Zou ik misschien zwanger kunnen zijn?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Tamarasteven, May 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tamarasteven

May 7, 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Tamarasteven, May 9, 2012
    Last edited: May 9, 2012
    Hoi ik ben Tamara heb misschien een stomme vraag,maar ik stel hem toch,in januari heb ik.een curretage gehad ivbm een miskraam was 6 weken:(maar ik ben daarna gewoon weer ongi geworden gewoon netjes om de 28 dagen weer,maar nu zijn wij weer aan het proberen ik heb 4 mei mijn eisprong gehad had niet echt doorzichtig afscheiding maar heel dun beetje wittig,dus die hele week iedere dag geklust,ik heb ook alleen als ik op mijn borsten druk dat ze wat gevoeliger zijn,af en toe hele kleine steekjes in mijn eierstokken en gauw zwart voor mijn ogen en dan die witte afscheiding,zou ik misschien zwanger kunnen zijn?ps,,,,tijdens mijn ei was die dunne wittige afscheiding wel veel

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Het kan zijn dat je zwanger bent, maar dat kan ik op basis van je verschijnselen niet zeggen. Daarvoor zullen we echt moeten testen. Als je een regelmatige cyclus van 28 dagen hebt en je eisprong op 4 mei gehad, kan je nu nog niet testen, dat is nog te vroeg.
    Je zal echt nog even geduld moeten hebben.
    En blijft je menstruatie uit doe dan een test, wordt je ongesteld dan zijn klachten niet van een zwangerschap maar veroorzaakt door je hormoon cyclus.
    Helaas kunnen we nu nog niks zeggen.

Groetjes Ineke

3. Tamarasteven

May 7, 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok hartstikke bedankt voor uw reactie,ik laat gauw wat weten als ik weer een positieve test in mijn handen mag hebben, groetjes Tamara

Share This Page