30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by nanette77, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    @femmelepem, och meis toch nou gecondoleerd met je opa en tuurlijk heb je verdriet en dat zal ook nog wel even aanhouden want het is ook niet niks..Hoe is je mannetje eronder??

2. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh meissie gecondoleerd, natuurlijk is het een dubbel gevoel, maar "wat fijn" dat hij rustig is weggegleden uit zichzelf.
    Pfffff ik vind alles om de dood maar niks, het hoort bij het leven, maar als je je dan realiseert dat die persoon er opeens niet meer is..............sterkte meid!

3. Femmelepem gecondoleerd meid... En ondanks dat je weet dat t beter/goed zo is, doet t toch heel veel verdriet en pijn. Heel veel sterkte

4. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    gecondoleerd fem...ik hoop dat je mannetje zijn verdriet kan uiten.
    en dat jullie samen later erover kunnen praten...
    dikke zoen

5. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Zo was een nieuwe avatar vergeten en die heb ik gevonden maar daar paste mijn banner weer niet bij dus mochten jullie het afvragen nu weten jullie waarom..

6. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    wat een lieve kleurtjes bieb.....echt zo een pastelschilderijtje...
    een monet? hahahaha;)
    ben je in een pastel-mood?

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

Aug 17, 2010
    3,351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Net toch nog effe een uurtje geslapen en mannetje heeft baast me gelegen. Hij gaat er mee om. Af en toe komen er een paar tranen maar hij heeft geen behoefte aan troost om zich heen. Hij wil de dingen doen die hij normaal ook doet, Hoop dat dat helpt voor hem. Ik ga iig vanavond nergens meer naartoe, ik blijf lekker thuis en hier

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Femme: gecondoleerd meis...sterkte voor jullie saampjes!

Hier ook weer een onvervalste k*tdag...vanmorgen gebeld door mijn moeder dat mijn vader weer een hartinfarct heeft. Hij heeft echter de hele nacht al pijn gehad en ipv dat de "kneus" gelijk mijn moeder wakker maakt, heeft hij er gewoon mee doorgelopen. Helaas kunnen ze er na 6 uur niets meer aan doen en heeft hij dus nu zijn 2e beschadiging op zijn hart. De sukkel! :x

9. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    amai mykelti...das heftig.
    en dat je vader dan ook niks zegt. jeetje... hij zou toch moeten weten dat er dan beschadiging optreedt zeker als hij het al een keertje meegemaakt heeft.
    meiske toch....is je mannetje bij je om je beetje te troosten? of steun te bieden? het is ook niet niks he....
    ik denk aan je meiske!

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    hij lost zulke dingen dus blijkbaar helemaal anders op dan jij. ach geef hem wat tijd. misschien heeft hij later wel behoefte om tegen iemand te kunnen praten. meer kan je toch niet doen voor hem.
    het zullen nog een paar lastige dagen worden maar houd moed meid.
    en over pluisje hoef je je geen zorgen te maken meid. die redt zich wel.
    pluisjes zijn sterker dan je denkt!

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Mijn hubby is er voor me...hij vindt het ook heel erg, maar hij kan me heel goed steunen. Het is niet dat het nu nog heel slecht gaat, maar ze kunnen die schade dus voorkomen wanneer het op tijd behandeld wordt. Zo eigenwijs mijn vader....ook gewoon roken als een ketter natuurlijk...en hij is heel erg zwaar, maar ja, hij is ook al jaren ziek (een soort van Parkinson) dus bewegen e.d. lukt ook al niet zo...beetje vicieuze cirkel dus...

Vorige keer was de dag voordat wij de slechte echo hadden, dus dat brengt ook wel herinneringen met zich mee...

12. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    ach meiske toch...allemaal slechte herinneringen he.
    het is jouw dag niet vandaag. kan ik begrijpen.
    misschien toch ergens met gooien of zo? lelijk servies dat je ooit eens gekregen hebt....dat klinkt misschien heel onnozel maar het doet zo een deugd om je frustratie af en toe kwijt te kunnen.
    maar misschien ben ik dan ook gewoon een gek mens:D

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    HAHAHA, word alweer vrolijk door de manier zoals jij dingen omschrijft...geweldig! :)

Nee, hoor, hoef niet te gooien, gaan lekker saampjes op de bank hangen en tv kijken vanavond. Gelukkig is hij nu in goede handen en hij is niet kritiek ofzo, anders was ik niet zo "rustig".

Zou vandaag met moeders gaan shoppen. Ging nu niet als zodanig door, maar het ziekenhuis ligt tegen de winkelstraat aan, dus nu hubby maar verplicht mee toen bleek dat het goed ging met vaders. Even de zinnen verzetten...en ETEN...grrrr...in het hele ziekenhuis alleen maar chips of chocola te krijgen en vieze thee/koffie... :x

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Enne, je bent wel lekker gek hoor!

Hoe is het met je handen? Nu wel beter met de brace?

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

Aug 17, 2010
    3,351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    `Mykelti, voor jou dus ook geen makkelijke dag. Hoop dat het snel beter gaat met je vader en fijn dat je hubbie je goed kan troosten.

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Thanx meis...het is wel weer de dag aller dagen vandaag...
    Jij ook rustig aan hè, met kleine pluis...

17. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    mijn handen?
    hm...ik zou graag eens met wat servies gooien MAAR DAT LUKT DUS NIET HE...met die handen van mij.
    om onnozel van te worden, rare gekke pijn is het.
    ach zoals ik al zei lekker belangrijk...( alhoewel ik nog wel ergens een heeeeeel lelijk servies heb staan...):D

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

Aug 17, 2010
    3,351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Pak het lelijke servies met je voeten. Kan je er alsnog mee gooien

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Geconoleerd meis. En zo als ik gister ook al zei, het komt zoals het komt, jullie waren niet net te laat, het moest gewoon zo zijn;). *knuf*

20. eternity

eternity Niet meer actief

@leonieke: en, was de taart lekker?? ;)
    Het gaat snel hè! Wij zijn vandaag alweer 37 dagen getrouwd.

@suus: oh, wat goed dat hij z'n A-diploma heeft gehaald!!!!!

@goofy: met m'n rug gaat het vandaag weer redelijk.
    Ik moet straks weer dansen, hopelijk vind mijn rug dat ook een leuk idee.
    Oh, wat spannend, dat je zoon voor het eerst in het grote bed mag!!!

@sprokkel: ik zit heerlijk op de wachtbank hoor. Af en toe ga ik even liggen ipv zitten, dat is beter voor m'n rug! :D :D

@femmelepem: oh meid toch! Gecondoleerd!!
    Tuurlijk heb je het er heel moeilijk mee meis! Laat de tranen maar gewoon komen.
    Heel erg veel sterkte!

@mykelti: ik had in het andere topic ook al gereageerd, maar ook nog even hier: veel sterkte!! Je hebt ooit van die dagen die je compleet wil vergeten hè.
    En als ze dan ook nog slechte herinneringen oproepen... bah!!!
    Dikke knuf voor jou!

Share This Page