Soms heb je een vraag waar niemand het antwoord op lijkt te weten. Heb je er een? Stel hem hier, mischien dat een ander het wellicht wel weet! Mijn eerste vraag: de snelheid van het licht bedraagt 299792458 meter per seconde . Hoe heeft men dit ooit kunnen meten? Je moet wel erg hard kunnen rennen om dat bij te houden met je liniaal..
Waarom, als we dan van de aap zouden zijn afgestamd, hebben mannen borsthaar en vrouwen niet meer (uitzonderingen daar gelaten...)?
Stel we stammen af van Adam en Eva. Die hadden alleen 2 zonen (Kain en Abel) die hebben elkaar ook nog vermoord. Hoe komen wij er dan? Deden ze het met Eva (hun moeder)? Dat zou dus incest zijn! Liefs Marjo
adam en eva waren toch de eerste mensen volgens de bijbel, natasja? en nu we het toch over de bijbel hebben: we stammen af van de apen...of van adam en eva..of waren adam en eva die apen? wie weet het?
Waar komt je snot vandaan? Waarom komt er meer als je verkouden bent. Waarom is het de ene keer hard en de andere keer water?
de verklaring die ik ooit gekregen heb bij godsdienstlessen op school was dat, vrouwen in die tijd niet belangrijk waren en dus daarom niet genoemd werden in de bijbel maar dan nog............... als kain en abel zussen zouden hebben moet er toch een vorm van incest zijn geweest misschien kunnen de christenen onder ons hier een bevredigend antwoord op geven?
In Genesis 1 en 2 worden Kaïn, Abel en Seth genoemd als kinderen van Adam en Eva, in Jubilee wordt vernoemd naar negen kinderen waaronder dochters met namen als Azûrâ, Awân, Lebuda en Qelimath. Azûrâ werd de vrouw van Abel en Awân de vrouw van Seth. ** het is toch een veel voorkomend probleem dat sommige "christenen" een incest probleem hebben....ik noem nadrukkelijk de Christian Identity (Engels voor Christelijke Identiteit) en Israëlieten (niet te verwarren met Israëliers) die zeggen dat ze afstammen van Abel...)**
haha wat een onderwerpen ja op de snot heb ik geen verklaring weet wel dat d mijne water was de afgelopen dagen en nu weer keihard hahahahaa sollie
Ja lekker hé.. wilde die vraag al eens naar Willem Wever sturen, maar ben te oud om mee te doen met dat programma
Lees eens..."mijn vlucht uit het land van de vrijheid" En Neeeeeee niet alle christen zijn zo...maar een aantal .. yekkie