Hoi meiden, Pfff, ik kom even van me afschrijven hoor... sorry! Maar voel me gewoon echt niet lekker. Weet niet wat ik er mee moet/ zal doen. Ik heb sinds donderdag zo'n ontzettende last van (ik denk) maagpijn. Zou helemaal zo gek niet zijn, de kleine groeit en alles komt in verdrukking. Ik ben d'r gewoon hondsberoerd van. Ben niks waard, krijg niets voor elkaar. Bekaf en dan de pijn in mijn maag ja.... is het mijn maag? Of is het buikpijn?? Het zit zeg maar ter hoogte van m'n ribben en trekt richting links en rechts weg. Ook heb ik steeds weer last van m'n rug. Voorheen was dit mijn onderrug door bi, maar inmiddels bovenrug/ schouders. Mijn armen en benen voelen de hele dag zo ontzettend lam, loom en zwaar aan!! Moet aldoor naar de wc (2 a 3x pd) terwijl ik voorheen zoooo'n obstipatie had) En dan de harde buiken... die had ik al heel vroeg in de zwangerschap. Gevoelige baarmoeder, had ik vorige zwangerschap ook. Alleen worden ze nu wel vervelend. Niet pijnlijk, maar het zijn ook niet meer de harde buiken door gevoeligheid. Zo voelt het althans voor mij niet. Heb gisteren de vk gebeld of er niet iets was tegen de maagpijn. Ik gebruik al middeltje tegen maagzuur (ulcogant) maar dit veranderd niets. Heb paracetamol genomen, ook zonder resultaat. Is nu gewoon de boel zo in verdringing aan het komen? Is het mijn maag? Of mijn buik? Voel/ weet het verschil onderhand niet meer met zo'n mega toeter Ben ik een griepje aan het krijgen? Offff (ook heel waarschijnlijk) heb ik gewoon even een '30-weken-dipje' ofzoiets!? Nou ja, misschien helpt van me af klagen al wat... wie weet? Hoe is het met de rest van de meiden? Zal wel niet de enige zijn met de alom bekende kwaaltjes... Dan is zo'n forum toch wel fijn om het even te delen! Hier is het tenminste 'normaal'
Bloeddruk was laatste controle (week geleden) 115/70. Verwacht dat dat nog in dezelfde lijn zal zitten. Kijk even hoe vandaag gaat. Zit toch meer aan bellen te denken ja. Voel me steeds ongemakkelijker. En t gaat er toch om dat je zoveel mogelijk kunt genieten!!
Je maag zit iets links net onder de ribben. Om te groeien raakt alles een beetje in verdrukking en dat kan best maagklachten veroorzaken. Heb je stress, maak je jezelf erg druk? Neem je rust. Ga wat voor jezelf doen. Als ik me gestresst voel ga ik scrappen voor de babyalbum of ga ik wandelen met de hond. Dat geeft me rust. Ik heb ook wel last van mijn gewrichten, maar het helpt wel tegen t stijf worden.
Ik zou wel even de VK bellen om te overleggen.. Vriendin van mij had ook pijn thv maag, dacht dat ze griepje had ofzo, maar bleek het begin te zijn van zwangerschapsvergiftiging.. Omdat je ook zegt dat je harde buiken hebt enzo.. Beter een keer te vaak laten checken dan een keer te weinig
Nou is vandaag best redelijk gegaan! Ondanks t vele (vr)eten van de 1e paasdag. Wel m'n zware momenten gehad en t nare gevoel blijft zoooo hangen! Ga morgen of dinsdag extra controle vragen. Al is t maar voor m'n onzekerheid weg te nemen! Aangezien de volgende controle pas over 2 weken is... Nu blij als ik in bed lig.
Ohh ik heb ook echt een dip 'gehad'. Zoveel last van m'n bekken en harde buiken. Ben helemaal niet zo'n zeur maar loop mezelf zoo in de weg. Werkte al halve dagen maar ga nu naar 2 halve dagen. Thuis zitten is ook niks voor mij dus hoop dat ik me een beetje vermaak de laatste 10 weken. Maarrrr.. Heerlijke, rustige Pasen gehad en vandaag een ijsje gegeten in de zon dus kan er weer helemaal tegenaan! Hoop dat jij je ook snel beter voelt!
Ooowwh erg he die dip??? M'n maagpijn is een stuk beter, gelukkig! Want je haalt je vanalles in je hoofd. Ik houd ook echt niet van zeuren over m'n kwaaltjes maar nu was t ff raak. En nog wel hoor. Ben zoooo benauwd, oftewel alles komt idd in verdrukking!! Ik werk ook maar 12 uur per week. Tis bijna nog teveel nu, maar thuis zitten is ook echt niets voor mij!!! Dus wat je al zegt over de laatste 10 weken... Ben benieuwd!!! Zal pittig zijn haha ondanks dat ik t druk heb met m'n kleine meisje wat hier nog rond loopt! Nou ja, de 40 komt vanzelf in zicht O ja en zon en beter weer, dat zal ook wonderen verrichten gok ik zo!!
Gaan we vanuit! Ik dagdroom lekker over eten in de tuin in het zonnetje haha! Maar als ik van m'n werk kom, kan ik gewoon niks! Wil zoveel doen (vooral in huis) maar komt zo weinig van. Het zal allemaal goed komen maar had wel verwacht dat ik makkelijker door m'n zwangerschap zou lopen! Nou hopen dat we niet doorlopen tot 42 weken haha