ja sorry drukke (werk) week gehad....... hoe gaat het met je? Ja van MVL had ik nog meegekregen.....vreselijk!!!!! Ik zag net op de lijst dat het uitje verplaatst is, mooi want nu kan ik waarschijnlijk wel mee
Hey saffron, Leuk om je weer te zien. En ben me echt kapot aan het denken maar ook hier hebben de hormonen mijn hersenen aangetast. Dus ik weet niet veel meer dan mvl. Sorry
Gezellig!! Jou ken ik nog niet..... Hoe was je uitslag van de combi en nekplooi? Wij zijn 2 dagen na elkaar uitgerekend......
ik ga lekker de douche in en mijn bedje ( nog even tv kijken) morgen weer werken na een weekje vakantie *zucht*
we hebben alleen de uitslag van de echo, uitslag van bloed en dus definitieve uitslag krijgen we nog....maar de echo zag er super goed uit, nekplooi was 1,5 mm dat schijnt helemaal goed te zijn!!
Pomtidomtidomtidom...................wat zal ik morgen eens gaan doen.......................Leonieke je hebt gelijk, ik ga me nog eens vervelen morgen...........
Is beetje lastig, zit meestal vanaf iPhone mee te lezen en geen idee hoe ik moet kopieëren en plakken, maar geen probleem! Ik weet mijn plaats.. )
Dat is heel netjes! Ik had 1,7 en een kansberekening van 1 op 450, dus daar schrok ik wel een beetje van, maar dat schijnt goed te zijn bij iemand van 35.
meiden ik ga er helaas al weer vandoor de komende twee dagen weer dukke dagen (werken, kids naar opvang etc), dus nog even wat voorbereiden, dan een warme douche en proberen optijd mijn bedje in te gaan
Hey saf, lief van je, maar aangezien. Ik hier zeker niet mee dagelijks ben misschien niet handig. Ik lees nog steeds mee, maar ben weinig actief. No worries!!
boehoe las ik net dat het uitje verplaats is wat jammmmmmmer dan kan ik niet snif snif. Ik zal me eerst even verontschuldige ik heb echt een mega hectische week achter de rug en dus weinig gelezen en van me laten horen maar wat een toestand zeg. Het duurd zeker 3 dg voor ik weer uptodate ben Maar ik ga de komede week beter mijn best doen om bij te blijven. SORRY (hihihi weet dat het niet mag soory hahahah) Maar voor een ieder die komede week afspraken heeft succes. En voor een ieder die het wil een hele dikke knuf. truste tot snel
oh wat leuk ik ben gek op pandora. Wij waren vrijdag 18 jaar getrouwd hihihi echt lang he en nu heb ik een paar oorbelletjes gekregen van mijn mannetje echt totale verassing. IK had voor hem niks we zouden het niet doen toen heb ik maar heel erg lekker voor hem gekookt. Ennuh de liefde van de man gaat toch door de maag dusss