Heb je een excuus, ja kan echt niet zien of mijn volgende patient er al is.............sorry................ Vergeetachigheid........begint dat nu al bij je meis!!!!
@Suusuus, nou ik schat je echt geen 42................. @Beschuitje grappig wist niet dat je juf was.......hier ook een juf, en merk dat soms wel bij mijn zoontje, dan doet hij iets,kijk ik manlief aan en zeg dan.....ohhhh daar hoeven we ons geen zorgen om te maken............(fijne motoriek bijv, gisteren hield hij zijn pen van het magneetbord al bijna helemaal goed vast, echt abnormaal, maar ligt wel in de lijn van zijn ontw, want voordat hij 6mnd was pakte hij al een hagelslagje op met twee vingers......heeft ie van mij..... *grijns*) Maar voor welke klas sta jij?
Zo hier ff bezoekje dokter gehad, MUTS........belde voor een verwijsbrief voor steunkousen (ja ja) gewoon herhaal recept, moest ik toch het laten zien....duhhh.....zat ik daar zegt ze, oh dus je bent er bekend mee............grrrrr............het is een arts in opleiding en vorig jaar ook al bij haar geweest met zoonlief, krijg de kriebels van haar, en nu dus ook in een wachtkamer gezeten vol verkouden mensen lekker onnodig............... Nu lekker bakkie doen en GTST terug kijken..............nee Lenonieke ga me echt niet vervelen...... *hier incontinentie mat bij de thuiszorg winkel gekocht........hebben net een nieuw matras en wil niet met een plastic zeiltje van het kraampakket op mijn matras slapen komende weken.......ECHT EEN AANRADER*
Hoi meiden Hier gisteren weer oma op bezoek gekregen. Was niet echt een verrassing ben ook niet bezig geweest met ei in de gaten te houden. Ik denk dat ik misschien moet accepteren dat het bij ons bij 2 kindjes blijft. En anders misschien een poosje wachten tot het hier wat rustiger word. Ik weet het zelf niet.
Ik zag op de lijst dat het nu niet zo lang meer duurt voor snoetetoet eer ze gaat bevallen . spannend het eerste kippenhok baby'tje.
@suus: oh, morgen jarig!! Maar je ziet er idd echt niet uit als 42 hoor! Maar misschien krijg je nu wel een verlaat verjaardagskadootje! En zo te lezen moet dat met de hapjes goedkomen! Wat een lekkere dingen zijn er voorbij gekomen!! @lentebloempje: balen van je ongi!!! Waarom zijn jullie er deze maand niet zo mee bezig geweest? Wilde je ff wat rust?
Hoi kippies! Ik ben er niet zoveel de laatste dagen, maar da's gewoon omdat ik het drukker heb met andere dingen. Ik probeer af en toe een beetje mee te lezen maar t gaat weer veel te hard natuurlijk. Ik moet nu a.s. woensdag voor een echo ipv vrijdag, omdat die ouwe tang op bezoek is, dus ik mocht mijn afspraak vervroegen. @uitje Breda is prima. Ik heb er zin in! Wat een slim meiske! Natuurlijk ben je trots, dat hoort ook zo!
Hee meiden kan iemand mijn ronde veranderen in ronde 12. Is denk ik misgegaan door de crash van laatst.ofzo. En lukt me zelf niet vanaf mn tel...
@Kristel + all: Ik kan de 21ste en Breda is top! @Natas, GO EI GO EI GO EI!!! Succes met klussen Sssttt, Ik krijg spontaan weer zin om in mijn bed te liggen Eternity, 2 eitjes....woooooohoooooo. Go Eternityman, Go Eternityman! Goed nieuws meid, heel fijn! @MVL, Wat een ellende zeg. Ik begrijp dat jij en je man er wel genoeg van hebben nu. Ik hoop dat de gyn je er meer over kan vertellen, want al die vraagtekens in je hoofd maakt het allemaal nog vervelender lijkt me. Ik hoop dat er nu weer wat rustiger vaarwater komt! KNUFFEL! Hier nog 1...EINDHOVEN ole ole ole!!!
Femme even vraagje, heb jij iets met Breda Photo te maken gehad? Zag gisteren iemand die op jou leek...?
Hey meis, In de lijst bedoel je? Ik vind het al knap dat je kunt posten met je mobiel..! Mij lukt het nog steeds niet met mijn samsung.. (hoewel dat vast aan mij en niet aan de samsung ligt..hihi..)
Sprokkel, Hoe gaat het? Nog 2 nachtjes slapen! Leuk dat je ook mee kunt de 21e nov..! Lijkt hier ook te gaan lukken nog even schuiven en ruilen..
Ja in de lijst!! En welke samsung heb je? Ik de galaxy en vind internetten beat gaan eigenlijk. Alleen kopieren en plakken enzo, echt geen idee hoe ik dat zou moeten doen
Hoe is het nu meis? Alweer na je ei zie ik! Hoop ZOOOOO dat jij de volgende mag zijn die haar naam in het roze mag bijschrijven..
Om verwarring met de lijsten te voorkomen deze lijst is geheel naar weten bijgewerkt ook de afspraken Alleen Snoet en Shadow op de beval lijst laten staan... Snoet als oprichtster van de 30+ kippen en Shadow omdat ze nog steeds mee leest en ons op de hoogte houdt. 26-10 - jippiejee - 30 jaar - ronde 16 - 1e kindje 28-10 - Saskia33 -34 jaar - ronde 15 - 1 kindje 28-10 - Jolanda nr 4 -37 jaar - ronde 22- 4de kindje 30-10 - beschuitje - 32 jaar, eerste kindje - ronde 3 04-11 - knuffel - 35 jaar - ronde 10 - 1e wondertje 05-11 - suussuus -41jaar- ronde10- 3e kindje 05-11 - marjolein - 30 jaar - ronde 12 - 2* - eerste dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08 05-11 - Twijfel -36 jaar - ronde ? - 4e kindje 08-11 - Bieb - 31 jaar - ronde tel kwijt - 1e beeb 08-11 - Eternity - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 11-11 - Nanette77-33 jaar-dochtertje 3 jaar 16-11 - natas79 - 31 jaar - ronde 7 - 1e kindje 16-11 - (??) Elba - 30jaar - ronde 8 - 2e kindje 20-11 - Lentebloempje-34 jaar-ronde 16-gaat voor derde kindje. 21-11 - alice1974 - 36 jaar- ronde 2 - 1e kindje 22-11 - Mykelti - 32 jaar - ronde 17 - ma in ronde 9 -1ste kindje ??-?? - Alexandra2008 - 34 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1e kindje - IVF/ICSI traject ??-?? - mvl- 36 jaar - 4e kindje Afspraken 27-10 Leonieke 1e termijn echo (10wkn) 28-10 Saffron 2de afspraak VK 01-11 Femmelepem combinatietest weken echo 09-11 Rieanne 2e afspraak verloskundige 09-11 femke gyn 10.30 uur 11-11 Sanne1975 Afspraak VK 11-11 Hexje testen ivm zw.schaps diabetes en controle 12-11 CM1978 2e echo 15-11 Leonieke 2e afspraak VK 23-11 femke gyn 10.30 10-12 Saffron 20 weken echo AMC Bevaldata 06-11 - snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 05-12 - shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12 - femke32 - 34 jaar - 2e kindje 29-12 - goofychick - 35 jaar - 2e kindje 09-02 - hexje - 33 jaar - 1e kindjes- ronde 3 27-04 - sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7- dochter 4, zoon 2 02-05 - rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje 12-05 - femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje 16-05 - sprokkel - 34 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 23-05 - kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje 24-05 - Leonieke - 33 jaar - ronde 10 - 1e kindje 24-05 - CM1978 -32 jaar - ronde 3 - 1e kindje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje .................................................. ................................... 2de kippenuitje is op zondag 21 november Locatie :Breda opgegeven via datumprikker: Alexandra2008 Ja - Bieb Ja - Eternity Ja - Evelyn76 Onbekend Femke32 Ja - Femmelepem Ja - Goofychick Liever niet Hexje Liever niet - Jel1978 Nee - Jolandanr4 Nee - Knuffel Ja - Kristel79 Ja - Leonieke Weet nog niet zeker Mykelti Weet nog niet zeker ivm komst schoonouders Saffron - Waarschijnlijk wel Sanne1975 Ja - Sprokkel Ja - Suussuus Onbekend lentebloempje- nee dan moet ik werken , jammer.
Haha gewoon proberen!! Het is eigenlijk makkelijk!! (Je moet t alleen even weten hè En je bent een lieverd!! Ik hoop dat jouw geduim heel goed gaat werken!!!!!!!