Thanx lievie, jij behoed me weer voor toch een onzekere greep naar het kreng haha Solly!!!! maar oke voor vandaag ben je eventjes klaar ..... toch
Ik denk dat we dat gevoel allemaal wel eens een keertje hebben, het is ook moeilijk allemaal bij te houden. Je moet je dat niet persoonlijk aantrekken. Zelf kun je vast ook niet altijd alles lezen en er op reageren. Ik hoop dat je gauw weer wat lekkerder in je vel zit meis.
Zo, ik ben weer thuis. Antwerpen Zoo is mooi, maar we waren nog zo moe van gisteravond en mijn voeten deden er nog pijn van, dus we hebben het niet lang gemaakt. Nu lekker effe met Alexandraman "snukkelen" (Ja da's ons woord voor cocoonen ) op de bank. Oh en ik heb lekker twee doosjes Belgische bonbons gehaald! Wheeee!
@goofychick, ooohh weer veel te veel gedaan pfff volgens mij ben jij zelfs tijdens de bevalling nog van alles aan het doen haha. @alexandra, ja spannend allemaal hoor ik weet nog mijn eerste prikken door manlief pff allebei zenuwachtig maar het ging gelukkig goed tot hij er een keer niet was en ik het zelf moest doen en het ging nog beter ook toen ik het zelf deed. Maar blijft toch iets voor jullie samen. Succes meis. @mykelti, dat zul je altijd zien en vooral als je zin heb om eens heerlijk te gaan slapen. @beschuitje, jeetje meid wat een gedoe allemaal nog steeds over het roken???? Hoop dat jullie er snel uit komen. Zo ben weer bij gelezen......
Hé Beschuitje, wat is dat nou?! Dat is echt niet zo hoor! En we leven allemaal met je mee nu het thuis niet zo lekker gaat, maar soms weet je gewoon even niet iets te zeggen, maar dat hebben we allemaal wel eens. Net als dat we allemaal wel eens berichtjes hebben waar niet op gereageerd wordt. Komt goed, meis!
alexandra....mmmm belgische bonbons.... top dat je mannetje die prikken zet, ik zou t zelf ook doodeng vinden om mezelf te prikken, ben helemaal geen held met naalden...
Hi Beschuitje! Ik weet zeker dat niemand het met opzet doet! Wat rot voor je dat het thuis niet goed gaat! Gaat het over het roken van Beschuitenman? En hoe doet de familie nu? Die waren het toch met hem eens? Sowieso vind ik het oneerlijk dat er "partij" gekozen wordt door familie, laat iedereen zich er buiten houden.. Knuffel voor Beschuit!
ow mensen wat een heerlijke dag! nanettemeis is de hele dag al aan het buitenspelen! (dus ook al 3 keer huilend binnengekomen omdat ze gevallen is) We proberen hier het huis weer in nette staat te krijgen, maar dat gaat niet snel maar wel sneller dan met dochterlief binnen.. Die krijgt bij elk speelgoedje wat ik opruim een rolberoerte!
Uhh dames, ik heb een nagenoeg posi ovutest , maarre weten jullie hoeveel invloed minder drinken heeft op de test? Bij zwangerschapstesten beïnvloedt dit het positief, maar bij ovutesten kun je toch niet meer LH in je, al dan niet geconcentreerde, urine hebben dan er aangemaakt wordt? Ga vanavond nog even testen, maar tis maar goed dat we gisteren geklust hebben! Alhoewel ik niet gehext en/of gekipkipt hebben, maar dat zou ook niet nodig moeten zijn...
Volgens mij heb je gelijk! Wat heerlijk trouwens, dan springt ie op dag 14/15! Heb je een kortere cyclus!
Volgens mij is het hoe minder je drinkt hoe beter je test uitvalt. Fijn zeg nu al een positest.... en dan heb je gister iig al een voorraadje klaargezet liefs
Lieve lieve dames...ik wil even bedanken voor de lieve berichtjes en PBtjes...het komt wel weer goed, heb gewoon een dip en dan zie ik dat mensen wel op elkaar reageren die later een bericht neerzetten dan ik. Dan heb ik het net even nodig en dan wordt voor mijn gevoel mijn berichtje overgeslagen. Ik moet me niet aanstellen want ik reageer zelf ook niet op iedereen. Sorry voor mijn wat overdreven reactie. Komt een beetje door de vermoeidheid en stress van afgelopen week. In ieder geval bedankt !
Maakt niet uit hoor, heeft ieder kippetje weleens, en soms plaats je ook tegelijk. En dan lijkt het alsof er niet op je gereageerd wordt. Ik heb hetzelfde gevoel wel een beetje in een ander topic hoor, zwaar irritant is dat.
Ehhh ik weet alleen dat je ovutesten niet met ochtendurine mag testen, meer weet ik niet. Blijven klussen zou ik zeggen, ook na vandaag.
KNUFFEL!!!!! Denk dat alle kippetjes dat gevoel wel herkennen hoor meis, alleen maar goed dat je het in de groep hebt gegooid!!! Hier ondertussen ernstig de bibbers voor morgen en Tom.... tja die kan niet wachten tot hij morgen de kadootjes mag uitpakken die hier verzameld worden... gelukkig maar!!
.............ja Bieb je hebt wel gelijk...........maar nee hoor tijdens mij bevalling heb ik het zwaar genoeg om met andere dingen bezig te zijn. Vorige keer kon ik goed rust houden behalve toen mijn nestdrang hoogtij vierde. Maar verschillende situaties zorgen er nu voor dat ik veel meer alleen moet doen. Baal er wel een beetje van zoals iedereen hier wel weet, maar part of the job of goofyman. (als hij tijd heeft doet hij echt veel, nu ook aan het koken maar vorige keer kon ik dan ff rusten maar nu staat er een wasmand met strijk en was etc)