30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Sprokkel, Succes strakjes en veel plezier!

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Weet je.. het is belachelijk als mensen daar op neerkijken en waarom zouden ze! Jij kunt je kids zo een hele veilige thuissituatie bieden met een ouder die er altijd voor ze is..
    Vroeger was er bij ons ook altijd iemand thuis.. En ik weet nog hoe geweldig veilig ik mij daardoor voelde..
    Ik werk fulltime (ivm een depressie werkt mijn man maar 3 dagen)
    en ik ben christen,.. Dus bij ons in de omgeveing horen mannen te werken en vrouwen weinig tot niet (daar is een verband met mijn omgeving hoor;)) En soms reageren mensen ook heel dom op mijn man .. belachelijk!
    Maar soms ben ik bang dat ik mijn dochter te kort doe door weinig thuis te zijn..

Bovendien: controllfreak nanette wil het huishouden wel precies zo hebben als ze het hebben wil.. Dus is een week te kort!;)

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Nanette: leuk dat je ook christen bent; ik ook. Vervelend dat er bij jullei dan weer andersom raar naar de situatie wordt gekeken. Mensen zouden het elkaar en zichzelf zoveel makkelijker maken als ze niet (zo snel) over een ander oordelen en zich alleen met zichzelf en hun eigen keuzes bezig hielden. Ik hoop voor je dat je man snel uit de depressie komt. En wat betreft het huishouden, ook hier: schuldig!

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Wat spannend meis, bevallen de hormonen nog wel net als in het begin? Toen voelde je je er goed bij toch? Ik probeer je te volgen, maar wel lastig hier in het drukke hok als je niet alles leest ivm een leven naast zp:D

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mensen ik ga even tutten met mijn dochter...
    Ze heeft wat aandacht nodig vindt ze;)

6. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    ben ik weer eens....moet ff heel wat bladzijdes bijlezen geloof ik

hier alles wel ok
    alleen de nare vakantie week krijgt weer vervolg,
    had het emotioneel net weer een beetje op de rit, krijgen we weer het ene rot bericht na het andere; mijn oma gaat steeds meer achteruit (kleine beetjes), mijn tante is voor de zoveelste keer met spoed opgenomen (ze weten niet wat ze precies heeft met haar darmen, maar het gaat heel slecht), de hond van mijn ouders lijkt ernstig ziek en daar moeten ze misschien afscheid van gaan nemen na zo'n 10 jaar en nog wel het ergste, een collega waar ik het erg goed mee kan vinden, heeft een miskraam gehad bij ongeveer 13 weken (daar zit een heel verhaal aan vast wat het allemaal extra heftig maakt, maar dat komt wel een keer).
    Ben behoorlijk van slag, vooral door het laatste.
    Ik gunde het haar zo ontzettend. Nu wordt ze ook nog iedere keer als ze mij ziet geconfronteerd met hoe ver ze zelf zou zijn enzo. Bah.

Lichamelijk gaat het wel een stuk beter met mij. Misselijkheid is veel minder, dus ik kan eindelijk n keer een lekker stuk chocola eten als ik mij rot voel!

7. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    #3267 Saffron, 27 okt 2010
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
    hoe is het verder met iedereen hier?

@beschuitje; sterkte vandaag en ook sterkte met oma (als het doorzet)
    @alex; lijkt mij heftig zo'n heel traject van ziekenhuis in en ziekenhuis uit.....sterkte! Ik ga heel hard voor je duimen dat het snel zijn vruchten afwerpt!
    @twijfel en nannete; ik heb het niet helemaal bijgelezen, maar wat vervelend dat er mensen zijn die op jullie situatie neerkijken! Ben van mening dat je iedereen in zijn waarde moet laten, iedereen heeft zijn eigen redenen om bepaalde keuzes te maken (en soms heb je ook gewoon geen keus).
    Wij hebben er bewust voor gekozen dat mijn man fulltime werkt en ik 20 uur per week. Zijn carriere mogelijkheden en salaris bieden veel meer mogelijkheden voor de toekomst. Ik werk in de zorg en dat verdient niet veel en weinig doorgroei mogelijkheden. Helemaal niet werken is voor mij financieel niet handig (hoewel we dat straks met drie en de pan uit reizende opvangkosten nog eens moeten heroverwegen) en ik voel mij er goed bij ook nog wat naast mijn gezin en huishouden te doen. Hoewel ik daardoor wel vaak het gevoel heb bij beide tekort te schieten.

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Saffron: wat een vervelende nieuwtjes allemaal zeg, bah. Heel erg veel sterkte met alles.

Ga nu snel, want moet zo weer Ehbo-en; nu bij voetbal.

9. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Je krijgt wel een hoop op je bordje zeg....Heel veel sterkte!

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    Ik werk ook meer dan vriendlief. maar die is net een eigen zaak begonnen dus dat heeft tijd nodig.
    dat vind ik allemaal ok. hij is er voor ons dochter als ik gaan werken ben en draagt zijn steentje bij in het huishouden.
    het is helemaal ok zo.
    ik voel me daar ok prettig bij.

hexje....ikmoet steeds aan je denken...doe je een beetje rustig?

11. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Hi Femke! Gaat het al wat beter met je hand nu je een brace hebt? Ik zou trouwens de foto's van het kippenuitje heel graag willen zien!!!

12. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    het is rustig hier.....
    ik ben er weer vandoor, kom vanmiddag nog wel even langs

knuffel!

13. suussuus

suussuus Niet meer actief

even snel tussendoor
    lieve leo en sprokkel bijna vergeten succes te wensen, dus bij deze beetje laat maar daarom niet minder gemeend !!!

@saffron, dikke knuffel meid ;)

14. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Daar is Susie!!! Heb je een leuke avond gehad?

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meid, haal jij jezelf eens niet zo naar beneden......hier word ik zelfs door manlief het management thuis genoemd. En is voordat hij werd voorgedragen bij zijn werk gevraagd hoe het thuisfront erover dacht, omdat zijn functie alleen te doen is als er thuis een stabiele situatie en rustgevende situatie is.........(hahahahaha.......nu rustig.......?)
    Het is echt een job, dat ervaar ik nu zelf ook, ik werk er dan ook nog bij maar dan heb ik alleen het idee dat ik heen en weer aan het vliegen ben, maar rust ook uit als ik ff wat voor mezelf heb.......nu ma di wo voor de klas, wellicht haal ik de wo er nog van af, maar aan de andere kant heb ik dan weer de zorg van twee bejamins, en die zijn dan lekker naar het KDV......

Dusssss...................ff normaal doen he, laat iedereen maar lekker kletsen?

@CM waarom wil je perse een week vooruit gezet worden???? Bij de eerste echo konden ze het echt nog niet goed meten, dat was bij mij ook zo..........is nog te klein dan, dus geen zorgen maken jij. Tis zoals het is.................ja als het nou nog meer gaat verschillen dan kan je je zorgen gaan maken maar niet nu hoor!!!!
    En dat maagzuur is een goed teken want dan ben je aan het groeien, en als jij van binnen aan het groeien bent en als alles een andere plek aan het innemen is betekent dat het goed zit.

@Leo en en en ?????? succes met de echo.

@All knuff!!!! Ga ff naar de stoffenmarkt hier voor gordijnen.

Kus

16. eternity

eternity Niet meer actief

@leo en sprokkel: heel veel plezier bij de echo vandaag!!

@saffron: jeetje, het houdt bij jou ook niet op zeg! Heel veel sterkte!!

@beschuitje: heel veel sterkte bij de crematie vandaag!

@suus: wat kinderachtig gedrag van je collega's zeg!!!
    Ik kan me voorstellen dat je daar een traantje om hebt moeten laten, na 9 jaar samengewerkt te hebben en dan zo worden behandeld nu. Bah!
    Dikke knuffel voor jou meis!

17. suussuus

suussuus Niet meer actief

He lieffie !
    Ja de avond was super leuk, mannetje had lekker de kids in bed gelegd, tafel mooi gedekt, lekker biefstukje gebakken, kaarsjes aan !
    Maakte de hele dag weer goed !

liefs suus

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    haai meiden, ben even snel thuis een boterham eten ( kom net uit mijn werk) om een beetje rustig te worden.
    Ga over een kwartiertje weg , maar wilde toch even bedanken voor al het lieve medeleven...

19. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ja sanne...gaat al wat beter met de brace...ach het hoort er gewoon bij.

suus...wat stom van je collega's. niet normaal hoor. bah, ik hoop op je nieuw werk dat het er anders aan toe gaat hoor.
    verder leuk van je mannetje lekker koken enzo. doet ook deugd in de relatie niet?

stay at home mama's heb ik veel respect voor. het is een fulltime job. dus niks laten aanpraten.!

20. leonieke

leonieke Niet meer actief

Suus, Wat fijn om te lezen dat je verjaardag toch nog een hoogtepuntje werd om op terug te kijken! Lieve man heb jij!!
    Wat een mutsen bij de bodyshop.. zegt meer over hen dan over jou, dat weet je hè..?! maar het blijft supervervelend.. vooral op je verjaardag..
    lfs

Deel Deze Pagina