Dat wilde ik eigenlijk morgen doen. Mocht het nog nodig zijn. Maar ik laat me ook echt niet gek maken hoor. Er zal namelijk wel gewoon niks aan de hand zijn. @goof: ja, ik moest ook wel meteen aan jou denken. Maar ik heb toch echt al 'n dag of 6 bruinverlies. Dat kan ook niet goed zijn. Het is wel niet echt veel, maar toch... @alexandra: wat fijn dat je man je injecties zet! Kan me voorstellen dat het wel erg eng is hoor! Geniet nog lekker van je uitje in Antwerpen!
Eternity, stel je vraag anders eens aan de verloskundige hier op Zp.. en dan vooral je tempratuur verhaal niet vergeten te vermelden... Toen ik dat bruinverlies had vorige week (ook niet echt weinig) werd mij ook verteld dat dat best lang kon aanhouden..
@Eternity, geef die temperaturen eens............want volgens mij is ie ook nog eens heel constant...........met welke temp ben je begonnen? Misschien dat je wel een hoge temp van jezelf hebt, maar de temp moet ergens naar beneden zijn gegaan als het gewoon ongi is.
Kris, heb je ook gePB-t! Hier net terug van de sportschool. Wat een super weer ook! Lekker anderhalf uur gesport, maar moest me wel erheen slepen, want was zo moe. Was natuurlijk al moe vóór gisteren en vanmorgen extra vanwege die idioten in de straat achter ons én waarschijnlijk omdat ik weer wat verkeerds gegeten heb. Kan niet (goed) tegen tarwe & cruesli, dus had gisteren en vandaag cruesli gegeten van spelt (soort ouderwetse, makkelijk verteerbare graansoort). Maar dat valt dus ook niet goed. Vallen mijn ogen dicht, moe en opgeblazen buik...die mag hubby dus maar opeten. Overigens vanavond lekker uit eten. Even een SAS-avond. Hubby heeft dinsdag een sollicitatiegesprek, zijn eerste, dus wilde hem lekker trakteren. Gaan naar een grillrestaurantje, waar je je vlees op een spies boven je bord krijgt...water loopt me al in de mond. En ga ook lekker wat frietjes eten... @Leo: 3 heeft nog geen datum. Zijn baas is telkens in het buitenland, dus er moet nog 1 hoofdstuk geaccordeerd worden en dan kan het naar de leescommissie. Is een vriendin die promoveert, maar daar barst het nu van!
@Mykelti wat dapper dat je toch naar de sportschool bent gegaan.......pluim voor jou!!! Jee sporten, dat is echt een eeuwigheid voor mij............terwijl ik voor mijn zoontje drie keer per week aan het sporten was.
Jeetje, is dat niet vervelend..? wachten wachten wachten.. maar dat zit hem niet in de weg wat betreft het aannemen van een baan dan? Ik bedoel dat hij dadelijk gepromoveerd is is al duidelijk dus daar kan een toekomstige werkgever al mee aan de slag?
Hier al paar uur achter kaarten voor Paulien Cornelissen aan.. overal uitverkocht tot mei 2011!!! Heb ze zelf gelukkig al wel, maar wilde ze cadeau geven.. Het zijn nu uiteindelijk kaartjes voor brigitte Kaandorp geworden.. En ik heb mijn plicht weer gedaan..
Thanx...waren vrijdagavond al niet geweest omdat ik de ene been niet meer voor de andere kreeg... Kan me voorstellen dat dat nu lastig is voor je, om te gaan sporten. Dat zal ik straks wel vol moeten houden, anders ben ik net zo snel weer op hetzelfde gewicht. Net als het "lijnen". Vrijdagavond zei iemand iets over diëten met 1000 kcal per dag. Nou sorry hoor, dan val ik val mijn stoel! Bovendien schiet je dan weer als een raket omhoog als je daarmee stopt. Ik eet er tussen de 1400 en 1500 per dag en heb geen honger, dus dit is fijn vol te houden. Dan maar wat minder snel afvallen...
Restaurantje zit in Wijk aan Zee, aan het Julianaplein. Heet Klein Zwitserland. Erg lekker om te eten daar! Ja, dat wachten is niet leuk...insturen, corrigeren, weer insturen, weer corrigeren etc etc... Geeft ook best wel veel spanning op hubby, die dan mij weer minder aandacht geeft...maar dat was wel vol te houden. Nu is hij alweer wat relaxter. Alleen zijn conclusie/discussie moet nog beoordeeld worden. Daarna dus naar 6 personen van de leescommissie die er 6 weken voor hebben om een oordeel te vellen. Maar dan is het in principe al goed genoeg. Is dat akkoord, dan kan er een datum aangevraagd worden, waarschijnlijk eind januari of februari is dan de datum. En idd kan hij nu gewoon solliciteren als zijnde gepromoveerd. Daar wordt niet moeilijk over gedaan. Het lastige is alleen dat dit in zijn branche bijna allemaal verloopt via detacheringsbureaus/bemiddelaars. Daar werd hij door gebeld van de week en moet dus dinsdag heen. Spannend! Oeh leuk, Brigitte Kaandorp! Paulien Cornelissen ken ik niet, ook een cabaretière?
Paulien Cornelissen is die griet die bekend is geworden met haar taal-tic.. ze heeft dat boekje "taal is zeg maar echt mijn ding' geschreven.. ik moet al lachen als ik haar zie.. Zelfde als Brigitte Kaandorp trouwens, alleen heeft die nu meer zang gerichte programma's.. Mijn zwager (ja weer 1tje) wordt volgende week 50 en we geven elkaar vaak theater-trips cadeau.. Ik ga zelf overigens vaak naar Kennermer theater. Ben er brgin december bij Simone Kleinsma..
Ben n week niet geweest, wilde woensdag lekker komen kletsen; site eruit! Ik vind jullie altijd terug door bij mijn geplaatste berichten het laatst geplaatste bericht aan te klikken....maar nu bleek alles vanaf 3 sepember weg...... Maar goed ik heb jullie weer gevonden! Hoe is het hier?
Hey Saffron, Ja wat een toestand hier op het forum he?! Maar je hebt ons weer gevonden gelukkig! Hier alles goed.. meeste kipjes zijn weer terug gevonden.. Jeetje, jij bent morgen alweer 11 weken!! Hoe voel je je??
ja al weer 11 weken.....gek idee. Het gaat opzich goed, nog steeds erg misselijk, van de huisarts wat gekregen maar dan mag je niet auto rijden etc...dus dat schiet ook niet echt op Heel langzaam durf ik het een beetje te beseffen dat het toch echt zo is allemaal, zo stom dat je jezelf zo kan beschermen.... We hadden de moeilijke keus of we wel of niet de combinatietest en/of vlokkentest etc willen (aangezien ik net 36 ben, val ik opeens in de risicogroep).....uiteindelijk besloten dat we de combinatietest wel gaan doen en daarna wel verder kijken. Ik vind het erg spannend en twijfel nog steeds. En hoe gaat het met jou?
Op de èèn of andere manier heb ik het gevoel dat er steeds over mijn berichtjes heen gelezen wordt hier.. Ik denk dat ik voorlopig maar even afhaak..
@Beschuitje, haak je daarom af??? Er zijn zoveel berichtjes soms dat het moeilijk is om bij te houden.............. Dus als je daarom af wil haken.............DON'T!!! @Saffron, combi en vlokkentest kon hier ook, alleen ik heb de vlokkentest ook niet gedaan, gewacht op de combi en 20 wkn echo. Vlokkentest is niet zonder risico nl.