Hoi, In het nub topic staan veel nub foto's, maar het leek mij leuk om een topic te maken met alleen de nub foto en het geslacht met 20 weken. Zo zie je steeds het resultaat van de nub. Ik hoop op veel reacties! Groetjes Jinky
Met 12 weken. Jongensnub. Met 15 weken toch voorzichtig een meisje. Met 18 weken geslachtsbepaling duidelijk een meisje en met 20 weken nog steeds. 😀😀
Mjah, nub door gynaecologen en echoscopisten? Of nub door andere forumgangers? Bij mijn zoontje (°2008) zei de echoscopist van het universitaire ziekenhuis op 13w: jongen En op de 20w: jongen Bij geboorte: jongen
ja dat is zo. In dit geval nub door jezelf of gynaecologen, echoscopisten, maakt niet uit. Bedankt voor je reactie! Bij jou klopte het dus! Heb je ook een nub foto?
Inderdaad zegt het niet alles. Moment opname denk ik. De verloskundige zei toen al met 12 weken dat het beide kanten op kon. Soms lag de nub plat en soms beetje omhoog. (Zoals de foto)
12 weken echoscopiste in ziekenhuis 75% jongen Iedereen die hier reageerde zei jongen 16 weken een meisje 20,24,26,28,30 en 34 weken groei echo's gehad en nog steeds een meisje!
Nub 13 weken en 1 dag. Niemand gokte meisje. Ook de echoscopiste niet. 16.3 weken echo geslachtsbepaling meisje!!!!
Ik kwam dit topic tegen, en vond je bijgevoegde echo qua NUB best veel op mijn echo lijken Donderdag as pret echo, dus ben erg benieuwd! Fijne zwangerschap nog!
Leuk deze reacties allemaal! Ik heb zelf nu ook een nub foto. Met 16 weken potty shot, dan laat ik het weten.