Nieuwe 35+ en zwanger willen worden club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantietal, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantietal

4 nov 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb wel een paar topics gezien met 30/35+ meiden die zwanger aan het worden zijn en dat zelfs inmiddels al zijn. Aangezien die topics al zo'n tijd lopen dat het nog lastig is om aan te haken, probeer ik het gewoon opnieuw.

Ik ben 35 (bijna 36) en sinds afgelopen weekend is de kogel door de kerk: we gaan voor een kindje! Ik zit nogsteeds op een soort roze wolk nu mijn vriend eindelijk, geheel uit zichzelf, voorstelde dat ik met de pil zou stoppen. Ik viel serieus zowat van mijn stoel zaterdag. De timing kwam mooi uit, ik had de dag ervoor de laatste pil van mijn strip geslikt. Tegen mijn zin de pil slikken is er dus niet meer bij :)

Tjee... ben nu als een gek vanalles aan het lezen enzo. Gek genoeg heb ik me er nog nooit serieus in verdiept omdat ik mezelf wilde behoeden voor een teleurstelling voor het geval mijn vriend er echt nooit aan toe zou zijn. Van-de-week wel speciale vitamines gekocht. Foliumzuur bleek ik al een tijdje te slikken omdat dat ook in mijn Vitamine B-complex zit.

Wel spannend allemaal hoor... Dus ik hoor graag van meiden van rond mijn leeftijd die ook hopen zwanger te worden.

Bye,

Chantietal

2. MamavanTom

3 feb 2009
    20
    0
    0
    he chantietal,

Ben 36 en op t moment 7wkn4dgn zwanger.
    Zijn gestopt met de pil jan 2009 en al 7 mk achter de rug.
    We hopen dat t blijft plakken deze keer.Heb al 1 zoon van 3.
    Jij veel succes met zwanger worden

groetjes mamavantom

3. Chantietal

4 nov 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, 7 miskramen joh. Dat hakt er ook wel enorm in dan, denk ik. Hopen dat het nu allemaal goed gaat inderdaad! :)
    Succes!

4. MamavanTom

3 feb 2009
    20
    0
    0
    ach valt wel mee de eerste keren was het best moeilijk vooral als iedereen om je heen zwanger is of gaat bevallen in de tijd dat je eigenlijk uitgerekend was.Moet eerlijk zeggen dat het steeds makkelijker gaat .Kan dat niet precies uitleggen,ik ga er tegenwoordig vanuit dat het toch weer mis gaat.Mischien komt daar morgen verandering in als er mischien een hartje te zien en te horen is.

groetjes mamavantom

5. Chantietal

4 nov 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, morgen een afspraak voor een echo, dus? Spannend!
    Laat ff weten hoe het was.

Suc-6!!!

6. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

He Chantietal,ik ben 34 en 2 maanden,mag dat ook? :D Vind het best moeilijk soms om aansluiting te vinden bij andere dames omdat ze vaak jonger zijn en het 30+ topic kan ik niet bijhouden. Wij zijn trouwens sinds september gestopt met de pil. Spannend allemaal he?

mamavanTom,ik hoop dat je een kloppend hartje ziet morgen!

7. Chantietal

4 nov 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi BolBuikje,

Tuurlijk ben je welkom. Zo druk is het hier nog niet ;)
    Je bent nog niet zwanger dus, begrijp ik dat goed?

Begrijp wel wat je bedoelt met aansluiting bij de andere forums. Het is toch anders (niet per sé beter of slechter) als je wat ouder bent. Al was het alleen maar omdat zwanger worden rond je 35e nu eenmaal niet meer zo vanzelfsprekend is als wanneer je 25 bent.

8. MamavanTom

3 feb 2009
    20
    0
    0
    he allemaal,

Het hartje klopt!!!
    Ben waarschijnlijk iets minder ver als we dachten dus 22 november mag ik terug om een termijnbepaling te doen want het vruchtje was nog iets te klein om te meten.
    Ben toch al iets geruster als voor de echo.
    Hou jullie op de hoogte.

@ Bolbuikje leuk je te spreken hier,hoop dat je snel je banner aan moet passen

9. Chantietal

4 nov 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws dus, MamavanTom! Gefeliciteerd.
    Het is weliswaar pril, maar je kunt in ieder geval al iets geruster zijn, wat je zelf al schrijft. Hou vol ;)

Vandaag even langs mijn zusje. Die is drie weken geleden bevallen van de derde, dus ik kan even mijn hart ophalen :)

In theorie zou ik na het weekend moeten ovuleren. Maar ja, na jarenlang de pil te hebben geslikt, kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat alles zo snel weer 'op de rails' staat.
    Hoewel je het natuurlijk nooit weet, dus we zullen zien...;)

Goed weekend alvast!

Deel Deze Pagina