Jjjeeejj wij zijn zwanger! Gister en vanochtend 2 duidelijke positieve testen gehad. 14 februari hebben we een miskraam gehad .. Ik wou aankomende week de verloskundige bellen voor een eerste afspraak over een paar weken. Is het normaal dat ik vraag als die afspraak iets eerst kan dan 10 a 11 weken? Zo ja .. Met hoeveel weken, hadden jullie een afspraak voor een eerste echo ( na een miskraam ) Ik ben nu 4 weken en 6 dagen en ontzettend opgezette buik. Ik heb zo het idee dat ik al vroeg in de zwangerschap mijn buik niet meer kan verbergen. ( komt misschien door de eerste zwangerschap ) hadden jullie met een Tweede al sneller een buikje, ik ken dit niet van de eerste.
Ten eerste gefeliciteerd Ik had in Juli een miskraam met 5 weken. In December weer zwanger en mocht voor mijn geruststelling een echo met 7 weken. Vond het zelf wel erg fijn om te wetem dat ik in elk geval echt zwanger was/ben en dat je dan weet dat het op dat moment goed zit.
Gefeliciteerd !! Toen ik na mijn miskraam weer zwanger was, gingen we naar de vk met 7 weken. Als je een miskraam hebt gehad doen ze dat bij ons standaard dat je de volgende keren als je zwanger word met 7 weken al langs komt.
Dankjjee! Oh dat is fijn dan .. Ja precies, toch het idee van: als het dan nu maar goed zit, zekerheid.
Dankjjee .. Oke, dan kan dat dus in iedergeval wel .. Ik zat al, straks moet ik nu nog 5 a 6 weken wachten.
Gefeliciteerd!! Na mijn mk heb ik een echo gepland met 8+0. Omdat ik een MA had gehad wilde ik een termijn waarop t zeker goed/niet goed zou zijn (rond 6 kan soms t hartje net wel of niet zichtbaar zijn, afh van de kwaliteit van het apparaat).
Gefeliciteerd!!! Veelal kan je eerder terecht na een miskraam. Geef het duidelijk aan en dat je het daardoor erg spannend vind. Prettige dn zorgeloze zwangerschap gewenst!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik kreeg na mijn mijn miskraam met ruim 7 weken een echo en een week later weer 1!