hoi meiden, is er nog wat gebeurd ben 2 dagen niet geweest en kan heel wat terug lezen maar niet zoveel zin in.... Hoe gaat het hier lees iets over femmel, wat stoer en zoo dicht bij dat zou helemaal super zijn zeg...alsof het zo had moeten zijn.. suusuus...nog gefeliciteerd met je verjaardag....
he lieve bieb, dank je wel ! En hoe is het met jou ? Vol verwachting op ongi ! En dan.... ben het even kwijt
Ben nog steeds hangerig en mijn hoofd voelt nog niet helemaal lekker...... Jij heel veel plezier morgen met de eerste dag!!!
Er is weer genoeg gekakeld zeg. En dan ben ik maar 1 dag niet geweest. Dus als ik iemand over sla...... @Leo en Sprokkel: wat fijn die goede echo's! @Femme: wat euk van die mogelijk baan! Laat je weten wanneer je kan komen praten?? @Suus: wat een rare toestand op je werk gisteren zeg. Gelukkig is het toch nog goed gekomen met dank aan je man! Vandaag dus met recht een emo dag. Gecondoleerd. @Saffron: nog meer slecht nieuws voor jullie! Ik hopo ecth dat heel snel de zon bij jullie gaat schijnen! Ik ben echt heeeel veeeel mensen vergeten, sorry. Oh Goofy, heb je die tas met spullen nog terug gekregen??
Owwww, wat een heerlijk nieuws! Moet jij nu ook wachten tot 20 weken...lang hoor. Ik wil 'm nu wel weer zien badderen Enne de volgende keer hoef dat plas ophouden niet meer gelukkig
Hier allemaal kleine rampen. Zoals de poes die de net verbouwde zolder onder piest op 4 plekken. Was ik het aan het opruimen druppelt het onder bij de kamers met mijn chloor water. Kon ik de kleren die daar lagen, wassen. Deed ik de was machine open, bijkeuken onderwater. En haalde mijn zoon alle natte was uit de mand. En mijn man die peert hem gewoon omdat hij een afspraak had. Ik kan je zeggen ik was niet blij.
@suus: gecondoleerd met de oom van je moeder. En wat goed dat je oudste zoon op mag voor diploma A. Ik ga voor hem duimen zaterdag!! Veel plezier op je eerste werkdag morgen!
Jeetje wat een dag. Kan me voorstellen dat je even "niet blij" was (in mijn geval zou dat een hele zware understatement geweest zijn!).
Elba zat er geen chloor op de kleding dan ? Wat een rommel en nattigheid zal dat zijn geweest bah.. Meiden wat fijn een goede echo ! Heerlijk van genieten Hexje dat werken in de linnnenkamer ken ik. Ik heb het werk ook gedaan maar een tijdje als vakantie werk. Zoalf jij het beschrijft komt het precies weer boven. Het ging bij mij net zo. Leuk ! Suus gecondoleerd. Sterkte voor de komende tijd. Hier vanmiddag de crematie gehad, het was mooi en erg druk. Weer heel wat traantjes gelaten. Gekgenoeg denk je ook altijd aan andere mensen en situaties dat je daar zat. Vanmiddag moesten we onze gedachten echt even verzetten dus we zijn eventjes de stad in gegaan. Lekker even uitwaaien en een rondje lopen. Misschien een beetje gek voor anderen maar op dat moment hadden we dat even nodig. Wat betreft oma.Ze is er nog steeds niet. Ik verwacht haar nog wel steeds, maar het roze rood is weg
Ik reken er niet meer op. Heb het al eens eerder gehad dat ik twee dagen later toch oma op de thee had. Nou ja ben nu wel weer over de teleurstelling heen, laat oma maar komen !
@Beschuitje:als jullie dit even nodig hadden doet het er eigenlijk niet zo heel veel toe wat anderen er van vonden toch??? En ja, op een dag zoals jij vandaag hebt gehad denk je toch weer even aan alle naasten die je ontvallen zijn. (Was beschuitenman nog op tijd???). En je houdt het met oma dus toch nog even spannend. Wellicht een innesteling???
Beschuitenman was net op tijd, was zelf helemaal blij. Ik had er niet aan moeten denken dat hij er niet bij was hoor. Tja een innesteling geen idee kan dat nu ? Ik ga er maar niet vanuit...als ik vrijdag nog niets heb ga ik wel testen morgen nog maar even wachten..
@leo en sprokkel.. fijn dat de echo zo goed was! @elba.. niet een fijne dag.. hmm eeen rotdag lijkt em zo Hexje had ooit de tip bij poezepis geen chloor maar dettol te gebruiken.. Haalt de geur ook weg en is als middel wel zo vriendelijk! suus.. gecondoleerd en wat een achtbaan van emoties achterelkaar! femmel.. gefeliciteerd! Lijkt me inderdaad een heerlijke baan..
ohh vergeet ik beschuitje helemaal.. Ik vind het niet raar dat jullie zijn gaan uitwaaien! Niks zo gezond als dat wanneer je hoofd vol zit!