Hey, Ik heb hier nog wat ah dierenkaartjes nrs: 16, 33(2x), 42, 68, 70, 79, 81, 93, 97, 107, 109, 120, 149, 161, 170, 182, 188, 198 en 199 Ook heb ik een compleet boekje lekker in het leven met de bonnen. Ik heb als opties ruilen tegen bleu band zegels of etos zegels. Ik hoop dat ik een match mag vinden
Zit er ook een pamperbon in je boekje voor de gewone pampers? Niet de oranje . Dan heb ik wel,belangstelling voor ruilen, heb zowel etoszegels als blueband zegels,
@linnim: je hebt het verkeerd begrepen Ik heb te ruil het lihl kortingsboekje (zonder pamperbon) en de dierenkaartjes maar heb nu een aantal anderen en een aantal zijn weg. Daarvoor wil ik graag het liefste bleu band zegels voor de kookhulpjes en anders etos zegels Het lihl is al vraag naar voor 7 zegels dus ik wil weten of iemand er overheen gaat. Zoniet dan is het boekje voor bloem85
Ik twijfel nu tussen amarens: 2 bleu band zegels en 5 babyzegels en Linim met 8 bleu band zegels. Ik laat iedereen nog er boven op bieden als iemand nog meer kan bieden en vrijdag zal ik dan uiteindelijk beslissen aan wie ik het boekje zal geven. Groetjes
@linnim: ik ben bang dat mn moeder tijdens het opruimen de bonnen heeft weggegooid. Ze zaten in het boekje en ze ziet niet goed dus dacht ze dat het reclame was. Ik hoop het nog te vinden en anders heb ik een andere leuke bon. Bij besteding van 15 euro bij de c1000 gratis badschuim en haar lotion