weken misselijk is gelukkig al wel over nu maar het volgende stond al klaar moe moe en nog eens moe Maar maak je geen zorgen meid En als je dat toch blijft doen luister naar je lijf en bij twijfel bel je vk en zij kan je verder helpen mischien krijg je wel n echo
Ik voelde niks noemenswaardig. Tot 6 weken, toen was het de wc pot en ik, wij zijn de beste maatjes, en nog steeds. Dus geniet er maar van
Ik voelde ook helemaal niks, dat kwam rond de 6 weken opzetten. Heb vertrouwen in je lichaam en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik voelde bij de derde ook niks. Noppes. Zat maar te wachten.. Rond een week of 10 werd ik wel moe. Duurde 2 weken.
Maak je geen zorgen hoor. Ik heb ook nooit wat gevoeld! Was alleen iets sneller moe, maar dat was niet opvallend. Nog steeds nergens last van trouwens en toch echt 17 weken vandaag. Wel of geen kwaaltjes zegt niks
hallo, Ben zelf ook 5 weken zwanger en moet zeggen voel ook weinig! Alleen wat pijnlijke borsten maar verder nergens last van. Maar ik lees al wel dat het er ana kan komen dus bereid me voor hahaha Groetjes!
Wou net topic openen. ...net zwanger en top fit!! Haha heerlijk toch Heeft echt niks te maken met wel of geen goede zwangerschap
Hier nu 8 weken, nog geen gekke symptomen. Eerste 6 weken veel pijn in baarmoeder (rekken denk?), nu meer steken rechts of links onderin m'n buik (banden zei de VK). Wel snel moe en borsten die zowat uit elkaar springen maar dat begint nu weer af te nemen. En veeel trek in zoete dingen terwijl ik eerst meer van de hartige dingen was.
Rond week 8 werd ik moe; daarna lustte ik geen warme groenten meer. Verder helemaal niks gevoeld; de baby kan je ook pas na een week of 16/17 voelen.
Ik ben nu ook 5 weken maar heb ook nergens last van. T is dat ik af en toe de foto van m'n zwangerschapstest erbij haal, anders zou ik zo vergeten dat ik zwanger ben! Heb wel iets gevoelige borsten, maar that's all!
Gefeliciteerd met je zwangerschap, Ik voelde toen ook niks en heb als tip toch dat je nog even kan genieten dat je je zo fit voelt Ik geloofde er lang niet in maar was toch echt zwanger hoor