Is je temp ook tijdens ongi hoog gebleven? Eternity, ik weet het niet hoor... maar doe overmorgen nog een testje wil je... *stuiter * stuiter*
Yep, temp is de hele tijd hoog gebleven... Maar ik vind het toch raar hoor. Tja, ik zal over 2 dagen nog maar een keer testen, maar ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben.
hiiii was nog druk bezig met bijlezen.... zo megadruk gehad veel werken,gister teambuildingsmiddag (basketbalclinic) en openings"borrel" van de praktijk en vandaag weer cursus..... pfff zo word t weekend wel erg kort. nee ik was er niet hahaha... nee ik ga niet tot zelden naar dat soort bijeenkomsten..... ik ken er toch niemand.... *niet wetende dat jij wel die meetings afstruind* was t wat?
hmmm eternity, misschien toch maar een kv test ipv die overdedatum testjes? maar een licht streepje? temp hoog? klinkt toch echt wel hoopvol en alleen maar een beetje bruinverlies.... OOOOOowwwww je maakt t toch wel een beetje spannend weer hoor... maar wat hiervoor al geschreven is is dat een innesteling wel wat langer op zich kan laten wachten, misschien was dit een rest "innestelingsbloeding" *zegt ze hoopvol*
Nouja... afstruinen... Ik ben mondhygieniste en wij moeten zoveel puntenhalen per 5 jaar om aan je kwaltieitseisen te voldoen..(beetje belachelijk maar goed) en die behaal je oa door congressen.. Deze was wel echt leuk! 4 leuke lezingen, laatste door Midas Dekkers.. en altijd goede lunch.. (snap je 'm!!)
Goofy, Zeg jij er eens wat van......... ik weet dat je vast zegt dat het NIETS betekend.. maar buig jij je eens over deze 'zaak'... *louter lief bedoelt hoor Eternity* kus!
maar eternity, gooi eens een foto neer, dan bepalen wij wel of we wat zien ok *knipoogt naar nanette*
jeetje eternity wat spannend ik vind het toch ook wel apart dat je temp omhoog blijft..... Hey kristel wat gezellig dat je er ook weer bent hoe gaat ie met je???
Dit waren niet die overdedatum testjes. Dit waren weer nieuwe. Maar het was niet echt 'n beetje bruinverlies. Het was toch wel redelijk wat bruinverlies, maar daar blijft het ook bij. Raar allemaal hè!
moemoemoe en last van blijkbaar zeer vroege bekkenpijn rechts, kan mijn rechter been met veel pijn en moeite optillen... overblijfseltje uit de zw van Jamie.... maar verder volgens mij wel goed, begin al licht een buikje te ontdekken..... Maar jij? een ei van jezelf wow, dat word idd klussen als een jekker!!! zou wat zijn als jij de medische ratteplan eens een poepie zou laten ruiken door gewoon effe precies ervoor zwanger te worden!!!! You go girl eggtion!
Oh echt nou hoop voor je dat het wel beter gaat de rest van de zwangerschap misschien p tijd naar de fysio? Maar een buikje zo snel is altijd leuk toch haha en bij een tweede gaat het veel sneller dus kom maar op zou ik zeggen haha.
Bij Jamie had ik ook al heel vroeg een buikje... werd toen bijna geweigerd op een turkse luchthaven, die heeft me tig keer gevraagd of ik wel zeker wist dat ik 16 weken zwanger was en niet 7 mnd...hahahaha a.s dinsdag naar de intake vk dan vraag ik meteen een verwijzing voor de fysio en evt navraag naar een bekkenband.....