30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by nanette77, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

Aug 15, 2010
    782
    0
    0
    Hallotkidoki,

zo dat was weer ff bijlezen

@Mykelti; kan me voorstellen dat je je daar naar bij voeld. Ik hoop elke keer als er weer een mnd verstreken is dat ik me beter ga voelen maar helaas. Nu denk ik was het maar alvast 8 november geweest dan voel ik me misschien minder verdrietig(ik blijf hopen)
    Gister hoorde ik dat een kennisje zwanger is 3 mnd zij heeft een mnd na mij een mk gehad zij was dus met 2 mnd weer zwanger en ik gun het haar echt van harte maar stiekem denk ik toch waarom zij wel en ik niet. Ik vind het echt heel stom van mezelf maar blijf me soms zo waardeloos voelen. maar kop op he samen zijn we sterk. dikke knuf.

@ Suusuus; Jeetje zeg wat misselijk van je werkgever gelukkig heb je een lieve man.En ons hihihi

@ Nanette; wat kan een dag lang duren he. Enne wat betr. je dochtertje en de chocola wij hebben hier een mormeltje van bijna 3 jaar en hij eet alleen maar 6 mnd potjes groene groente van Olvarit. en soms een appel of banaan maar meestal bumba koekjes errug he.

@ beschuitje; getver demme nee hoor geen oma ik wil het niet hebben we gaan voor roze allemaal deze maand anders word ik echt boos ik blijf voor je duimen.

@ sprokkel; ik hoop dat je je snel beter voeld dikke knuf

@ hex; heb je vandaag wat rustiger aan gedaan?? DENK EROM HE.

@ goofy; YOU`v got mail hihih

@ all ik ben vast weer iemand vergeten `t is geen kwade opzet maar heb niet zo`n goed geheugen. dusss bij deze een dikke knuf voor de rest.

2. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

Apr 20, 2010
    2,173
    0
    0
    Flevoland
    Heb je in ieder geval een mooi schoon neusje!

3. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

Aug 15, 2010
    782
    0
    0
    trust sanne hihi er is verder niemand meer geloof ik

tot morgen

4. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

Apr 20, 2010
    2,173
    0
    0
    Flevoland
    Alleen jij en ik.....Welterusten dan maar!

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

May 4, 2010
    2,003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    ...en er zijn soms kippetjes die te laat naar bed gaan...

Sprokkel: eerlijk gezegd draag ik soms nog zw-schaps broeken al ben ik niet zwanger. Mijn figuur is helaas zo dat ik net 6 maanden zw lijk :) Bij jou mag het iig.

Suusuus: nog gefeliciteerd. (beetje laat, maar beter laat dan nooit) O, zie dat de andere berichten ook van vandaag zijn (hihi) Wat een kinderachtig gedrag op je werk zeg.

Femme: vervelend zeg dat je weer aan de bank gekluisterd bent door je rug. Beterschap ermee.

femke: vind je het hier stil? Ik dacht: ik lees niet alles, maar 4 of 5 pagina's maar dat blijkt allemaal van vandaag te zijn :$

Mykelti: logisch toch dat je het even moeilijk hebt. Gewoon even laten gebeuren hoor. Als je het tegen probeert te houden, komt het er straks heftiger uit.

Beschuitje: hoop blijven houden hoor, twijfelen is mijn taak :D Nee zonder gekheid. Balen als je ongi echt doorkomt. Dan mag je best ff een dipje hebben. Logisch toch anders zouden we hier niet kletsen.

Sanne: ik heb heel veel gedaan de laatste dagen; in het kort: vrijdag Ehbo op de kermis (waarvan 1 best heftig slachtoffer), zaterdag Boodschappen gehaald en vriendin uit Leeuwarden weer gezien, zondag natuurlijk naar de kerk en 's middags naar overdekt sppelparadijs en 's avonds op visite, maandag met kids gewinkeld en gegeten bij Ikea en vandaag oudste opgehaald in Ede en gewinkeld met mn moeder. En heel veel nieuwe dingen gekregen voor mn inzamelpunt dus daar ben ik ook aardig druk mee geweest. En dat voor een huisvrouw; ik heb gewoon geen tijd om te werken :D (TJa en dan ga je hier achterlopen he :D)

Vandaar dat ik trouwens niet hebgereageerd op verzoeken tot vriendschap want die pagina hou ik eigenlijk helemaal niet bij (voor diegene die het gevraagd hebben) Ik vind het wel leuk hoor, maar dat komt er al helemaal niet van om foto's ed bij te houden. En dan ben ik ook nog eens een digibeet die daar eigenlijk mn man voor nodig heb. ;)

Verder wordt het hier steeds moeilijker om geduldig te blijven. Als ik nou gewoon iedere maand een regelmatige cyclus had, dan wist ik hoe lang ik moet wachten. Maar als het de ene keer 26 dagen is en de andere keer 41; wat moet je dan ;) Ik merk dat ik vooral zo ongeduldig ben omdat ik mn ei zo duidelijk op dag 14 heb gevoeld. Maar (zeg ik vooral tegen mezelf) dat wil nog niet zeggen dat ik dit keer een mooie cyclus heb, want toen mn cyclus 35 dagen was, voelde ik mn ei op dag 12!!! (Mag ik ff gillen ????!!!!!) Ik wil echt geduld hebben, maar weet niet hoe lang ik het volhou hoor :) Iig voel ik nu (dag 26) nog helemaal niets, maar ook dat kan nog van alles betekenen.

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    4,474
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen kippie's:D

Ik zal vanmiddag even reageren op de berichtjes van gisteravond.... beetje te vroeg om zoveel te lezen...

Heb vanacht geslapen met een kruik tegen mijn buik... moet zeggen heb goed geslapen had van mij nog wel langer gemogen maar ja er mag/moet weer gewerkt worden..... vandaag rustige dag op het werk dus das wel lekker......

Wens jullie allemaal een fijne dag en tot vanmiddag dikke knuff

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Dat is fijn Hex, toch nog een beetje lekkere nachtrust. Daar willen we er meer van zien! :D Doe je rustig aan met werken? Kan me niet zo goed voorstellen hoe dat eruit ziet...een vrouw zwanger van een tweeling met flinke buik, achter een strijkbout....sorry, maar daar krijg ik de slappe lach van....passen je armen nog bij de plank??? :D:D:D:D:D:D

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Morgen allen, nou hier gaat oma echt wel steeds dichterbij komen. Met afvegen ( sorry voor de details:)) ga ik steeds meer licht roze / rood zien dus hoop dit keer is er echt niet Nanette ( of zei Sanne of Twijfel het nou?:()
    Nou ja maakt ook niet uit wie het zei het is zo. Straks naar de crematie, zie er wel erg tegenop, helemaal omdat mijn mannetje misschien niet op tijd kan zijn omdat hij een eind moet rijden. Hij gaat op tijd weg, maar ja je weet nooit met dat gekke verkeer.
    Pfff dit wordt een baaldag...:( Ik moet er doorheen..

:)Hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben in ieder geval:) !

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Beschuitje: och meis, hoop blijven houden hoor! (hoor mij.... ;)) Een zwangerschap kan ook als aankomende ongi aanvoelen, dus pas als de dam gebroken is, is de kans voorbij. Enne, je doet toch iedere maand onwijze goed je best! ;):D

@Twijfel: idd is iedereen een wensmama, ongeacht hoe lang je bezig bent...mooi woord trouwens...wie kwam daarmee??? Vergeten... :)

@Jolanda: was je uitgerekend op 8 november? Naar is dat hè? Iedereen is hier alweer vol van Sinterklaas, maar ik kan hem wel dooien... :( Kom maar lekker van je afpraten hier hoor!

@Nanette: uhhh, wat doe je precies met die neusstrips??? Of loop ik achter??? :D;)

Hier soep gekookt voor vanmiddag/vanavond. Ben gewoon door de ongi zo'n 2 kilo bijgekomen, waarvan alweer 1 weg, maar y%^&%&%&% GRRRRR :x

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Gecondoleerd nog meis...en getver, het stomme wijf...sterkte vandaag!

11. leonieke

leonieke Niet meer actief

Beschuitje, Sterkte vandaag.. met de crematie en met oma.. (waarvan ik echt hoop dat ze wegblijft...!)

Hex, fijn dat je eengoede nacht hebt gemaalt. Poco Loco vandaag hoor!

Femke32, ja.. kippe-foto's!!! Graag!!!

12. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Beschuitje, gecondoleert en veel sterkte vandaag!!!!

@Twijel, oh om gek van te worden!!!!

@Jolan, he dat is helemaal niet stom dat je je zo voelt, heb het ook al tegen mykelti en velen hier gezegd, toch logisch dat je er verdrietig van wordt als die mooie roze lijn uitblijft elke keer.....ik had het deze keer ook weer hoor voordat ik zwanger werd, ff uithuilen en weer verder gaan. Gelukkig kon ik elke keer weer vooruit kijken, zo van: mooi, vandaag is weer het begin van een nieuwe poging, maar dat viel niet altijd mee.
    Dikke knuff voor jou!!!

@Mogge Leo!!!

13. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Hex???????????????? Als jij je zoooo voelt zoals gisteren en ze zeggen dat je rustig aan moet doen, komt het dan niet in je op om ff niet te gaan werken en ff echt rustig aan te doen.....MUTS..........dat is wat ze bij mijn VK er ook mee bedoelen. Bij mij zeggen ze het nu trouwens wel wat duidelijker, wat ik pakte de hint ook niet op. Zo legaal excuus als je ff een paar daagies thuis blijft. Je lichaam geeft je een teken he, niet voor niets!!!!

14. suussuus

suussuus Niet meer actief

@beschuitje, sterkte vandaag meid, dikke knuffel !
    @hexje, doe het maar lekker rustig aan vandaag
    @mykelti, niet opgeven meid, volgens mij is iedereen zwaarder tijdens ongi, dikke knuf !

liefs suus;)

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Beschuitje, sterkte vandaag! En dan ook nog oma in aantocht bleh!

Mykelti, knuffel voor jou. Tuurlijk heb je de balen nu oma er was en je datum dichterbij komt! Die ongikilo is er vast zo weer af :)

Hexje, ga jij eens met de kippepootjes omhoog!! Je bent aan het werk maar daarna plat hoor!

Leo en Sprokkel veel plezier om 11 en 16! Ik kom spieken hier!

Met mij gaat alles goed. Moe en maagzuur (dat laatste de hele dag :() maar verder prima. Vind 12 november erg spannend, hoop dat Ukkie een beetje doorgroeit en ik weer vooruitgezet wordt. Mijn broer zijn beebje groeit niet hard genoeg en die moeten nou maandag weer voor een echo. Als het goed is komen ze dan op 9 weken. Tussen de vorige echo's zat een week, maar groei voor 3 dagen... Hoop ook voor hun dat er een groeispurt is ingezet!

16. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

Apr 20, 2010
    2,173
    0
    0
    Flevoland
    @Leo en Sprokkel Veel succes en plezier met de echo! Laten jullie weten hoe het was?

17. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

Jul 28, 2010
    2,028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Veel plezier bij de echo's vandaag!

18. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    @leo en sprokkel.. zet hem op vandaag! Voor sprokkeltje toch een beetje spannend denk ik;)

@beschuitje sterkte vandaag meis! En ik denk aan je

@twijfel.. je bent altijd teleurgesteld als je niet zwanger bent, vanaf het moment dat je besluit er voor te gaan! Da's logisch!
    En je hebt hele programa's thuis inderdaad.. Ooit iemand een thuismama een gezinsmanager horen noemen en dat is ook de baan die je dan hebt;)

@mykelti.. wensmama kwam bij mij vandaan..
    En de swtrips.. Nou.. dat zijn van die plakdingetjes die je over je neusbrug doet (eerst een natte neus maken) en dan 10-13 minuten wachten en er af halen.. Dan wordt het vet en de troepjes uit de poriën gehaald.. Vind dat er altijd zo leuk uitzien;)
    probeer het ook op mijn voorhoofd.. kin enz..
    Ik ben een prutsertje!

@cm.. Toch altijd heftig als het in een zw niet zo loopt als je graag wilt.. sterkte voor je broer..

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

May 4, 2010
    2,003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hexje: fijn dat je lekker geslapen hebt, maar doe het wel rustig aan vandaag hoor.

Beschuitje: nog gecondoleerd en hee; veel sterkte vandaag. Laten we hopen dat je man er gewoon op tijd zal zijn.

Mykelti: wensmama houden we erin. (Weet ook niet meer van wie die kwam, maar idd erg nmooi en passend.) Ik kom rond mn menstr ook altijd aan, maar dat gaat er daarna gelukkig wel weer af; zal bij jou ook wel gebeuren, maak je daar geen zorgen over. Maar ja, ik denk dat alles een beetje bleh :x is op dit moment.

Jolanda: jij gaat dus ook een moeilijke week tegemoet? Miss kun je iets gaan doen wat je afleding geeft die dag? Heb ik toen wel gedaan en het hielp (een beetje).

CM1978: hopelijk voor jou en ook voor je broer een goede echo binnenkort. Wat leuk dat jij en je schoonzus tegelijk zw zijn. Heb je een goede band met hen?

Leo en Sprokkel: geniet ervan vandaag. :)

20. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

May 4, 2010
    2,003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant

Share This Page