Auto verzekering

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, May 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik krijg zo mijn eigen auto:D.

Nu wil ik hem nu direct verzekeren, maar er zijn zoveel keuzes!
    Zit nu op independer en daar word klik&go aanbevolen en allsecur heb met beide geen ervaring.

Ben dus wel benieuwd welke auto verzekering jullie hebben en waarom.:)

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik ben verzekerd bij FBTO, erg tevreden over. Niet duur, goede dekking én zelfs elk jaar een gratis APK! Ben ook erg te spreken over de service!

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb ohra, was het goedkoopste;)

4. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,092
    82
    48
    NL
    Wij nemen waarschijnlijk die via de SNS bank, ook omdat die het goedkoopste is ;).

5. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ditzo is érg duur!!! (Ben ik sindskort achter)
    Unive en hema zijn ook goeie

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb geen tip qua maatschappij, maar kijk niet alleen naar de prijs maar ook naar de dekking. Ik vind het zelf belangrijk om een schadeverzekering inzittenden en een no claim garantie te hebben. Daarnaast moet je kijken wat je zelf belangrijk vindt om de auto te verzekeren. Onze auto is uit 2010 en heb 'm WA Volledig Casco verzekerd.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier Onna-Onna erg tevreden en goedkoop!

8. sietsie

sietsie Bekend lid

Sep 13, 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik zat met mijn oude polo bij Allsecur, en eigenlijk geen problemen mee gehad. Voordelig, en ik was tevreden over de service.

Uiteindelijk mijn beide auto's bij ASR ondergebracht, zij zijn het voordeligst bij meer auto's op 1 naam. De polo heb ik uiteindelijk verkocht, en mijn golf cabrio uit 1990 heb ik nu voor 17.50 per maand allrisk verzekerd (youngtimer).

Shoppen naar de goedkoopste is prima, maar ik vind de service minstens zo belangrijk!

9. Brabootje

Brabootje Actief lid

Feb 11, 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Wij zijn ook tevreden over Allsecur. Ben er bij verzekerd door mijn vriend, hebben een gezinspolis waar beide auto's in zitten.
    Voorheen had ik mijn auto bij de Hema verzekerd, was ook prima. Heb nooit schade gehad of andere dingen, dus weet niet hoe ze dat afhandelen.

10. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Centraal Beheer, al jaren! En met volle tevredenheid. Altijd netjes mbt service. En man krijgt korting op de premie via zijn werk. (collectiviteit) Goedkoper is niet altijd beter. Ditzo is een waardeloze hut vind ik, erg slechte service als er wat is. Wij werden 2 jaar terug een keer aangereden van achteren, was dus de schuld van een ander en Ditzo stuurde ons van het kastje naar de muur omdat we geen Rechtsbijstand bij hun hebben/hadden. Uiteindelijk is het goed gekomen maar niet dankzij Ditzo..

Share This Page