Hoop dat oma gauw op de stoep staat in dit geval lijkt me dat positief..... maar dan wel met een dubbel gevoel en dat je gauw kan en mag beginnen.... Dikke knuff
Haha, nee zit op mn werk! Dus soms kan ik wel even spieken, maar niet schrijven!! Alexandra, weer langer wachten... Pfff daar word je soms wel gek van he, Hopelijk mag je ongi nu snel komen, al snap ik heel goed dat dat heel dubbel is. En wat betreft de uitslagen van je man. Tuurlijk wist of verwachtte je het wel al, maar is toch altijd heel fijn om even bevestigd te krijgen! Leuk die bedeltjes van pandora! Ik heb ook zo;n armband!
@nanette heb je iets nieuws van de gyn gehoord, heb ik wat gemist??? @Femke, yep zwemmen met kindje is iid vermoeiend, maar zooo leuk. @Hexje, lief van je. Collega heeft nog niet verder gereageerd op smsje, dus het gaat over, ben er wel ffies blij mee. Alles kost me moeite om er uit te gaan...............huh, *nu ik dit schrijf krijg ik smsje*
hahaha ja die kleine vind dat wel leuk maar mijn dochter is 12 dus die vind dat niks hihi Maar we hebben besloten om lekker koekjes en brooddeeg figuurtjes te maken lekker kledderen op de keukentafel das leuk voor klein en groot hahaha
@hexje: dat zal er idd charmant uit zien, zo'n bezem. Maar je hebt je eigen disco maar aan gezet?? Vinden je beebjes het een goed plan? @alexandra: hm, balen dat je nog wat langer aan het 1e hormoon moet. Maar hopelijk komt oma gauw langs bij jou. (hoe raar dat ook klinkt hè) En wanneer mag je dan het 2e hormoon erbij nemen? Direct in je menstruatie, of op dag 3? Ik moet op dag 3 met puregon gaan beginnen. Wel fijn dat de uitslag van het chromosomenonderzoek goed was! Idd ook erg lief die bedeltjes!! Bakker Bart... jummie!
He Goofy, balen dat je je zo naar voeld. kom lekker bij ons zelf gebakke koekjes eten ze zijn erg leuk versier en niet van elk koekje is een hapje geproefd door de kleine hoor als ik goed zoek heb ik er nog wel een die niet is aangegeten *lol* Nee maar zonder dolle balen dat je je zo voeld vanavond jou kleine mannetje vroeg naar bed en lekker rustig met manlief eten bij kaarslicht of uh ik sluit me aan bij cm en Eternity laat je lekker verwennen je hebt het zwaar genoeg gehad de laatste tijd. dikke knuf. Alex jeetje jammer zeg was toch weer een beetje tegenvaller idd gek gezegt maar laat dat ouwe mens dan maar snel op bezoek komen dan kunnen jullie weer een stapje verder succes . Femme; balen dat je je ook niet zo top voeld hoop dat je gesprek goed gaat duimen duimen duimen. @ all, ja thanks ben ook behoorlijk opgelucht wat tante betr. maar het blijft spannend Ik ga weer verder met het brooddeeg gr
@Alex, succes met de echo!!! Zeer spannende tijden! Wij duimen mee! @Eternity, wat een mooi droom. ik kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt om wakker te worden, blegh! Misschien wilden je eitjes je wat vertellen Ohhhh, 5 uur....duurt nog veel te lang. Ik kan mijn ogen niet open houden....gaaaaaap...
@Hexje Ik heb deze en deze erbij. Zijn eigenlijk clips die je dus vastzet. De volgende keer wil ik een giraffe denk ik.
Ben je ook aan het werken...dat is nu zoo lastig aan het worden. Concentratie is nul en slaap, slaap, slaap
Ja die bezem ziet er echt niet uit hoor Nou weet je die kleintjes hebben eigenlijk al genoeg te vertellen lol Buik in de weg, moe, rustig aan doen..... en nu NU HEB IK HET EVEN VOOR HET ZEGGEN heb lekker wat energie dus daar moet ik even gebruik van maken en ja daar hoort een disco uit de jaren 90 gewoon bij * loop hier met dikke buik te hakken op happy hardcore maar goed dat de rolgordijnen naar beneden zitten* haha en mijn buurvrouw is weg en mijn buurman aan de andere kan is doof dus kan het er even lekker van nemen nog even kan het alleen met koptelefoon en nu nog gewoon lekker zo LOL