jeetje meiden, het is hier echt een kippenhok Ik krijg het niet voor elkaar om alles door te lezen... ik kan het niet bijbenen hihihhi. Heb wel wat berichtjes gezien met een trieste mededeling over ziekte en overlijden, sterkte voor degenen! Hier weinig nieuws, nog steeds niet ongi of klachten dat het eraan zit te komen. Morgen of vrijdag testen denk ik
Ik blijf hier sowieso hoor, ook al post ik niet elke dag. (Maar ik hoop natuurlijk wel dit jaar nog ook bij de zwangeren te horen. )
@Alex you go girl meid!!! Hoe is het met de flow up??? Hoop dat je je nog steeds zo goed voelt. Geniet van elke goede dag!!!
hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar ik was aan het bijlezen.. zit ff niet zo lekker.. heb al 8 paracetamolletjes op en 2 ibu's maar ik krijg de pijn niet weg! Morgen toch de ha ook maar bellen... @beschuitje gecondoleert meis! Dat het beter is voor iemand maakt nog niet het verdriet minder he meis! @allexje wat fijn dat het zo goed met je gaat.. @rest sorry als ik jullie vergeet
Daar heb ik nog nooit van gehoord, ik zal het eens gaan googelen. Bedankt Femke: jij boft, nog maar 6 kg aangekomen. Ik kwam er iedere keer (niet schrikken) 20 aan! Had dan ook zw-schapssuiker en 10 ponders! Hmmm, waarom geloof ik dit niet helemaal Zit er een uit knop op bij jou? Ik heb zo'n vermoeden dat ik zo direct toch nog een berichtje van je tegenkom O nee, toch niet. Werk ze morgen! Leo: is het gelukt om het voor je moeder verborgen te houden? Alexandra: de hanen van deze kippen zijn idd de beste! Bieb: hoop dat je hoofdpijn over is. Femme: ik ben dan nog wel niet zwanger, maar ik kijk (lees zwijmel) ook graag naar baby spulletjes. Het leuke is, dat ik (bijna) alles nieuw mag kopen. We hebben zoveel weggegeven vorige keer omdat we dachten dat ons gezin compleet was dat we alleen nog de wieg en kinderwagen hebben beschuitje: gecondoleerd en heel veel sterkte komende dagen. alice: spannend. Laat die ongi maar wegblijven en in plaats daarvan een mooie, duidelijke, dikke streep (2 dus) nannette: dat is wel heftig veel pijnstilling. Kijk je beetje uit?
Ik kan nie slapen... Lig mezelf gek te maken... Kan iemand mij aub verstand aanpraten? Mijn gem cycluslengte is 35 dagen. Maar mijn ongeduldige ik wil dat ik op dag 28 (=28 oktober) wanneer we met het gezin in Slagharen zijn, ga testen!!! Mijn verstand zegt: "niet doen!!!! Dan wordt het weer een teleurstelling." Maar die andere ik houdt "gewoon" van bijzondere momenten om te testen en/of te vertellen. Ik weet nog dat ik in het begin dacht dat ik misschien tot 19 nov zou kunnen wachten (verjaardag van mijn man) maar dat gaat 'm dus echt niet worden! Ik heb geduld en verstand nodig meiden; geven jullie het ff aan mij door? Als jullie straks weer op stok komen?
Lijkt mij ook een beetje te vroeg. En je krijgt dan waarschijnlijk een hagelwitte omo test in handen en dan ben je teleurgesteld. Zou jammmer zijn als je dan net in Slagharen bent. Dus probeer je in te houden en test een paar dagen later Ik ga toch maar naar het werk toe. Kijken hoe het gaat. Ben wel echt gaar en begin nog verkouden te worden ook. Morgen gelukkig vrij en solgesprek in het sfg Rotterdam. Spannend
Môge dames... @Femme: heel veel succes vandaag met je solli! @Beschuitje: och meis, gecondoleerd. Het is inderdaad zo dat er weer veel mensen op sterven liggen of overleden zijn....meestal begint dat meer richting de "feestdagen".... @Femke: heb je Tinkelbel al opgevoed zodat je rustig kan gaan zitten/slapen? @Alex: ben zo blij voor je dat het goed gaat met de hormonen! Romantische ziel! @Twijfel: hmmm, zou ook nog even wachten als ik jou was. Hoewel de testeritis hier ook vaak toeslaat...deze maand gaat het redelijk... @Alice: spannend! TESTEN!!!!! @Nanette: is niet normaal hoor, hoeveel pijn jij hebt! Misschien eens een osteopaat proberen? Die gaat wat verder dan een regulier therapeut met vaak een meer blijvende oplossing. Ik hoop dat het snel minder word! @Marktplaats: deed ik ook heel veel toen we net bezig waren, maar de laatste maanden doe ik het nagenoeg niet meer, omdat ik mezelf alleen maar pijnig...toen ik zwanger was, hebben we een kamer uitgezocht bij de Ikea, zo leuk! Ik denk dat het die echt word....ooit.... Ben weer een heel eind geloof ik, alhoewel ik vast wel iemand ben vergeten...sorry...
Hier komen de testdagen ook weer dichtbij..... De banner moet overigens 1 dagje langer nog voordat ik kan testen....die amerikano's doen toch dingen weer anders.... Temp is weer gestegen!!! JOEHOE!!! Droom nog steeds iedere nacht...nee, helaas nog geen droom gehad over een posi test of een babytje... Wel wat steken onderin en last van mijn buik, liezen en benen, vooral met zitten. En warrig!!! Kan met niet echt focussen... Verder wat beurse borsten - niet echt zere tepels als de vorige keer. En gisteravond lag ik in bed, was zo moe de laatste dagen, dus rond 10 naar bed en koud! Ineens alleen niet meer koud, maar zo'n heel warm hoofd alsof er een lamp op stond...weird... Maar HET BETEKENT NIETS!!! heb ik ook wel gemerkt de afgelopen maanden... Oh ja, Elba, mijn temp stijgt meestal in een slechte nacht...kijk maar in mijn FF, daar staat een niet meegenomen temp vóór mijn ei....dat was een nacht waarin de buren het nodig vonden om feest te vieren tot 3 uur 's nachts... :x
Zucht....kom vanmorgen de kamer binnen, is er wat verscheurd door de hondjes....kijk ik goed....ja, we hebben de firma list (de katten) en bedrog (de honden).... Op het aanrecht lag nog een doosje met van die bouillonblokjes met tuinkruiden...jamjam....die hebben de katten eraf gegooid en de honden (denk Remy) heeft die opengereten en al dan niet met enige verpakking opgevreten.... Dat hebben we vroeger ook al eens gehad met een hondenworst die gewoon in een laatje lag. De kat had de la opengefrusteld, de worst eruit gehaakt en de hond had hem verder bereid en opgegeten... Sukkel die hond..barst van de dorst natuurlijk! Moest ie ook nodig plassen, dus hup in de tuin, zie ik hem een beetje hangen en hij reageerde ook niet meer....schrok me een hoedje! Maar hij bewoog toch nog...pffffff
JAAAA..........hier komt de bekende kippen mantra..................DOE HET NIET DOE HET NIET DOE HET NIET...............
Mykelti, mooie temp! *blaast temp verder omhoog* Alice, wat spannend, ga je vandaag testen? Twijfel, doe het niet ! T is vast te vroeg en dan is het zonde van je plezier daar, want je baalt dan waarschijnlijk toch. Goof: heb tot 11 december nog 5 wedstrijden, daarna pas 29 januari weer. Das te ver weg, denk dat ik probeer tot half december (18 weken). Een speelster van Oranje ging tot 6,5 maand door, moet zij weten...haha zij is ook vast meer in topconditie dan ik Hoe is het met jou? Heb je veel last? Beschuitje: gecondoleerd, sterkte! Rotziekte :x
goeiemorgen kipjes. bah beschuitje...gecondoleerd meissie. is zo moeilijk afscheid nemen. twijfel...even wachten met testen om grote teleurstelling te vermijden. ik heb geen idee wat slagharen is maar het klinkt wel tof dus wachten!!! * kijkt twijfel streng toe * nanette...dat jij zoveel pijn hebt meid. dat is niet goed hoor. kunnen ze niks beters voor je betekenen? ik leef zo met je mee en voel je pijn door het scherm ach meiske toch. mykelti....dus jij voelt vanalles he. had al gelezen hier. hmmm ik duim keihard voor je. maar je weet het..het betekent niks he! ga even boterhammetje smeren...als ik die al op krijg..
@Cm, wil me nergens mee bemoeien alleen maar behoeden maar het kindje komt na 12 wkn boven je schaambeen uit,en als je dan een keer goed valt op je buik........zomaar een tip. Hier op zich wel aardig, maar tis zwaar om zoonlief te tillen met die dikke buik. En begin verkouden te worden, daas hoofd. Verder alles goed. @Suus hoe is het met jou?