Hoi meiden, Ik heb vanmorgen een test gedaan en die gaf gelijk aan dat ik zwanger ben, maar omdat ik dat niet kon geloven heb ik een uurtje later weer een test gedaan en die gaf dat ik niet zwanger ben. Maar 1e test was met ochtend urine en 2e test was niet met ochtend urine. (goedkope test besteld op internet) weet niet of dat iets uitmaakt, maar ik zet het toch even bij. Trouwens had ik mijn spiraal op 18 juni weg laten halen. Kan ik al zo snel al zwanger kunnen zijn. Oja moet wel vaak naar de wc om te p...pen (sorry voor details). Wie heeft ook zoiets meegemaakt en kan mij wat meer vertellen?
zo'n dipstick? als hij met de ochtendurine positief aangaf, kan je er wel vanuit gaan dat je zwanger bent. Het kan wel, nu al zwanger zijn als je spiraal er 18 juni uit is gehaald.. het is dan nog wel heel pril en dus verklaarbaar dat je alleen met ochtendurine positief testte. hihi..spannend! heb je nog meer testen liggen?
Ja ik heb nog 5 testen liggen, morgen vroeg ga ik weer testen en als het weer positief is ga ik cb halen... Ik heb nu al zin om nog een keer te testen maar heeft weinig zin... Morgen dan maar
Het kan zeker dat je nu al zwanger bent terwijl je net je spiraal hebt laten verwijderen. Bij een koperspiraal behoud je gewoon je eisprong. Dus wanneer je eitje bevrucht is, en het spiraal er niet meer zit, kan het gewoon innestelen dus! Een Mirena houdt meestal de eisprong gewoon tegen maar die geeft maar weinig hormonen af waardoor het best kan zijn dat je zo snel alweer een eisprong hebt gehad. Succes met testen!
Ja ik kan nie wachten om weer te testen. Ik heb al 2 dochters, maar we willen graag een derde. We zijn nu precies 9 maanden getrouwd en de jongste is al 4...
hoe donker/licht positief was je test? ja haha ik begrijp precies wat je bedoeld, het is echt moeilijk om niet veel testen te gaan doen, ik heb ik weet niet hoevaak getest! (die sensitesten kosten toch nix ) Bij mij waren de testen eerst heel vaag, was achteraf gezien ook nog heel pril om posi te testen bleek tijdens de eerste termijnecho. Uiteindeljik getest met CB digitaal en dat gaf alle duidelijkheid (zie mijn album) Zou dit je eerste zwangerschap zijn/worden?
Het streepje was wel duidelijk. Maar zijn die testen gratis? Want ik moest wel 7,95 voor 10 stuks betalen, das niet veel. Nee ik heb al 2 dochters van 7 en 4 jaar. Op naar de derde....
Duidelijk streepje, klinkt goed! Nu even volhouden tot morgenochtend, dan weet je t zeker! Al verschijnselen die je bij je vorige zwangerschappen ook had? Suc6 morgenochtend!
Oja das inderdaad nix. Hihihi... Maar ik heb helemaal geen zwangerschaps kwaaltjes net als mijn vorige zwangerschappen, maar tja ze zeggen dat elke zwangerschap anders is. Dus is nu hopen dat ik wel zwanger ben, anders is het wachten tot 2e ronde.... Ik moet wel vaak naar de wc en ik heb ergens gelezen dat, dat ook erbij hoort, maar tja zo vroeg? Want ben namelijk ook te vroeg met testen volgens de berekeningen, mischien eerder eisprong gehad wie weet....
had gekunt dat je miss al wat gevoeld had wat je deed denken aan de vorige x.. Veel naar de wc hoort er ook bij, veel plassen en rommelige darmen had ik ook. Laat je het weten wat er uit is gekomen morgenochtend? Spannend Ik ben heeeel benieuwd!
Ik heb vanmorgen weer getest, en test gaf aan dat ik wel zwanger bent...Nu nog bij de HA om te kijken hoe ver ik ben.....
gefeliciteerd! Kan goed zijn dat het nog pril is , en je dan negatief test als je geen ochtendurine gebruikt hoor