30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Deze heb ik ook gezien op tv en de woezel en pip planner ook in de boekhandel, maar beschuitenman ziet me aankomen. Hij vindt dat maar niets haha zeker als we nog geen kids hebben ;)

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Al heb je een leven buiten ZP dan is dat niet aan te raden whahahaha anders is het niet bij te houden :p

4. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he kippies..

thanks voor jullie reacties!!! ja het lijkt heel hard op dat tunnelsyndroom waar jullie het over hebben. dus ik maak me niet zo eenzorgen.
    het is al beter. ik kijk morgen nog aan en anders bel ik maandag de huisarts.
    het voelt gewoon raar das alles en je gaat toch gekke dingen denken. maar nu niet meer hoor!!!

wat zijn jullie toch lief he om zo mee te denken met mij!

alles ok hier voor de rest?

5. eternity

eternity Niet meer actief

@knuffel: sorry, ik zal het niet meer doen...

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    beschuitje... Het betekent niks:D

7. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hier net voor het eerst sinds maanden weer eens met mijn broer gesproken.. zijn hele toestanden met mijn zus aan vooraf gegaan waardoor hij afstand van mij (??!!) wilde..
    Maar zojuist even op de koffie geweest en gewoon heel gezellig en geen moeilijk gedoe of niks..zo blij!

8. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Zeker nu je een kleine verwacht is het toch wel erg fijn om een leuke band met je broer te hebben!

9. leonieke

Ja, zeker weten! Vorig jaar toen er nog niets aan de hand was heeft hij op onze bruiloft 'en publiek' in zijn speech de uitdrukkelijke wens voor een neefje of nichtje uitgesproken.. en een beetje snel graag..
    :p
    Dus ja, ik ben er reuze blij mee!

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Geeft niks, maar ik schrok een beejte. Dacht dat er iets mis was met je eitjes of misschien wel je man of zo... Ik bedacht me later dat de reactie die ik naar jou opgeschreven had misschien niet zo aardig was. Sorry, het is natuurlijk helemaal niet leuk dat je niet mee kan...
    Wat fijn! Maar wat appart dat door toestanden met je zus hij afstand wilde van jou?!?!?!?

Hier dus in de auto naar de "stad" om te gaan shoppen, komen we daar aan staat voor iedere parkeer garage echt een enorme rij. Dussssss rechtsomkeert en dan maar "shoppen" bij AH. Bah, ben er gewoon sjaggie van...

11. leonieke

Heb jij (schoon) broers en zussen? Hebben jullie het aan hen ook al snel verteld of de termijn afgewacht?
    En.. hoe waren de reacties?

12. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb 1 oudere broer en Sanneman 1 oudere zus. Het weekend dat we wisten dat we zwaner waren hebben we het de ouders en broer en zus direct verteld. Is wel heel leuk, want de vrouw van mijn broer leeft echt enorm mee, zo schattig!

13. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Iedereen was trouwens erg blij voor ons, ze wisten dat we al een tijd bezig waren en Sanneman en ik zijn ook al 17 jaar bij elkaar.......

14. leonieke

Ah..nee Knuffel wat balen!
    Jeetje je had je helemaal verheugd op geld over de balk smijten.. :(
    Ben je los gegaan bij de AH?
    Kijk anders even op esprit ofzo ... lucht hier tenminste altijd erg op als ik boos ben en iets MOET kopen..

15. leonieke

Leuk is dat he? ik wist wel dat de ouders het bij jou al vroeg wisten. (je mag toch niet meer stofzuigen van je schoonmoeder..? :D)
    Hier weet 1 schoonzus het vanaf het begin (zelf geen kinderen door herhaalde ma's..) en die is ook zooooo lief en meelevend.

Hebben jullie broer en zus ook kinderen?

16. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ja, mijn broer heeft 1 dochtertje (mijn oogappeltje) en mijn schoonzus heeft 3 kinderen (2 meiden en 1 jongen)

17. leonieke

Femmelepem, Hoe is het bij jou? En hoe gaat het (naar omstandigheden natuurlijk) met Mark's opa?

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    #2778 Femmelepem, 23 okt 2010
    Laatst bewerkt: 23 okt 2010
    Wat lief dat je dat vraagt. Het gaat eigenlijk wel redelijk. Hij is z'n vocht achter de longen kwijt, dus niet meer benauwd. Zit nog wel aan de morfine en haldol( tegen hallucinaties en angst, maar wat wil je als je met z'n zessen op een kamer ligt en nachtmerries hebt en zo benauwd bent) Hij mag nog niet naar huis omdat hij niet meer verzorgt kan worden door oma en omdat nog lang niet alles stabiel is. Maar vriendlief zijn zus is gisteren teruggekomen van huwelijksreis en ik heb zo''n klein vermoeden dat het nu toch echt wel bergafwaarts gaat. Hij heeft op haar liggen wachten. DAn gaat ook nog eens zijn dochter na 25 jaar verkering trouwen op 10 november. Maar dat is nog erg ver weg en ik ben er bang voor dat hij dat niet meer meemaakt.

Zoals ik al eerder geschreven heb, ik heb er nu vrede mee. Hij heeft een mooi leven gehad en nu veel te veel pijn en het is goed nu, hoe erg ik het ook vind dat hij Pluis nooit zal leren kennen.
    Maar vriendlief heeft het er wel moeilijk mee. Hij verwacht dat zijn opa nog minstens een jaar meekan. En hij zegt dat oude mensen ook eens dood gaan. Werk gaat voor en als hij tijd heeft gaat hij wel eens langs.(dat is dus noot, want tijd heeft hij niet naar eigen zeggen) Er over praten heeft helemaal geen zin, binnen 10 min ruzie. Dus daar maak ik me wel een beetje zorgen om

Zo heel verhaal. Sorry

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    En met mij gaat het wel goed. Snippie verkouden, koklhalsneigingen, maar misselijk ben ik niet echt meer. Heb een relaxdag gekregen vandaag. Houdt in dat ik op de bank lig met dekentje over me heen. Greys op de laptop en konijnen houden me gezelschap bij mijn voeten. (alleen vinden ze het niet leuk dat ik elke keer naar het toilet moet).
    Echt heel erg moe ben ik niet geweest maar nu komt er heel veel stress uit van de afgelopen weken. (baan en opa).
    Iedereen weet nu van Pluis behalve MArk zijn vrienden maar dat komt 6 nov.

Trouwens als we in breda op 6 nov willen highteaen moet er nu toch echt gereserveerd worden, Het zit vaak al weken van te voren helemaal bommetje vol.

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Heeft iemand enig idee waar de lijst is????

Deel Deze Pagina