Hier, zenuwen beginnen te komen en ik moet plassen maar dat mag niet.. Hihi.. wat heb ik toch een moeilijk leven..
Eerst even posten en dan lees ik weer terug.... ....Echo was prachtig! Alles erop en eraan en hartje bonste flink. Toch wel weer even spannend. Druifje bewoog ook even, maar toen moest mama lachen en lag 't weer heel stil op het ruggetje. Ik heb de foto in mijn album geplaatst. Het was trouwens 4,4 cm en dus exact 11w en 2 dgn. Leo jij ook een hele mooie fijne echo gewenst vanmiddag!!
Hoezo mag je niet plassen? Ik heb nog een uur van te voren geplast en twee mokken water gedronken en dat was prima. Ik moet van water ook altijd meteen plassen. Ik zou het niet te pijnlijk maken voor jezelf hoor, anders duwt ze straks op je blaas en dan... hahaha
Saffron: wat een narigheid allemaal bij jou, bah! Sterkte met alles!!! Goof, je hebt gelijk ! Normaal ben ik altijd erg optimistisch, glas halfvol , maar nu nog voorzichtig, durf nog niet op m'n blauwroze wolk... Hoe voel jij je? Heb je veel last? Hoe zou het met de kleine man van Rieanne zijn?
Geen soory, Mykelti! Kreeg wel kippenvel van je berichtje hoor, het lijkt me zo waanzinnig moeilijk. Dikke knuffel!!!
Hee meiden, ben ik ook weer even! Goede echo, wat fijn!! Leo, jij ook genieten straks he!! Jullie krijgen trouwens allemaal de lieve groetjes van Rieanne!!
@Beschuitje, wat een rotdag. Ik hoop dat Oma weg blijft meid!!! En sterkte! @Suus, wat een vervelende afsluiting van je werk. Belachelijk, niet eens een drankje of iets leuks gedaan voor je? Nou, dan mag je blij zijn dat je vertrekt, wat onsymphatiek!! Gelukkig heb je nog een fijne avond gehad. @CM, Lastig he deze weken met je lijf en emoties. Ik weet dat het fijner is om sneller te gaan, maar aan de andere kant is dit ook wel een hele bijzondere tijd waarin alles gemaakt wordt. Dus doe het rustig aan en geef je fabriekje van binnen de tijd! Ik duim voor een prachtige echo! @Saffron, ohh meid wat een hoop narigheid! Vreselijk zo'n verhaal van je collega's. Dat soort verhalen maken me ook vaak onzeker en dan helemaal als het iemand is die zo dicht bij je staat. Lief van je dat je daarin zo aan haar denkt. Maar geniet je ook nog een beetje van je eigen zwangerschap? Sterkte met alles! Dank jullie allemaal voor het succes wensen met de echo!!! Echt super lief! Ik weet hoe moeilijk het is voor een aantal van jullie. Echt heel erg bedankt! Ik heb een vriendin die ook graag kinderen wil maar qua relatie nog niet zo ver is.Ze heeft nog niet geprobeerd zwanger te raken, maar gewoon nog niet de juiste man gevonden. Of misschien nu wel, maar de relatie is nog te pril. Als dat goed gaat verwacht ik ook dat ze snel willen proberen zwanger te worden. Ik zag haar laatst en ze kon zich er totaal niet toe brengen me te vragen hoe het met me ging. Het was de eerste keer dat ze me weer zag, nadat ik had verteld dat ik zwanger ben. Nu begrijp ik haar situatie en zal ik er dus ook niet eindeloos over hebben, maar ik ken haar al zooo lang en zooo goed en sta altijd klaar voor haar...dat het me toch wel pijn deed dat ze het onderwerp zo vermeed. Als zij straks zo ver is sta ik ook echt te juichen voor haar, ook als het bij mij niet goed zou gaan wil ik toch weten hoe het met mijn dinnetje gaat...?! Maar goed, het zal nog wel komen misschien. En anders heb ik het er wel een keer met haar over. Ik voel me in ieder geval erg blij met de echo van vandaag en ga mijn humeur er niet door laten verpesten. Ga wel even tukken, want slaaaaaap...gaaaap.... Tot laters lieve kippies!
Hoi Marjolein! Hoe is het met je? En met Rieanne? Ik hoop allemaal goed nu? LEO, EN HELE MOOIE ECHO GEWENST!!! EN VEEL PLEZIER STRAKS!
Sprokkel, het is zo dubbel en begrijpelijk van jullie allebei. Vooral als jullie zulke goede vriendinnen zijn. Ik snap van jou dat je dan iig een minimale interesse verwacht, ondanks dat het haar pijn kan doen. En aan de andere kant zal het jouw vriendin ook misschien wel extra pijn doen nu haar allerbeste vriendin wel zwanger is en zij niet. Tis een soort zelfbescherming, vooral geen desinteresse en zo zou ik het ook zeker niet voelen als ik jou was! Ik zou het wel met haar bespreken, binnenkort een keer. Dan is het iig uitgesproken voor jullie allebei! En voor nu: GENIET!!!
He Meides, @twijfel; doe is niet zo raar joh als jij toch lekker thuis wil blijven bij de kindjes mag je dat toch zeker wel zelf uitmaken lekker boeiend wat een ander daar van vind. Ik denk dat ik me ook best zou vermaken hoewel ik wel erg leuk werk heb en misschien toch wel 1 of 2 dg zou willen werken maar dat kan helaas niet. Ik heb het vorig jaar bij een ander ta geprobeerd maar dat was zo`n paardeslager daar wilde ik voor mijn verdriet niet blijven. Maar ik vind 3 dg wel erg veel ik ben ook wel een pietleut in het huishouden dussss vaak rennen en vliegen. Maar geniet er lekker van kijk als het financieel niet zo kunnen is`t een ander verhaal en dan nog is dat jullie beslissing toch?? @saffron; jeetje zeg wanneer houd het nu eens op bij jullie dikke knuf en hoop dat je binnenkort wat leuker nieuws te verwerken krijgt. @leo; hoe laat moest jij voor de echo?? @suus; lief dat je mannetje je dag weer goed heeft gemaakt laat die (ex) collega`s lekker de poeperie krijgen hahahaha nou meides ik ga ff strijken blehhhhhhhh
Haha Gelukkig sta ik voor mijn werk niet achter de strijkplank Wij sorteren de terug gekomen linnen op afdeling en persoon en dan pakken we onze kar op, waar alle mensen een eigen vak hebben haha daarna brengen we dit rond op de afdeling en leggen het weer op de plek waar het hoort... Dit doe je op 2 afdelingen per dag Leuk werk hoor en ja je hebt ook de het contact met de mensen soms heel erg lachen maar soms zie je ook verdrietige dingen..... maar dat hoort erbij....
@ Beschuitje...Heel veel sterkte.... @ Goofy als het echt niet beter was was ik zeker thuis gebleven en niet gaan werken, voel me nog steeds goed, had alle tijd omdat het op woensdag altijd rustig is.... nu heb ik weer een dagje vrij en dan nog 3 en half uur werken en heb ik weekeind Kijk het aan per dag als het lukt te gaan werken dan ga ik lukt het niet dan blijf ik lekker thuis ds ik heb wel geluisterd hoor schatje haha @ Twijfel thuis mama is denk ik het zwaarste beroep die er is.... je bent altijd bezig voor en met je gezin... en echt tijd voor jezelf heb je niet!! Werkende mama's kunnen te minste nog lekker naar hun werk vluchten dus kom op hoor laat je niet gekmaken @ Safron, fijn ondanks alle nare berichten even wat van je te horen... heel veel sterkte met alles wat er momenteel speelt *knuff* En van je collega en je lullig voelen ja dat ken ik... probeer er voor haar te zijn meer kan je niet doen.... het is zeker confronterend voor haar maar denk dat als je haar nu laat vallen dat ze het er nog moeilijker mee krijgt... En neem een lekker stuk choco fijn dat je minder misselijk bent dus kom op lekker even troost eten... @ Femke gekkie het gaat goed met me @ Leo en sprokkel ik duim voor een mooi plaatje ow sprokkel jij bent al geweest hihi geweldig te horen dat alles goed is!! En nu rust jij @ Mykelti meis ik denk aan je het is allemaal ook niet niks hoor.... en jij bent ook lief!! Pas goed opjezelf en je weet ons te vinden als je ons nodig bent! @Marjolein hoe is het met Rieanne? Gaat het goed met haar zoon? Zou je groetjes terug willen doen??? En hoe is het met jou????? @ de rest een dikke knuffel ook van de poezen voor hun virtueele baasjes hihi
Marjolein, Ook ik wil eigenlijk wel graag weten of het goed met Rieanne gaat, en met Tom naturlijk.. Sprokkel, jawel.. ik moet het ophouden Vorige keer lukte het ook niet uitwendig door niet volle blaas en ik heb door de staaf met die gel een schimmelinfectie opgelopen.. dus ik probeer het wel zo...
Shimpie's bij de vk???? heb je wel ff gemeld hoop ik?? of straks ff doen das niet goed natuurlijk Ik deed altijd een uur van te voren een hele hoop (liter) water drinken dan kon ik te minste voor die tijd plassen haha om een ongelukje te voorkomen ach nog ff dan hoef je niet meer met volle blaas sucses met ophouden8)
@sprokkel: wat fijn dat de echo zo goed was! Ik ben echt super blij voor je!! Maar wel vervelend van die vriendin van je! Je zou idd verwachten dat ze toch blij voor je is!