Zaterdag op zondagnacht heb ik echt aan de lopende band overgegeven. Kon ook echt niet slapen want bleef heel de tijd misselijk en overgeven. Zelfs het laatste slijm in mn lichaam moest er uit.. Ook hele waterige diarree erbij. Dit heeft aangehouden tot 16.00 smiddags en toen ging het opzich wel. Gisteren was ik wel erg slapjes, diarree en overdag nog niet veel gegeten maar een stuk beter. Savonds is alles er weer uit gekomen en nu was het vanacht weer prijs.. Gelukkig kon ik nu tussen het overgeven door wel wat slapen maar ben zeker 6x naar de wc moeten rennen en ook nog steeds diaree.. Denken jullie dat dit met de zwangerschap te maken heeft of een buikgriep oid? Weet niet of ik de dokter hier voor moet bellen...
Ondanks dat het op buikgriep lijkt zou ik toch contact opnemen met je VK ... gewoon voor alle zekerheid. Zo heftig overgeven kan evt ook te maken hebben met zwangerschapsvergiftiging.
het heerst...hoor zoveel mensen om me heen die het hebben. even bellen kan geen kwaad voor de zekerheid en als je nog steeds zo overgeeft even iets bij huisarts halen hiertegen