@Femme, wat fijn van dat Sollicitatiegesprek...YOU GO GIRL! Ik hoop dat je snel positief nieuws krijgt, dan kun je weer ademhalen! @Hexje, Zwelgje kijkt naar de andere 2 zwelgjes in je buik...haha. Hele leuke foto! En wat een cutie kat! Ik heb er al twee, maar als ik dat zie wil ik meteen weer zo'n klein bolletje wol erbij. Sprokkelman krijgt een beroerte...haha. Wat WAAAAR???? Ik zie niks in je Profiel, Sanne... IK BEN KLAAAAAAAR!!! Het is precies 17:01!!! WOOHOO. Nee, mijn werk is super interessant hoor, maar zit nu in een administratieve fase en heb steeds zo'n slaaaap. Zo naar huis en dan op de bank met kattenbeest samen snurken.
Ik kook ook best graag, behalve als ik moe ben...tja, probleempje nu dus haha. Ik ga voor pizza vanavond! Manlief moet toch werken. Doei, tot laters! FIJN WEEKEND
Haai allemaal, Ik heb hier behoorlijk wat gemist vanmiddag, muffins, warme chocomelk..hmmm volgende keer even aan de bel luiden hoor dan komen alle kippies even op stok Hier laat ik mijn schatje even koken Fem, is dat geen idee? Leo wat fijn dat je weer terug bent. En wat een mega toeval zeg ....pff heb je je zwager al te pakken gehad inmiddels? Hex jij bent ook maf hè dansen met een dikke buik haha lol enne over dat jeuken ik zei het je al...zus had het ook en er is niets aan te doen helaas. Allemaal voor het goede doel. Hier vandaag de rouwkaart gekregen, woensdag begrafenis. Vandaag even opgepast op de twins, begin me weer iets beter te voelen en mijn beschuitenman ook gelukkig, maar ja nu is de vakantie haast voorbij Volgende vakantie beter,dat is met kerst. Hmm nog niet aan denken eerst sint !! Ik hou van sint en jullie ?
whahah ik lees het al. jij ligt ook zo lekker met je voeten op de bank niet? NOT! lekker bezig wij hier zwangere meiden..pfffff reminds me...ik moet nog een was in de droger! thanks hex
Dit zwelgenpoezekind is al 5 hoor haha blijft de rest van zijn leven een pluizen bolletje denk ik haha
Ik zit altijd braaf op de bank niks te doen haha dat weet je toch lol en ik heb alweer een was in de droger zitten haha
Net naar de dierenarts geweest met de monsters voor de prikjes dus daarom was ik er ook even niet. Nu weer lekker op de bank. Moet gaan bedenken wat ik wil eten. optie 1: pizza, maar is veel te vet, krijg er last van optie 2: friet of bami van de snackbar, maar die gaan we altijd daar ophalen en mijn maag denkt op dit moment jammie maar ik weet niet hoe het zou zijn met al die vette geuren optie 3: spaghetti bolognese zelf klaarmaken maar daar denkt mijn maag nu al van he getie terwijl ik normaal gesproken daar hartstikke gek van ben optie 4: maaltijdsalade maar die moet nog gekocht worden of de ingredienten moeten nog gehaald worden en normaal deed ik daar altijd carpaccio in. Dus wie o wie helpt mij met dit dilemma
Denk na waar je echt zin in hebt maar dan ook echt zin en als het bij de snackbar vandaan komt kijk je gewoon lief naar je lief of hij het voor je wil halen
ik ben al aan het koken...aangezien vriendlief vanavond pas thuis komt. tja fem..voor mij is de snackbar geen optie. spagheti krijgt ik het zuur van en maaltijdsalade klinkt wel lekker maar zoveel werk. dus zoals hex zegt. vriend lief aankijken en hij zal het wel halen waar je dan ook zin in hebt.
Hier moet ik ook zelf koken lol manlief komt pas zoals elke avond om 19.15 thuis *misschien vandaag iets sneller omdat hij met mijn auto is* Hier worden het aardappeltjes met speklapjes en dophertjes Lekker snel klaar haha
klinkt lekker hex. ja mijn liefie komt pas om 20.30 thuis. ik heb puree rode kool met appeltjes, rookworstje en jus! dus wij eten beiden lekker vanavond.
Mijn lief is naar de supermarkt gereden voor opbakbami met een eitje, satesaus en komkommer, sla en tomaat. Wat is het toch een goeierd he
He hij heeft ook meegewerkt aan het feit dat jij nu niet alles lust Dus hij zal wel moeten hahaha Maar klinkt wel lekker hoor
zo lekker gegeten. amai het was lang geleden dat ik nog eens goed kon eten. het heeft me deugd gedaan!!! als jullie aan het eten zijn smakelijk he! zeg ik weet het , het is zwangeren-praat maar mag ik even? ik heb net de doos van de eerste kleertjes van dochterlief naar beneden gehaald om te wassen, en aaahhhhhh wat een lieve spulletjes zitten daar toch bij. zo klein...zwijmel. heb enorm veel kleertjes niet normaal. maar goed..... wou ik even kwijt. als jullie dan allemaal zwanger zijn staat hier nog dozen vol hoor. als het een meisje is!
als ik heel eerlijk ben moet ik toegeven dat ik onze andere meisjes wel mis hoor. ik heb veel respect voor hun en hun gekozen topic maar missen doe ik ze toch wel.. snif snif sorry hoor...tzullen hormonen zijn....
Ik denk dat iedereen ze wel heel erg mist. Ik mis ze ook. Maar ik snap ze wel. Dit is nu een onderdeel van ons leven waar we heel erg blij mee zijn en wt we niet kunnen en willen negeren. Maar voor de andere meisjes is dit hun grootste wens en is het zo moeilijk om te zien hoe gelukkig en blij ermee zijn. Het doet ze heel veel pijn om steeds te moeten horen en lezen over zw.
Hoi hoi, Ik mis ze ook. Maar misschien kom ik daar ook eens buurten. helaas, hier is ook een rimpelig vrouwtje langsgekomen. Na 32 dagen als nog. Wel gemeen hoor om zo lang op je te laten wachten.