Hallo meiden al vele keren hebben we een echo van ons 2e wondertje gehad, heb ook meerdere keren een foto bij de nub topics geplaatst maar helaas was het nooit duidelijk te zien, gister hebben we de 20 weken echo gehad maar ook daar was het weer niet duidelijk de echoscopiste had wel een vermoeden maar durfde het niet uitspreken omdat ze het toch ook niet helemaal zeker wist nu had ik gister ook al mee zitten kijken toen ze het geslacht ging bekijken en ik dacht zelf een soort van hamburgertje te zien haha, de rest was zwart en de lipjes zoals ik dacht waren wit, zag er geen puntje of wat aan zitten dus dan zou je toch zeggen dat het een meiske is toch? het aller gekste vond ik toen we weg gingen, de echoscopiste zei "NOU MEID" en toen mocht ik opstaan en mijn buikie afvegen met een doek, ik zit heel te tijd maar met mijn hoofd bij die opmerking zou het een hint geweest zijn of was het naar mij bedoeld? hierbij ook nog een laatste poging voor het geslacht zien jullie hier wat op? zelf zie ik op deze wel 2 witte streepjes Groetjes Hanuna
Heb je geen echo foto vanaf onderen (tussen de beentjes) door te zien?? Ik zie hier op deze echo geen hamburger, maar die is ook alleen te zien op een potty shot.
Dat lijken me niet de streepjes die je zoekt. Zoals boven gezegd, je hebt een potty shot nodig. Je kan denk ik het beste een keer een geslachtsbepalende echo laten doen. Ik vind het wel vreemd dat de echoscopist je niet terug laat komen, want controle dat het geslacht er normaal uitziet is deel van de 20 weken echo, of je nu wilt weten wat het is of niet. Dacht ik tenminste
Als de echoscopiste het niet met zekerheid kan zeggen heeft je kindje er wellicht niet goed voor gelegen. Dan gok ik ook dat het "nou meid" echt voor jou bedoeld is. Mocht je het geslacht toch graag willen weten dan zou ik een geslachtsbepaling laten doen. Als het goed is zit er gelijk naast het Maasstad ziekenhuis een echobureau, maar ik denk dat Google er nog wel meer weet in Rotterdam!
Dit is het zijaanzicht van de baby. Helaas is hierop het geslacht niet te zien. Ik denk dat de kleine idd de beentjes goed bij elkaar hield,
Okee bedankt meiden! maar he bah wat jammer nou weer alleen vraag ik mij nu af wat die 2 streepjes dan zijn? het is niet de navelstreng.
Dat is gewoon het beeld van het bot/weefsel structuur. Als ik naar je echo kijk zie ik die streepjes op verschillende plekken.