@Hexje: wel even een goed gesprek met Hexenman voeren hoor! Wij willen allemaal dat jij ook meekomt!!!! @Suus: en hoe was je afscheidfeestje??? @Bieb en Hex: hebben julli elkaar al weer gevonden??? Anders help ik even met zoeken (samen met Sanne). @Leo: hij vind je nickname dus leuker als je echte naam.... Tja, een koosnaampje kan altijd natuurlijk! @Eternity: 2 eitjes die op springen staan: wat een goed nieuws zeg!! Goed te zien dat je niet online bent. Oh, je bent naar je zus. Nou ja vanavond dan maar.
Meiden, gisteren helaas weer een ziekenhuis-dag gehad, compleet met OK en alles. 's Ochtends buikpijn, erge buikpijn, echte krampen wat op weeen leek, dus niet zomaar een beetje trekken van de baarmoeder. VK gebeld, zij heeft het ziekenhuis gebeld, en ja hoor, kom maar langs, dan kijken we even... Dus richting gyn, echo laten maken, en weer restweefsel. Er werd dus gelijk een OK gepland voor die middag en toen maar weer wachten. Om half 3 was ik aan de beurt, eerder kon niet vanweg het nuchter moeten zijn, en om half 4 was ik weer op mijn kamer. 's Avonds om 6 uur weer thuis... Onderhand hebben zowel manlief als ik zoiets van, hoeveel moet er nog op ons bordje terecht komen. Het lijkt wel nooit normaal te kunnen gaan.... De geplande afspraak van 3 december wordt vervroegd naar half november. Deze gyn van gisteren vond 6 weken ertussen veel te lang. Ja, ik ook, dus was wel blij met hem. Nu maar 2 of 3 weken wachten op wat antwoorden...
Jeetje meis.....Lijkt inderdaad wel alsof er op dit moment niets op de "normale" manier mag gaan bij jou... Vind dat je echt heel sterk blijft!! Hele dikke knuf!!
YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!! WAUWWWWW.................pomtidomtidom, ja niet alleen vanaaf, morgen en overmorgen ook........want ze kunnen het nooit zeker zeggen. Zo ben ik deze keer ook zwanger geraakt meid dus wie weet. Mijn gyn zei ook dat ze een dezer dagen zou gaan springen. En maar liefst twee........ Lekker gezellig maken, daarna de kip kip methode en je benen omhoog houden, hahahaha...........de kip kip hoeft niet perse een half uur later hoor, gewoon net daarna......
Laat ze maar kleppen hoor Sanne, hier ook een AJAX "fan" (ben niet echt van de voetbal, maar als het dan toch moet is AJAX wel mijn cluppie hoor)!!!
Hey lieverd.... jeetje er blijft jou/jullie ook echt niks gespaard.... Ik denk aan je en duim voor je dat alles nu klaar is...... ondanks alles wel fijn dat je eerder mag komen dan 3 dec..... Dikke knuff
mvl wat KL*TE zeg ! Veel sterkte en denken aan je. Hier een luie dag...voel me niet helemaal lekker, onbestemd gevoel denk dat ik ongi moet worden maar af en toe lijk ik ook licht misselijk. Ik zou me niet meer van te voren gek maken hm... Afgelopen maand had ik 12 oktober vs dus dat zou betekenen dat ik rond de 26 oma op bezoek zou krijgen. Dat is dus al sneller dan mijn banner aan geeft. Dan zou het misschien toch kunnen kloppen dat oma onderweg is...hihi okee okee ik maak me nu weeeer gek !! Whaaaaaaa............
ajax dames! pff gelijk (op het nippertje) tegen het altijd moeilijke excelsior mede feyenoorders! tja.. was soll ich sagen feyenoorder ben je niet voor je plezier, hier wordt niet gekeken eternity! you go! mykelti.. knuffel voor jou dochterlief heeft tot 10.15 uur geslapen en moeders dus ook! lig nu met foon in bad terwijl netteman nettemeis in toom probeert te houden