30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Dank je femmelepem, ik ben er ook helemaal klaar mee daar bah stomme lui misschien moet ik iedereen die door progesteron zwanger is geworden even bij hem langs ......haha

En je soli's gingen goed toch?? Echt heel erg spannend zeg.....
    Heb je een voorgevoel???

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen allen !
    Hier lekker geslapen.
    Jullie waren alweer vroeg aan het kakelen. Heb weer een stuk of tien pagina's bij moeten lezen, het is toch niet te geloven.
    Elba geeft die rimpelige oma maar snel een trap onder haar kont !
    Wat betreft het mee schrijven in het andere topic, ik denk dat ik daar niet echt toe kom. Als ik daar ook zoveel moet lezen dan ben ik langer aan het lezen dan dat ik mee schrijf. Ik zal straks eens kijken hoever ik daar achter loop hihi...

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wel je temp. ingevuld vanmorgen :D! Mooi, al betekent het NIETS ;)

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @bieb.. wat een monoloog.. misschien ook maar eens naar de gewone dokter:p:p moest er wel om lachen;)

@femke.. klinkt als het carpaaltunnelsyndroom. Dat hebben zwangere vrouwen wel vaker, door de ophoping van vocht. Kan heel pijnlijk worden (sommige vrouwen kunnen hun eigen tanden niet meer poetsen) Dus bel even de huisarts! Dan krijg je een verwijzing naar de fysio en die kan wel wat verlichting geven!

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

:d:d:d:d:d:d

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga ff een modder monster in bad doen, gisteren tijdens het grasmaaien vond iemand het leuk om de hele tijd lekker in het gras te rollebollen en ook in de aarde......gisteravond nog ff lamp opgehaald voor de eettafel bij schoonzus, dus kon niet meer in bad................

OH HIJ HEEFT DOORGESLAPEN..............NANETTE LEES JE DIT!!!
    Je weet nooit waar het aan ligt, combi kan het zijn, kiezen-weeromslag-sprongetje-nieuwe kamer- baby-maar ook dat hij het koud kan hebben, dit deed hij in de tent met vakantie ook.....toen dacht ik he, ik geef hem een jogging pak aan, om 7 uur werd hij pas wakker.....!

Nu dus ff vliegen want schoonouders komen ook zo.

Liefs to all!!!

7. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d had gesmst dan was ik ook gekomen:d:d:d

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    IK LEES HET.. IK LEES HET
    Ow wat heerlijk zeg! Dat betekent namelijk dat jij eindelijk ook weer een hele nacht hebt gemaakt!!!:D

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Femke hier ook last van de handjes :D Mijn gyn zegt carpaal tunnel.... tips handen goed in beweging houden overdag... zodat het vocht er eventueel uit kan..... Heb vooral last vast stijfheid in mijn duimen in de ochtend en aan het einde van de dag doet het zeer:) ga dan met handjes in warm water even goed bewegen en dat scheelt al een heel stuk:D:D:D

En wringen met doekjes om te poetsen helpt niet echt mee om het beter te maken *heb nu kant en klare uit een pakje:D*

Hoop dat je er wat mee kan knuff

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5

Wat is dit lol hebben we allemaal weer een leven naast zp?? Behalve ik lol :D

11. eternity

eternity Niet meer actief

@leonieke: idd erg jammer dat ik niet mee kan.
    Ik baal er ook super van!! :(

@suus: bij een nieuwe werkgever is het ook altijd nog maar afwachten ja, of je vrij kan krijgen.
    Maar ik vind het echt klote dat ik niet mee kan. Maar Justin is echt zo'n lieverd, en hij vind tante Gina (hihi, ik dus) helemaal geweldig, dus ik ga echt wel naar zijn feestje.

12. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ahh gevonden, hoe kan ik daaar nou overheen kijken! Hij lijkt echt op Keanu! Nou met jullie mix wordt dat een heeel mooi kindje!!

13. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0

Nee, je bent niet gek. Groot gelijk dat je het probeert! Blijf je bij deze gyn/ziekenhuis of kap je ermee?

14. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hahaha.. gek mens!

Woezel en pip planner..? die heb ik hier nog niet gezien! Schattig zijn ze he? gisteren zag ik een voor stukje van de tekenfilmpjes in boulevard.. zo lief!

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @hexje.. natuurlijk hebben we geen leven buiten zp.. maar we doen allemaal alsof..
    Dan loggen we ons een uurtje uit..
    Kijken met trillende handjes naar het lege scherm..
    En als we er niet meer tegen kunnen vechten loggen we ons in..

16. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Bieb Gefelicitaaaaaart met de PROVERA!!!!!! Daar komen mooie bizonkitbeebjes van!! :D

17. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Goed, ga maar eens langzaam opstarten weer vandaag. Moet nog wat dingen regelen, terwijl ik me verheugd had op een niets-moet-dagje, bleeeeh. En morgen ook niet vrij, woensdag pas weer en dan is het spannende echo-dag samen met Leo.

Nog net goedemorgen Leo trouwens! ...en ineens zijn er nog meer meiden...jullie ook goedsmorgens nog! :D

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Eternity: wat balen zeg. En wil je niet meer beginnen met: dames ik heb slecht nieuws. Ik dacht dat er iets helemaal mis was. Natuurlijk is dit wel heel vervelend, maar schrok me een hoedje!!
    @Femke: heb je al een HA of VK gebeld???? Beter het zekere voor het onzekere... (En we willen natuurlijk wel dat je kan blijven typen:D:D:D).
    @Bieb: hi-la-risch, ik heb echt dubbel gelegen door jou monoloog. Vooral het einde: nou misschien spreken we elkaar nog eens. Zelfs knuffelman heeft mee gelachen. Volgens mij ga jij een hele vrolijke dag tegemoed!!!

Hier verder weinig nieuws. Baal een beetje van het slechte weer, zo jammer..... Ach, straks lekker even shoppen met Knuffelman. Geld uitgeven doet een vrouw goed:D:D

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hee knuffel, geld uitgeven doet een vrouw altijd goed ! Waar ga je shoppen?
    Sprokkel balen dat je geen echte nietsdoedag hebt vandaag. Hoop dat je snel je klusjes kunt klaren en daarna lekker op de bank. Ik probeer vandaag ook echt lekker niets te doen. Gaan vanmiddag wel even bij vrienden een kop thee gaan drinken maar dat is niet vervelend toch?

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik had me voorgenomen dit keer niet op mijn kwaaltjes te letten...over vijf dagen kan ik testen en merk dat ik nu alweer op mijn lichaam let. Alles wat ik voel..betekend niets hè?

Deel Deze Pagina