Goed zo haha Zo mijn mannetje was de hele week al sjaggie dus ga nu even een ontbijtje op bed voor hem knutsellen kijken of hij een wat zonniger humeur kan krijgen
hey chickies bieb is in the house.... ben ondertussen films aan het downloaden dus als iemand ideeen heeft..... oooh eternity, echt twee eitjes oh meis jullie moeten nu echt gaan klussen als echte klusjesmannen/vrouwen haha haal alles uit de kast wat je hebt hoor...... Hexje, heb je msn verwijderd van je lappie????
Nee staat op offline maar wel aan...... hoezo? Kunnen we niet contacten? Ik heb tegen je gepraat haha
@Natas en Mykelti Balen van oma, maar zoals veel kippies al schreven....Nieuwe ronde, nieuwe kansen!! @Eternity 2 Eitjes!!! Woehoe!!
oh ja trouwens, het leek net of ik ongi krampen had ( heeel licht hoor dat wel) hmm...vaag..oh ja het betekend niets zeker
@leo: tuurlijk kan ie kiezen! Mijn man kan goed kiezen, dus hopelijk zijn zwemmers ook. @bieb: we gaan ook klussen of ons leven er vanaf hangt hoor! @sanne; goed hè, 2 eitjes!! Ben er ook helemaal content mee! Ik ga vanmiddag lekker buurten bij m'n zus. Altijd gezellig. En dan PSV-Feyenoord om half 3. Ik weet dat jullie niet van voetbal houden, maar ik dus wel!