Echt ik zie door de bomen het bos niet meer. Wij willen in augustus, ergens tussen 1 en 20 augustus met z'n 5en weg. Met het vliegtuig, in een hotel op één kamer. Het liefst All inclusieve, gezelschap bestaat uit kinderen van 2,4 en 6 jaar en 2 volwassenen. Iemand leuke tips? Voorkeur gaat uit naar Spanje. Geen Turkije, Egypte of Griekenland.
Zit er niets iets in de regio van Salou want daar heb je ook mooie water parken. Wij stonden daar altijd op Camping Sanguli.
Is Splashworld Paradise aan de Playa Taurito op Gran Canaria misschien iets? Ik heb ook wel vaak goede verhalen gehoord over Evenia Olympic Garden (Costa Brava). Anders kun je op Prijsvrij misschien iets vinden, daar kun je super veel opties selecteren, dat werkt heel fijn. Zie bijvoorbeeld hier wat zoekresultaten: Prijsvrij.nl - augustus - 1 week - 5 personen - hotel - vliegtuig - all inclusive - 4/5 sterren - beoordeling 8+ - Spanje / Canarische Eilanden / Portugal
Ik zou ook eens kijken naar Portugal Alfagar. Leuke zwembaden, hele grote appartementen met meerdere slaapkamers en direct aan het strand.
Portugal Algarve ook al een keer geweest, inderdaad prachtig. Zal het eens overleggen. Zakynthos schijnt ook mooi te zijn. Weliswaar Griekenland waar wij beide geen leuke vakanties hebben beleefd.