Ow misschien gaat andere eitje ook nog wel dus nog ff door klussen zou ik zeggen je weet nooit Ik doe mijn best rustig te doen haha maar das nog al moeilijk maar ik zit nog steeds op de bank haha
Ik slaap al vanaf 14 weken met zo'n kussen haha heerlijk Maar omdat mijn buik eerst niet hard groeide denken ze dat hij nu even extra zijn best doet Maar das dan weer minder prettig voor mij zeg maar.... maar ja als ik dat er voor over moeten hebben dan heb ik dat voor 100%... Ontspannen op zich zelf heb ik geen moeite mee (meditatie ja ja zweef heks lol) maar om een of andere reden krijg ik mijn onderbuik niet ontspannen.... maar ik blijf proberen het moet toch een keertje lukken.... Heb al zitten denken om eens te gaan zwemmen (dobberen) om te kijken of dat helpt.....
Je mag langskomen hoor voor de koffie haha of thee net wat je wilt haha deur staat open Nee ik doe mijn best om rustig aan te doen, vanmiddag komt een vriendin even helpen met het huis zodat ik alles een beetje kan ontzien.... en das wel lief en heel fijn Zit nog steeds braaf op de bank met pctje opschoot lol
Ben trots op je *hier moet ik eigenlijk ff gaan slapen maar moet zo nog even de stad in voor zoonlief en heb om kwart over vier een afspraak voor steunkousen en dan zoonlief ophalen,gaat hem niet worden denk ik, moet wel de stad in want moet een jogginpak hebben zonder cupuchon voor hem anders wordt hij van de kou wakker, en dan kom ik helemaal slaap te kort*
Thx ik doe mijn best Heb je al gekeken bij hans mode en textiel?? of henk ten hoor??? of hebben jullie die niet Ow maar niet liggen is ook niet goed voor je (ja ja dat zeg ik haha) dan wel rustig aan doen in de stad hé
@ Beschuitje......hmmmm, ben erg nieuwsgierig naar je test! Maar ik wacht (on)geduldig af tot jij er aan toe geeft @Bieb, lang leve de hormonen he, zo weet je straks maar moeilijk of het raak is of niet...klinken allemaal als zwangeren kwaaltjes. Nou, dan ook maar meteen zwanger hoor! Ik duim!! @Justme, hallllo! Leuk je weer te zien hier! Balen van Oma...maar succes de komende tijd met inkopen doen bij de Praxis SUUUUUUUS HIEPERDEPIEPEEEEEEER!!!! @Marjolein, Nou zo te lezen van de andere kippies moet het wel goedkomen met de zwmmers van je man. Dus zet m op @Hex, HEEEEXXXXX doe voorzichtig meid! Dan maar niet werken hoor, jij en je kuikentjes gaan voor! Geniet maar van een ontspannen dag op ZP!
Ja, gaat goed hoor... Ben normaal nooit vaak ziek en moet er dus nog steeds erg aan wennen dat ik me minder energiek voel. Vanmorgen weer even overgeven. Maar langzaamaan neem ik het allemaal voor lief, haha. Maar zoveel weken achter elkaar gammel zijn, dat is wel wennen dus. Morgen echo, dat is wel weer spannend...maar ik kijk er ook naar uit, want heb er een goed gevoel over. En jij, eindelijk klaar met behangen en minder streng voor jezelf?!
Ikke om 11u al! Klinkt het herkenbaar van dat wennen, of voel jij het heel anders. p.s. heb jij ook al zo'n opgezette buik? Ben bang dat mensen gaan denken dat ik al 6 maanden ben Krijg ik ook te horen zo van " oh die en die is al 22 weken zwanger en je ziet nu pas een klein buikje, zij heeft ook zulke strakke buikspieren". ...bleghrrr. Waarom trek ik me daar ook iets van aan he?!
@Sprokkel, ehhhhh ik ben zo iemand waarbij ze zeggen zo jij houdt het netjes...........draag alles van voren, en weinig aangekomen, maar vaak weten ze dan ook niet dat ik al bijna 8 maanden zwanger ben, dat is dan ook weer een nadeel.....zo als ik het zo schrijg dan schrik ik me kapot...........goofyman zei gisteren, ja ....bla bla bla, dat mag ook want je bent hoogzwanger.....huh wie ik????? Dussss................ Maar hopelijk dat de gammelheid nu af gaat nemen voor je. En energiek voelen of niet...........geef er lekker aan toe, nu heb je overal een legaal excuus voor.
Ohhhh slik.............ik heb aan emotie kopen gedaan..........zag een interactief speelgoedje, een konijn wat verstoppertje met je doet............jij hebt de zender, en het konijn gaat tellen, bukt en doet oren naar benenden, daarna gaat hij jou zoeken.....slik.....voor 5 dec....nou mag ook wel, staat zo'n verandering op spel voor dat jochie..... Oh en omdat meneer eigenwijs niet onder de dekens wil slapen heeft mama net weer twee joggingpakjes moeten kopen zonder capuchon............weer 50 eurp pleitos, alleen vanwege de eigenwijzigheid van zoonlief......(lijkt op zijn vader, lijkt op zijn vader lijkt op zijn vader)
Zien zien........enne iid wees er trots op, klinkt afgezaagt maar anderen zouden er heel wat voor over hebben....
Goofy, Emo kopen = Leuk! En je kunt moeilijk van de goedheiligman gaan verwachten dat ie alles zelf koopt.. dus hee.. goed gedaan meis! Hihi.. Hoogzwanger??? ja JIJ mutsie!
...................... He meiden, als je broek knelt gewoon overgaan op positiebroeken, echt, tis zo'n verademing, en ze hebben hele coole spijkerbroeken enoz, die van mamalicous zitten geweldig, al zeg ik het zelf. Eentje was in de droger gedaan, en die heb ik zelfs nog na mijn bevalling aan........(voor de klas met die lage broeken is geen doen nl) Echt hoor, ik zat net zo als jullie bij mijn eerste en wist niet hoe ik het had toen de druk van mijn buik was.