Oh zwijmel...................... Zo hier ff lekker met mijn snoet naar buiten geweest, kan niet meer wandelen maar heb het gras gemaaid, lekker achter het elektrische ding waggelen op mijn gemakkie, zoonlief lekker buiten door het gras rollen (gevolg: hij moet straks in bad) en ik heb ff de wind door mijn haren laten waaien......HEERLIJK!!! Daarna het rooster van de over van alle zwarte plekjes geholpen......en nu nu ga ik WARME CHOCOLADEMELK MAKEN!!! Wie wil???
Hexje, haha..die Salem is echt gaaf..! *Geprint* Dark kijkt een beetje geschrokken.. Femmel, Mooi nijnen ook! Ik dacht aan nijntjes.. maar het zijn flinke exemplaren he?
Deze foto wil ik ook met jullie delen hij is dan wel sjaggie zonder mij maar hij is zo schattig Mijn lieve zwelgje die zich vraagt wat daar beweegt lol Bekijk bijlage 102803
Meer een kattenmens maar aangezien mijn neus en ogen al beginnen te lopen bij alleen al het horen van het woord kat of poes, hebben we toch maar gekozen voor 2 nijnen. Uit de knaagdierenopvang. 1 vrouwtje en 1 mannetje(zwart) en mannetje is geholpen. Vrouwtje heet fluffy, mannetje Snuffie. (niet zelf bedacht maar de nichtjes van vriendlief),
Hihihihihi hier ook niet zonder slagroom hoor.............hahahaha............maar verder snoep ik niet echt dus ach.......je behalve die 3 m en ms vanochtend waar ik het zuur van kreeg. @Hexje oh zwijmel voor de 2e keer...............slaat hij nog niet met zijn poot naar je buik als die beweegt???? Ben nog steeds aan het wachten op een buik foto van je.
Mag ik alleen slagroom? Lust geen chocolade meer sinds zwanger zijn. Nog zo'n bijkomend voordeel. Val alleen maar af. Pluis zorgt wel goed voor z'n mama haha
Femmel, Oh.. dan is de foto vast close up.. hihi.. ik vond ze echt groot.. Hexje, hihi.. die zwelgje.. schattig.. maar inderdaad graait ie niet naar elke beweging.. ook van je buik..?
Buik foto van vorige week staat in mijn album schat en nee poes doet niks behalve heel dom kijken haha en af een toe legt hij zijn poot op mijn buik maar zonder nagels deze buik was eergister lol