Apart he, dat het zo verschillend is in de Europese landen.....Heb je wel al een voorgevoel wat het wordt?
Dat wisselt nogal ...haha, maar toch denk ik een meisje..das gevoel. Ik denk iedere keer in termen van een jongen. Maar gevoel zegt dus anders. Ach we zien wel, 50% kans. Eerst maar groeien en gezonde plakbeebje blijven.
Joh, zijn er 2 die zo heten ja?? Maar hij is idd level 80 ja. Zover weet ik dat nog wel. Maar wat is het verschil dan met horde?
Wat leuk! Dat doet bijna niemand meer. Ik zou het denk ik ook niet willen weten. Er gebeurt al zoveel kunstmatigs bij het tot stand brengen van mijn toekomstige zwangerschap, ik wil iets "natuurlijks" overhouden denk ik.
Dat kan ik me helemaal voorstellen ja. Ik ben altijd vreselijk nieuwsgierig, maar lijkt me gewoon zo leuk om het pas te weten bij de geboorte dat ze dan zeggen; "Het is een....". Ik weet dat ik het bij mijn zussen ook wel jammer vond om al te weten wat ze kregen.
Dat heeft idd wel wat ja. Maar ik denk dat ik zelf te nieuwsgierig zou zijn om 't niet te willen weten.
Nou er zijn er 25 die die naam hebben, maar dat zijn dus lage levels. En omdat jij bekend bent met raiding terminologie moest hij wel level 80 zijn. Je hebt 2 speelbare factions in WoW, Alliance en Horde. In player vs player kunnen die het dus ook tegen elkaar opnemen. Alliance is de kant van de humans, gnomes, nightelves, dwarves, draenei. (Een beetje de soft side eigenlijk ) Horde is de kant van de bloodelves, undead, trolls, taurens en orcs. De battlecry voor de horde is dus 'For the Horde!' en de alliance zouden dus 'For the Alliance!' roepen, alleen klinkt dat niet cool, haha! Er is altijd wat gezonde rivaliteit tussen alliance en horde.
haahahahahah dit zou net 1 of andere vreemde taal kunnen zijn. hahahaha ik vind het geweldig. alsof jullie een buitenaardse taal ontworpen hebben.!
hoe is het net iedereen? met mij wel ok vanmorgen bij verloskundige controle en alles ok alleen slecht nieuws over mijn tante gekregen net, ze is vannacht met spoed geopereerd omdat ze een darmperforatie had en een buikvliesontsteking...bah! Hoop maar dat ze weer snel opknapt ga ff wat bijlezen hier
moet nog 6 weken wachten.......kan haast niet wachten (maar ben ook blij dat ik op iets moois mag wachten....)
Dit is nog niks. Als ik dingen ga zeggen als: "Destro warlocks AoE dps is generfed en haste>crit omdat je de global cooldown cap wil bereiken voor een extra tick voor je DoTs en je channeled spells, alhoewel je in heroics meer burst dps wil hebben voor de trash mobs." dan snap je er helemaal niks meer van denk ik. (Maar als je het spel speelt leer je die dingen heel snel.)