30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    F5, F5, F5. F5.
    Nou ja, dan ga ik ook maar even wat anders doen....

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik ben er ook even.. vandaag vreselijk mot met mijn dochter:D die weigert gewoon op te ruimen..
    GEk word ik er van..

MAar ja..
    het schijnt er bij te horen..

Verjaardag gehad van de kleinzoon van mijn broer..
    Een leuk ventje en de jonge ouders (20 en 20) doen het geweldig! Fijn dat het ook zo kan.
    Zij heeft een baan en hij werkt 's avonds en overdag studeert hij nog..

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Nanette: kleinzoon:$:$:$. Is je broer zo oud, of jij zo jong:D:D:D

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Femmelepem, Oh.. wat schatig.. 6 cm dat is zo ongeveer groot als een playmobiel mannetje..:D (ik ben erg van het visualiseren..;))
    Maare.. ben je dan niet ietsie verder? Met 12 weken is beebje toch pas een cm of 5 ;) (zegt mijn boek...)

Eternity, Morgen kwart voor negen ga ik weer aan je denken! Fijn inderdaad dat je dan bevestiging hebt! Je hebt iig bulls-eye geklust!

Bieb, Jemig.. dat is ook niet fijn.. hopen dat je je snel beter voelt met dat spul en dat het goed zijn werk doet! Duik er lekker op tijd in meis!

Knuffel, Dat zou wel een heel bijzonder en mooi cadeautje zijn! Ik gun het je van harte..!

Hier, Ga ook zo weer. Ben Spoorloos fan. Heb vandaag last van buik en banden.. dus ga lekker liggen.
    Op het werk was het vandaag ook maar steeds een beetje hangen.. Het is herfstvakantie hier dus de patienten vergeten me ook collectief..:(
    Zit ik daar voor Jan-Joker..

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmmmm..........................:$

Overigens voelde ik in november heel vroeg al aan mijn banden dat het raak was toen, soort trekkend gevoel als ik moest reiken.

6. leonieke

leonieke Niet meer actief

Nanette, leg uit... kleinzoon.. hoe oud is je broer dan?

7. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Fem Is Pluis al 6 cm? Boontje was ook 6 cm op 14 oktober.....En ik ben toen vooruit gezet...

@Knuf Ik was (voordat ik vooruit gezet werd) ook uitgerekend rond mijn verjaardag, dus wie weet!!!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Eternity heb je morgen ook weer een meting, oh dat is fijn dan weet je iig of ze al gesprongen zijn.

@bieb hoe is het met jou??

Ehhhhhhhh.............

9. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Bieb Ik ga heel hard hopen dat de bijwerkingen niet voor niets zijn!

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nieuwsgierig naar het behang van de afgelopen weken........dan moet je ff je email pb-en, want ga het niet hier in mijn album zetten.....beetje teveel risico....

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @goof.. je hebt zo pb;)

@die het vroegen. Mijn broer is 44 en was al jong papa.. zojn dochter volgt zijn voorbeeld...

knuf.. ga jij die andere baan aannemen? wqat is dat voor functie?

12. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

ga ik gelijk doen ben nl heeeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig:p:D

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Op je 44ste al opa:$:$:$. Da's een heel ander kippenhok:D:D:D.

Die andere functie is nu nog niet beschikbaar. Ze heeft op dit moment geen vacature. Wat voor soort functie het is, poeh moeilijk uit te leggen. Bij ons worden medicijnen gemaakt, de hele papier winkel daar achter moet uiteraard wel compleet zijn en kloppen als een bus. Nou, daar zou ik dan voor moeten gaan "zorgen" (gelukkig niet in mijn eentje hoor;);)). Het is een baan met heel veel contacten buiten de afdeling, heel veel geregel en georganiseer en dat ligt mij wel:D:D

14. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

hahaha mijn vader en moeder waren 45 toen ze voor het eerst opa en oma werden.
    Ennuh mijn moeder was zelf 20 toen ze mijn zus kreeg en mijn zus was 25 toen haar eerste kwam zoooooooo weten jullie dat ook weer. hihihihi

15. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

wat goed joh en afwisselend lijkt mij. Succes

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    kom heel even hier weer om de hoek kijken hoe het met de kippetjes is! nog steeds erg kakelend volgens mij ;)

hier alles prima, helaas weer ronde verder..... binnenkort weer klustijd dus we gaan ons best weer doen!

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ...

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    kijk herkenning:D;)

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Mijn echo waarop pluis 6 cm is hebben we zelf gemaakt. Dus meting is niet echt betrouwbaar denk ik. Maar misschien ben ik toch verder ik hoor het de 1e allemaal wel. Het is gewoon erg leuk om elke week te kijken hoe het met pluis is. Ja ik weet het ik ben verwend

20. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

NOu uh justmee66 wij(de nog niet roze kippetjes ) hebben vanmiddag afgesproken dat de ronde waarin we nu zitten voor ons allemaal roze word dusssssss ik zou zeggen klus je gek want we gaan er voor:D:p

Deel Deze Pagina