30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hmmmmm kruidcake haha waar woon je??? Hoe lang moet hij nog hahahahaha:D:D:D:D

En zondigen moet kunnen hoor knuff

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden ff snel, want heb bezoek........ik zit heeeeeel erg te twijfelen of ik wel mee zal gaan met het uitje.

3. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Je moet mee hebt niks te willen:Dik heb gesproken lol

4. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik twijfel ook.....Hier doe je enorm je best om het niet teveel over zwangerdingen te hebben, maar als je live bij elkaar zit met een paar zwangeren, tja.....Dan zou ik me in ieder geval niet zo prettig voelen om continu op te moeten letten wat ik zeg.

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Mee eens......!

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Dank je wel.... heb even hard zitten twijfelen of ik het wel of niet zou plaatsen..... soms heb ik het idee er niet helemaal bij te horen omat ik na goed 3 maand stoppen met de implanon al zwanger was.... terwijl ik tegen mezelf had gezegd ga maar uit van een jaar voor het lukt... ik heb dan nooit in jullie schoenen gestaan maar door andere dingen in mijn leven kan ik me het gevoel van machteloosheid goed voor de geest halen..... dikke knuff

7. eternity

eternity Niet meer actief

Lieve Hex, ik weet wel wat je bedoeld hoor!
    En ik ben ook blij dat ik getrouwd ben, en dat we een huisje hebben gekocht.
    Maar over dat laatste hebben we ook nog een hoop stress rondom de financiering. (lang verhaal, waar ik jullie niet mee ga lastig vallen)
    En m'n poezenbeest heb ik helaas een paar weken geleden naar m'n moeder moeten brengen, omdat ik toch te allergisch was voor hem.
    Ik weet dat hij 't goed heeft nu, en ik zie 'm dus elke keer als ik bij m'n mams ben, dus dat is wel fijn. Maar daar heb ik ook verdriet om gehad.
    En het is niet zo dat de slechte dingen beter blijven hangen. Het is dat die gewoon in de meerderheid zijn.
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben hardstikke gelukkig met mijn man, en met de familie die ik nog over heb!
    Het zijn gewoon elke keer de tegenslagen waar ik zo moe van wordt!
    Dat er niets is, wat gewoon in 1 keer makkelijk kan gaan.
    Dat is alles wat ik probeer te zeggen...
    En ik weet dat dat voor veel mensen moeilijk is om te begrijpen, zeker omdat mensen niet weten wat er allemaal in mijn leven heeft gespeeld, of nu nog speelt.
    Maar ik doe mijn best.

8. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    hey hey hoe is het hier?

ik heb twee lange werkdagen achter de rug dus niet eens tijd gehad om hier langs te komen
    maandag van 730 tot 21 uur gewerkt (ivm vergadering) en gisteren van 730 tot 1800 ivm zieke collega (normaal tot 16u).
    Dat hakt er best even in. Maar we zijn er weer hoor!!!!

9. eternity

Zoals ik in een eerder bericht al geplaatst heb: het gaat niet alleen om de problemen die we hebben met het zwanger worden!
    Het gaat om dat dit ERBIJ komt wat we allemaal al meegemaakt hebben.

Maar goed, ik hou er over op. Ik heb niet het idee dat het over komt, wat ik probeer te zeggen.

10. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Tuurlijk hoor je er bij!! Doe niet zo gek.....:x.
    De een is vruchtbaarder dan de ander, dat is nu eenmaal zo in het leven. Ik heb me ook gefocust op de zaken die wel goed gaan en me liefde en energie geven.

11. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Lieve kippetjes.....

En dan vooral de kippetjes die er de laatste meeting erbij waren maar niet zwanger..... hoe is het je toen vergaan?? Dit geldt ook voor de toen en nu niet zwangere???? Denk dat wij hormoonmutsen te veel herten op de weg zien..... :D

Het is ieder zijn keus om te gaan of niet maar we hebben het zo mega gezellig gehad ondanks die dikke buiken etc.....

12. eternity

Ik vond het super gezellig.
    Ik vind het ook niet relevant voor het uitje dat er nu een ander topic is, waar de niet zwangeren OOK wat kunnen kletsen.
    We kletsen toch allemaal ook wel eens in een ander topic mee?
    De zwangeren gaan toch ook wel eens naar het 30+ zwanger topic?
    Maar goed, zo denk ik erover.

13. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Niet boos doen8):D is slecht voor je positieve energie:D:D:D:D Knap hoor dat je dat steeds weer is gelukt.... maar ben het er wel mee eens dat het zo werkt.....

14. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    We proberen je alleen maar een beetje uit de put te halen, want we begrijpen echt wel wat je bedoelt. Iedereen heeft tegenslagen (ook naast het zwanger worden). 3 dagen voor het kippenuitje in september is een van mijn honden overleden. Daar heb ik niets over gezegd en het op mijn manier verwerkt door me te blijven focussen op wat ik wel heb. En ik mis haar nog iedere dag echt waar, maar ik weet dat het niet goed voor me is om depri te blijven zijn(fijn, de tranen lopen nu over mijn wangen).

15. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Lieve meis.... geloof me het wordt nooit zo donker of het wordt wel weer licht... echt ook voor jou.... en tot die tijd ZIJN WIJ ER OOK NOG HOOR en na die tijd ook wel :D
    Dikke knuff

16. Lieve meiden, Ik heb nog niet bijgelezen, dat ga ik zo doen. Maar wil effe vertellen dat ik vanochtend bij de ha geweest ben. Hij zei nou vertel het maar eens en toen begon ik spontaan te janken (precies waar ik dus al bang voor was:$). Maar goed, hij was heel lief en begripvol. Ik heb een verwijzijng gekregen voor de fysiotherapeut, daar kan ik vrijdag al terecht. En een verwijzing voor een psycholoog. Heb meteen een afspraak gemaakt, maandag 15 november kan ik terecht. Ben heel benieuwd.

ik heb een vraagje voor de kippetjes die al mama zijn. Voelen jullie je nooit schuldig naar je kindje toe dat je het gevoel hebt dat je iets mist, niet helemaal compleet bent? Ik voel dat soms wel naar Mayra. Zij maakt me zo gelukkig, ik ben zooooo ontzettend blij met haar, en hou zielsveel van haar. En toch is daar het verlangen naar nog een kindje... soms voel ik me daar best schuldig om... Voor iemand herkenbaar? (of moet ik dit maar eens met de psych gaan bespreken....;))

17. eternity

Je mag ooit best gewoon even balen van je tegenslagen hoor.
    Er is niemand die je zegt dat je weer gelijk vrolijk verder moet gaan met je leven.
    Het komt met mij ook wel goed. Ik heb alle tegenslagen ondertussen ook overleefd, en ik ben er nog steeds. En ik zie de positieve dingen ook wel.
    Maar dat wil niet zeggen dat ik niet even in de put mag zitten als het tegen zit...
    En jij ook niet...
    Dus als je wil huilen om je overleden hond (wat ik me heeeeeeeeel goed kan voorstellen) dan doe je dat toch!!
    Opkroppen of wegstoppen heeft niet altijd zin.
    En je moet niet depri BLIJVEN nee, maar je mag het best af en toe gewoon even 'n dagje of 2 daagjes zijn...

18. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hey meis heb veel aan je gedacht... hoe is het nu? knuff

19. eternity

Ik weet het Hex.
    En ik ben ook niet echt depri ofzo. Ik heb er gewoon ff de balen in!!
    Ik zou gewoon zo graag eens een keer iets hebben waar ik niet keihard voor moet vechten. Wat gewoon eens makkelijk kan gaan.
    Daar baal ik gewoon van.
    Dikke knuff terug!

20. eternity

@marjolein: wat fijn dat je een verwijzing hebt voor een psycholoog! En ook meteen een afspraak!
    Ik hoop echt dat je daar iets aan hebt, en dat hij/zij je verder kan helpen!

Deel Deze Pagina