Ik ruik en proef niets meer!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Uiltje34, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uiltje34

Uiltje34 Lid

16 feb 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik ben nu bijna 22 weken zwanger en ruik en proef al enkele weken niet meer..:( ik dacht dat je reuk en geurvermogen juist versterken tijdens een zwangerschap?? Ik ben in het begin aardig verkouden geweest, maar dat is allang weer over.. Wel zijn oude allergieën weer aanwezig (astma, allergie voor vlooien door katten, hooikoorts etc.) waar ik jaren geen last meer van had!
    Iemand ervaring met het kwijtraken van reuk en geur??
    Groetjes!

2. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik heb dat bij alle zwangerschappen tot ongeveer 28 weken gehad dat mijn reukvermogen niet zo best was. En nu..... Ik zou willen dat ik niets meer rook whahaha

3. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Het kan heel goed zijn dat het door je allergieën komt hoor! Ik heb zelf geen last van allergieën maar heb een paar maanden geleden wel een fikse verkoudheid gehad, waardoor ik ook helemaal niks meer rook en proefde. Heb me er toch wel zorgen over gemaakt, en vond het ontzettend balen. Gelukkig kwam het na de verkoudheid weer terug!

Wel grappig hoe erg je dit soort dingen waardeert als het weer terugkomt.
    Ik heb ook een tijd met een prop in m'n oor gelopen:) en was zo goed als doof aan een kant. Er ging een wereld voor me open toen ik na m'n doktersbezoek 'ineens' weer kon horen:D

4. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Hiee mijn geur regelmatig kwijt vanwege allergie en hooikoorts.
    Vooral de laatste nachten erg.
    Gebruim mn prevalin neusspray maar weer, die mag ik tenslotte gebruiken.
    Ondanks de verstopte neuzen is mijn reuk toch nog zeer goed juist. Rook vannacht een sterke brandlucht. Was gelukkig niet in mijn huis :D

Deel Deze Pagina