30 wkn ,afwijken vd p5 ..angst slaat toe :(

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door loveisuss, 2 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Jeejgoede uitslagen dus, super fijn meis!! Op naar fe volgende goede echo

2. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jaaa voel me ook veel beter nu!hopelijk blijven de ctgs en navelstrengflow ook zo goed,als ze dan rond de 100/130 gram per week aan zou komen en ik zou gewoon tot week 38/39 kunnen lopen zit ze iig rond de 2000 gr.dat zou echt fantastisch zijn zeg.
    Tis iig zo achter de rug allemaal,ben blij als het allemaal voorbij is en we haar eindelijk vast kunnen houden.heb het wel gehad nu hoor hihi

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hoe is het nu?? Blijven de flowmetingen goed?

4. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jaa het gaat nog steeds goed allemaal :) gister woog ze alweer 1382 waar ze maandag nog 1315 woog.ze komt dus ong 140 gram per week aan!
    Mn placenta zag er wel wat slechter uit maar nog steeds geen invloed op de flow gelukkig.hopen dat het zo blijft.als is het nu ook geen ramp als ze toch onverwachts gehaald moet worden,dat geeft toch wel een hoop rust.
    Verder wel steeds meer pijn in mn bekken en schaambot en veel felle steken van onder,erg irritant!ook lichte bloedarmoede dus nu aan de ijzertabletten

Hoe gaat het met jou

5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    AH wat fijn dat ze toch lekker doorgroeit! Hopelijk kn ze sowieso tot 34 weken blijven zitten. Dat was voor mij echt weer een soort grens die ik wilde bereiken. Wat vervelend van je bekken, loop je al bij de fysio hier voor?

Hier alles goed, vannacht veel harde buiken, hoop dat de kleine aan het indalen is. Blijft spannend allemaal. Ben benieuwd naar de echo van woensdag, of hij nu in z'n lijntje blijft, of toch verder stagneert. En hoop dat ze dan ook wat kunnen zeggen over de inleiding

6. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jaa dat hoop ik ook,het blijft spannend zo pff.heb nu geen fysio maar ken de oefeningen nog van mn vorige zwangerschap,alleen helpt t niet echt :( mn schaambot doet ook verschrikkelijk pijn bah!

Hopelijk heb je woensdag een goeie echo en is ie lekker doorgegroeid!!voor jou zal het nu zeker niet lang meer duren hihi.

7. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hier gister avond en vandaag minder leven, dus moest langs komen. Ctg was wat vlak, dat werd gelukkig beter toen ik op m'n linker zij lag. De doorbloeding van de navelstreng is nu boven de normaalwaarde gekomen. Ik moet nu morgen terug komen voor een een ctg en echo. Dat terwijl het juist goed leek te gaan en ik nog maar 1x per 2 weken hoefde te komen. Zit er gelukkig maar net boven en die waardes kunnen fluctueren, dus hoop dat hij morgen weer binnen de normaalwaarde valt.

8. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oohh ook zo spannend dus!!

Hier vanmorgen ook een spannende ochtend,ctg was ook erg vlak,constant op 156,157,na 5 min werd ik al op mn zij gelegt en beetje op mn buik drukken maar geen verandering,na 3 kwartier zij ze je mag zo niet naar hui dan hou ik je hier,,doen we vanavond nog een ctg ,is die ook zo vlak dan gaan we dr waarschijnlijk toch halen!ik was in shock pff ze liep ff weg dus ik ff flink aan mn buik sjorren en toen kwam er verbetering gelukkig en mocht ik na bijna 2 uur gelukkig weer naar huis maar morgenvroeg meteen weer een ctg.

Merk dat de spanning een beetje teveel word nu pff
    Ben benieuwd wanneer onze kleintjes komen.heel veel succes vandaag,ben benieuwd!

9. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Jeetje dat is ook flink schrikken zeg! Gelukkig uiteindelijk een minder vlak ctg! Wanneer moet je weer komen?

Gister nacht ook nauwelijks geslapen van de stres, baby bewoog weer weinig. Maar uiteindelijk in de ochtend een stuk drukker. Ctg was goed, doorbloeding van de navelstreng viel weer net binnen de acceptabele waarde. Nu dus volgende week weer terug

10. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ohh gelukkig is alles weer normaal!!spannend he zo!

Hier ook hele nacht niet geslapen van de spanning en voelde dr heel weinig.vanmorgen weer een half uur vlak tijdens de ctg dus gelijk weer stress maar de gyn die er nu was zei dat het gewoon slaap periodes zijn en dat het normaal is en soms wel een uur duurd.heb morgen weer een groeiecho plus doppler en ctg.zolang de doorbloedingen goed blijven mag ik gewoon thuis blijven.tot nu toe zijn die gelukkig nog steeds goed.wel altijd iets aan de hoge kant maar ook nog binnen de waardes.morgen weer even afwachten dus

11. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nou vandaag gaat het weer niet zo goed helaas.vanaf vanmorgen opeens veel bruine afscheiding,groeiecho ook niet mooi,ze was nu in een week maar 50 gram gegroeid.is nu dis nog maar 1432 gram!ook de doorbloeding in dr hoofd is minder goed :( daarna ctg die was gelukkig nog wel goed maar mag niet meer naar huis en moet dus in het ziekenhuis blijven zodat ze me 2 x per dag een ctg kunnen doen en alles goed in de gaten kunnen houden.net de eerste longrijpings prik gehad en over 24 uur nog 1.voor de zekerheid want als de ctgs ook achteruit gaan word ze met een spoedkeizersnee gehaald.

Vind het nu echt heel erg spannend en eng worden hoor :(

12. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Oh meid wat een rot nieuws! Wel goed dat ze je gehouden hebben, ze kunnen nu op tijd ingrijpen als dit nodig is. Heel veel sterkte en succes, maar ik hoop dat je kleine meisje nog even blijft zitten!

13. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh wat een rot nieuws! Ik had zo gehoopt dat de situatie juist zou verbeteren. Heel veel sterkte!

14. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jaa tis zo spannend allemaal!!
    Tot nu toe blijven de ctgs goed gelukkig.moet zoiezo een paar dagen blijven helaas maar zolang de ctgs goed blijven mag ze nog ff blijven zitten en hopelijk groeid ze nog wat door want als dat ook niet verbeterd word ze ook gehaald.
    Denk zelf eerlijk gezegd dat we de 38 week niet gaan halen zo mja we zullen zien,blijf hopen op een wonder hihi eerst maar afwachten hoe het vandaag gaat

evsi vindt dit leuk.
  15. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Oh meid wat een spanning voor jullie! Laat dat kleine meisje in ieder geval tot 34 weken zitten, dat is weer zo'n grens. Daarna de 37 weken grens om naar uit te kijken. Duim dat alles goed blijft gaan en ze nog ene flink groeit en dus mag blijven zitten!

16. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nou dat word hem niet meer hihi
    Wij zijn gisteravond om 20.29 trotse ouders geworden van onze prachtige kleine dochter!ze heet jazzmae en weegt maar 1348 gram.
    De ctg van de avond was 2 uur vlak,voelde dr bijna niet en dus meteen een spoedkeizersnee.toen bleek dat ik een bloeding erbij had gekregen en een gedeelte van de placenta was losgelaten..waren net op tijd dus!!
    Ze kwam gewoon huilend mn buik uit en doet het echt buitengewoon goed,echt een pittig dametje hihi.ze heeft wel een sonde voor de voeding maar heeft geen extra zuurstof nodig.
    Ik moet zelf nog wel goed bijkomen van alles wat er is gebeurd en de spanning erbij.het was me wel een RollerCoaster hoor jeetje!!

Ben ook heel benieuwd wanneer jou kleintje komt hoor!

17. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Jeetje! Gefeliciteerd! Wat knap dat ze het al zo goed doet, sterke meid!

18. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Wauw wat een klein sterk meisje!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje

19. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Oh meid gelukkig is alles goed gegaan, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ik kan me voorstellen dat je nog even bij moet komen nu. Wat bijzonder dat je meisje huilend op je borst werd gelegd, klein pittig meisje. Het klinkt als of ze het heel goed doet voor het termijn en haar grootte. Geniet er van en laat je af en toe nog weten hoe het gaat?

20. Saare

Saare Actief lid

9 apr 2012
    191
    1
    0
    NULL
    NULL
    WoW, gefeliciteerd met jullie kleine prinsesje! Mooie naam ook! Wat fijn dat ze een goede start heeft gehad, en jeetje, zo te horen waren ze er goed op tijd bij. Heel veel sterkte met het herstel en het aansterken en vergeet ook vooral niet te genieten tijdens deze periode. Genoeg verhalen van kids die vroeg geboren zijn, dus deze dame gaat het ook zeker goed doen 💕

Deel Deze Pagina