Hallo even een vraagje. Ik ben 23 weken zwanger en heb maandag een bloedprop verloren. Heb toen meteen de vk gebeld en heb voor de zekerheid een nachtje in het zh gelegen. De echo's waren goed, had wel een lage bloeddruk. Ik had en heb nog steeds krampjes, die zijn gelukkig tot nu toe hetzelfde gebleven. Heb advies gehad goed rust te nemen, dat doe ik ook want met een klein stukje lopen krijg ik snel een harde buik. Sinds gister heb ik af en toe een vlaagje misselijkheid maar kan gewoon alles eten. Ons eerste dochtertje is met 28 weken geboren, dus maakte me goed zorgen. Nou is mijn vraag eigenlijk, wat zou het geweest kunnen zijn, want heel goed antwoord heb ik er nog niet op gehad? en die misselijkheid af en toe dat hoeft toch niets te zijn? Ben wel heel moe en heb nauwelijks puf. Alvast heel erg bedankt Sylvia
Hallo, Als ze tijdens jou ziekenhuis bezoek/opname geen oorzaak hebben gevonden voor het bloedverlies kan ik je dat ook niet vertellen. Soms is niet alles te verklaren of te zien waar het vandaan komt. Misselijkheid is niet erg in de zwangerschap en kan geen kwaad is alleen voor jou heel vervelend. Eet kleine beetjes verspreid over de dag en niet te vet en te gekruid eten. Laat voor de zekerheid je ijzergehalte controleren tijdens het volgende bezoek aan je verloskundige om te kijken of deze niet te laag is waardoor je zo moe bent, is deze goed hoort het echt bij het zwanger zijn en kan je er niks aan doen. Groetjes Ineke