30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by nanette77, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Femmelepem gecondoleerd met het verlies van je op.
    Mykelti sterkte met je pa...dat roken grrr..praat me er niet van hier nog eentje thuis die weer begonnen is en ik hoor alleen maar rotverhalen over zieke mensen door het roken....

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female

Och jee nog meer slecht nieuws...hoe gaat het nu inmiddels ?

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    JOLANDAAAAAAAAAAAA waar ben je nou?
    Ik lees dat je vandaag gaat testen ;)
    Suus van harte met het A diplima van je kind, dat is toch emo en een hele mijlpaal hoor een paar traantjes mag best hihi :D

Hier lekker lui..oma is zo goed als weer op de trein gezet:p
    Nu voorlopig niet meer welkom heb ik gezegd :D:D:D
    Ohh ja ik heb even de verhalen een beetje gescand hoor, het is niet te doen alles te lezen whaha

4. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou als Jolan vandaag gaat testen of heeft getest dan denk ik dat het omo wit is anders had ze het nu wel gemeld.
    Helaas....

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Stuur de test-politie erop af Mar..!! Wat denkt zel wel...:$ :$

6. Ja dat klopt, dat weet je ook niet. Maar je kunt dan wel voor jezelf bijhouden hoe het verloopt als je het links voelt en hoe als je het rechts voelt.. zo kun je dus vaststellen of uitsluiten dat je een ei hebt gehad.. jij voelt toch altijd heel duidelijk welke kant het is??
    Stel nou dat je door tempen merkt dat je inderdaad alleen bij een rechts ei een succesvolle stijging en dus eisprong hebt.. dat scheelt weer een hoop onderzoeken en...tijd!!
    En.. ondanks dat ik heel regelmatig ben, bleek uit mijn temp dat ik toch 'verkeerd' kluste.. Ei springt bij mij pas 3 dgn na positieve ovu..

Ik voel eigenlijk alleen een eisprong als ie links is en dus verkeerd. Er maar even van uitgaande dat dat uberhaupt een eisprong is... Maar ik ga zeker volgende ronde testen, stel je nou toch eens voor dat ik het ook steeds op het verkeerde moment gezellig maak met manlief...dat zou toch doodzonde zijn!!:$

(maarja.. met mijn man moest ik het juiste moment uitkiezen, want elke dag 2 keer zoals jouw lief..dat had hij er niet voor over... *auw*)

Haha, zo erg ben ik nou ook weer niet hoor!!!;):D:p

Oorspronkelijk geplaatst door marjolein103 [​IMG]
    Leo je bent een lieverd!! Je hebt het enorm verdiend zo te mogen genieten! *glim* :)

Hopelijk voel je je lichamelijk ook snel wat beter!!
    Komt goed..thnx! X

Als ik ga tempen kom ik er volgens mij niet achter of mn eisprong links of rechts is.
    Ja dat klopt, dat weet je ook niet. Maar je kunt dan wel voor jezelf bijhouden hoe het verloopt als je het links voelt en hoe als je het rechts voelt.. zo kun je dus vaststellen of uitsluiten dat je een ei hebt gehad.. jij voelt toch altijd heel duidelijk welke kant het is??
    Stel nou dat je door tempen merkt dat je inderdaad alleen bij een rechts ei een succesvolle stijging en dus eisprong hebt.. dat scheelt weer een hoop onderzoeken en...tijd!!
    En.. ondanks dat ik heel regelmatig ben, bleek uit mijn temp dat ik toch 'verkeerd' kluste.. Ei springt bij mij pas 3 dgn na positieve ovu..(maarja.. met mijn man moest ik het juiste moment uitkiezen, want elke dag 2 keer zoals jouw lief..dat had hij er niet voor over... *auw*)

Eisprong is eisprong en die hormonen die zorgen voor een pos test zullen er dan ook zijn, toch?! Zeker weten!!

Knuffel volgens mij is prius onderzoek echt gericht op de miskramen en dus niet op t zwanger worden...

Jolanda is t waar wat Leo zegt??:(:$:( En je hebt nog niet getest?!?! Hoe kun je ons dit aandoen?!;):D;)

Stuur de test-politie erop af Mar..!! Wat denkt zel wel...:$ :$

Bij deze gedaan!!! ;):D

7. leonieke

Lieve knuf, Ten eerste blaas ik gewoon door.. :p

Temp omhoog lijkt me in ieder geval goed uitgangspunt..

1. Bloed (bruin is oud bloed) kan idd innesteling zijn .. 6dpo dip...???!!

2. Heb je geklust?? Kan ook heel goed daarvan komen nl ..

3. En temp je vaginaal? heb ik ook weleens iets bloeding mee gehad midden in cyclus..

Zo OMA.. dit lijken me genoeg argumenten om op te flikkeren..!!!!!!

knuffel, houd deuren en ramen gesloten..
    X

8. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zoonlief vertikt het om te slapen en roept steeds om zijn mama.........hij blijft die onrusti in zijn lichaam houden....

9. leonieke

He bah.. en vannacht was het wel helemaal goed gegaan??
    Er veranderd natuurlijk wel veel voor het mannetje.. 'beseft' hij dat er een baby komt bij jullie??

10. leonieke

Mykelti, Hoe is het met je vader nu? Nog steeds in zkh of mag ie alweer naar huis??

11. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Leonieke, geweldig, dus nu weten ze het ook, 23 mei, zwijmel wat een mooie datum.
    Maarre, hoezo drink je geen koffie meer, lust je het niet meer??? (want je mag het nog wel hoor)Hier nog wel hoor, thee gaat niet goed, maar koffie nog wel, maar 2 kleine kopjes of 1 in de ochtend en 's avonds......maar dronk sowieso niet meer.

@Mannen moeten altijd eerst aan het idee wennen, manlief hier toen ook toen ik opperde om de pil te laten staan de eerste keer..........

@Kris, lekker rustig aan doen hoor!!!

@Saffron sterkte met je tante.

@Bieb is ongi al in zicht???

@Eternity hoe is het met je rug??? Zoonlief heeft heel goed geslapen in het grote bed (....van papa en mama.....) Tot half twaalf in zijn eigen bed gelegen en toen was het op........is gewoon heel onrustig in zijn lichaam, zelf zit ik te denken aan misschien wel groeipijnen.
    Zegge................pas jij wel een beetje op jezelf, je zegt wel dat het hun verantwoording straks is dat je er weer 6 wkn uit bent..........nee nee nee, dat is je eigen verantwoording, jij moet je grens bepalen en stellen.......klinkt heel direct misschien maar als het niet gaat gaat het niet PUNT!!!
    Op komen voor jezelf meid!!

@Leo.......ja doe het nou maar, je zal zien dat je er van opknapt. En voor je hoesten en keelpijn is anijs ook lekker. Warme melke twee blokjes anijs, en wat honing, mier zoet maar erg verzachtend. Trachitol mag je ook voor je keel hebben.

@Bieb iid een mooie banner.............

@Zwaait naar beschuitje en Marjolein.

@Leo, ahhhhh pas 3 dgn na pos ovutest???? Hier direct of vrijwel direct na de pos test.
    Ik weet niet of hij het beseft, maar eerst uit zijn bedje, dan weer in zijn bedje en weer op zijn oude kamer, maar daarna naar zijn nieuwe kamer met zijn oude spullen, en nu weer in zijn nieuwe kamer maar dan met zijn nieuwe spullen, hij zat vandaag heel bewust rond te kijken in de babykamer, ik zeg het wel aldoor en laat hem wel aldoor de buik zien, verder als mijn nichtje hier is van 5 maanden, zeg ik, he de baby, mama ook een baby in de buik......dus tja....
    HIJ SLAAPT, voordeel van een groot bed is wel dat je er gewoon naast kan liggen, ff huilen waar ik bij was, en in de houtgreep.

12. leonieke

Tja, lastig... dan is hij nog best klein...;)

Hopelijk went hij nu snel. Alles is iig weer rutig boven. Geen veranderingen meer voorlopig.. ;)

13. eternity

eternity Niet meer actief

@goofy: groeipijn kan idd ook ja! Of hij vind het gewoon heel spannend dat er een baby'tje komt straks!

En ik kom ook wel op voor mezelf. Maar ik kan gewoon net zo goed tegen een muur praten, want er wordt toch niks aan gedaan!
    En als ik er niet ben hier, dan hebben de verpleegkundigen daar
    hier last van. En niet mijn collega die de planning doet enzo.
    Anders had ik al lang me ziek gemeld.
    Maar tot nu toe gaat het nog wel, het werken. Maar als de pijn dalijk weer te erg wordt, dan ga ik zeker weer de ziektewet in, en dan bekijken ze het zich maar lekker!

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dank je wel voor deze bemoedigende woorden.
    Maarrrrr de story continues:
    we moesten naar m'n schoonouders dus had voor de zekerheid een tampon in gedaan. Daar zat dus aardig wat op, alleen is het echt bruin:$:$. Dat heb ik nog nooit zo gehad:(:(:(. Had ik nou maar wel een testje gedaan vanmorgen....

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hey Hexje en Twijfel, hoe is het bij jullie????

Twijfel mag ik jou naam een tijdje lenen:):(:p:p:p

16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    4,474
    0
    0
    Friesland
    @ goedemiddag:D

@ Femmele gecondoleerd met opa....... heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies....

@ ???? jeetje het is ook wat met je tante, ook heel veel sterkte (sorry kan echt even niet op je naam komen schaam me dood:))

@ Marjolein wat lief dat je mannetje zo is bij gedraaid, hoop dat je via de ha snel er wat mee kan doen!! Dikke knuff

@ Knuffel geen bloed geeft moed!!! *knuff*

@ Bieb wat heb ik niet gedaan via mijn eigen adres???:D:D:D:D

@ de rest een dikke knuffel :D

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    4,474
    0
    0
    Friesland
    Hey Knuffel hier alles goed hoor.... vanmorgen ontbijtje op bed gehad van mannetje:D:D:D (haha heb ik nog nooit gehad en niet alleen van hem niet gewoon nog nooit:):D voelde me even heel speciaal:D) :Dheerlijk broodjes uit de oven met kaas eitje en kopje thee heerlijk:D:D:D:D Nou verde heb ik pyama dag vandaag haha weet niet meer hoe ik hem uit moet doen dus heb besloten hem maar aan te houden:D:D:D:D

En hoest verder met jou???

Dikke mega knuff

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Da's lief van Hxenman zeg! EN heb je echt nog nooit een ontbijtje op bed gehad??? Dan is deze wel heel speciaal!
    Lekker zo'n pyama dag hoor, ik ben jalours. Nou ja, heb gisteren een hoop neuwe kleren gekocht, dus vandaag setje 1 meteen maar aan.
    Verder vooral veel verwarring over het bruin verlies. Ach, rustig afwachten is het adies van mezelf aan mezelf:D:D:D
    Hoe is het met de buikpijn trouwens? Alweer een beetje weg of nog niet???

19. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

Aug 15, 2010
    782
    0
    0

Jeetje knuf wat een spanning.

Ik neem ook de naam van twijfel maar even aan. Ik durf ook echt niet te testen. hier nog steeds geen ongi maar vorige keer was ik 5 dg overtijd en toen kwam het doodleuk alsnog. dussss. ik hoop dat het voor jou innestel is dat zou geweldig zijn:$:)
    Op de rest reageer ik later ik moet nu weer naar een verjaardag ennuh ik heb geen test inhuis dus ik kan niet testen `t word opz`n vroegst dinsdag want ik moet morgen heel vroeg werken.

gr latersssss

20. Hexje

Hexje Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    4,474
    0
    0
    Friesland
    Cool leuk hoor hoopie nieuwe kleren haha:D Hoop dat je gauw weer mag maar dan met een andere insteek:D ja dat bruin verlies is niet handig hmmm maar ik blijf nog steeds duimen hoor helemaal gezien het feit je dat normaal niet hebt...... morgen als oma nog niet heeft ingebroken toch maar een testje doen?????:):):):p

Met buikpijn gaat beter het gaat met vlagen... buik groeit nu hard haha heb rare navel :D maar verder weinig echt last meer dus slapen gaat weer prima en dat scheelt de helft:p

Share This Page