Hoi hoi, Ik zit even met t volgende! Was gister 30wkn en voel mijn kindje sinds 17,5 goed bewegen! Nu heb ik bij mijn VK een brief gehad dat ik vanaf de 28wkb m'n kindje minimaal 10bewegingen per dag moet voelen maken... Niet 10 momenten maar 10bewegongen zei ze... Eerst bewoog mijn kindje de hele dag door eigenlijk wel iig regelmatig genoeg haha maar sinds deze week is dat een stuk minder... Ik red die 10x wel maar die zin dan vaak ook in t zelfde half uurtje om vervolgens uren soms bijna de hele dag niks te voelen...tot ie weer een half uurtje wakker is... Nu maak ik me opzich niet zo'n zorgen omdat ik die 10x wel red dus maar mijn vriend zegt steeds bel nou maar ff... Vind t een beetje lastig, weet dat voor niks bellen niet erg is maar denk ook van ja maar er staat 10x per dag en dat red ik dus waarom Zou ik bellen??!! Wat is jullie advies, toch even bellen ondat ik ook uren niks kan voelen terwijl dit eerst niet was of even anderhalve week wachtten tot volgende controle en dan aankaarten? Albast bedankt! Groetjes vlinder
Hallo, Als je je zorgen maakt mag je altijd bellen. Als ik je verhaal zo lees, is er niks om je zorgen om te maken, je voelt die kleine voldoende. En die kleine krijgt steeds meer ritme waardoor je niet meer constant leven voelt. Groetjes Ineke
Hoi Ineke, Bedankt voor je reactie! Opzich maak ik me geen zorgen maar twijfelde een beetje hihi! Maar iig fijn om te weten dat jij zegt dat t zo ook voldoende is hoevaak ik mijn kleintje voel! Dankjewel voor de snelle reactie! Groetjes vlinder