30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    goeiemorgen...

hahahah ik dacht dat ik de enige zou zijn hier...maar eh...veel kippies aanwezig zeg! gezellig....aan het werk? of vrij? ( belgie is het dodenherdenking dus alles is dicht en iedereen is vrij)

mykelti....jeetje meis. goed bezig jij!;);) verzorg je maar goed hoor.
    kan pijnlijk zijn he een kattenbeet...brrrrrr

knuffel? oh meisje ik hoop zo dat het toch raak is. ik weet dat je niet veel hoop meer hebt maar toch blijf ik hopen...

goof? marjolein? lekker geslapen?

hier al 3 helse nachten. pijn in de armen is bizar geworden. morgen naar de dokter. vandaag zit hij niet .
    kan niet slalpen en soms moet ik huilen van de pijn. maar ook dat gaat weer over en daar troost ik mezelf mee!!!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Fem, Leo goedemorgen...........Femke wat naar die pijn, wordt hoog tijd dat het dec. wordt.

@Mykelti, fijn dat ze hem extra in de gaten houden.

@All, straks bijlezen, hier stroomstoring in de wijk gehad gisteren, wilde nog wel een warm bad nemen, alleen zoonlief heeft dat nog net gehad, bofkont.

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Over een uurtje heb ik de nekplooimeting. Toch wel een beetje spannend. Daarna kom ik hier weer terug en reageer ik ook weer op jullie allemaal.
    @goof je had toch een pb gestuurd? Ik heb niks ontvangen. Volgende week kan ik niet. Wel de week daarop.

4. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    aha nekplooimeting...zal vast goed zijn!!!
    succes femke!

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Femke: hè bah meis! Gelijk aan de bel trekken hoor! Dat je ervan moet huilen is wel het toppunt! Sterkte!

@Femme: succes! Gaat vast goedkomen!

@all: hier niet echt lekker...of het nu van de beet zelf komt (is dik en warm), van de antibiotica of van de tetanusprik....beetje misselijk, hoofdpijn en bibberig. Normaal heb je natuurlijk last van de injectie op de plaats zelf, maar daar geen last van. Mijn spieren (bil) zijn wel wat vloeistof gewend daar door de B12. Maar deze bijwerkingen toch maar even in de gaten houden.
    Kijken maar hoe het gaat op het werk.

6. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    we maken er weer een potje van he mykelti!
    het moet gedaan zijn he met dat pijn en al die ongemakken.
    jij moet het idd in de gaten houden...als je koorts krijgt weet je het he.
    infectie...
    ik stuur je wat gezonde energie door ( zonder mijn armpijn dan natuurlijk he..anders zit je daar met 2 pijnlijke armen...)

7. Hee meiden zit nu id wachtkamer bij de fysio. Daarna moet ik meteen door. Mn broer en zijn vriendin gaan vandaag geregistreerd partnerschap doen en ik ben de getuige. Daarna heerlijke lunch met de familie. En dat terwijl haar oma op sterven ligt. En mn vader en zijn vriendin erbij samen, samen met mijn moeder en haar vriend. Ben benieuwd hoe dat loopt!!

Maar goed, ik kwam dus ook even kijken og er nieuws van Knuffel en Jolanda is!

8. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    veel plezier vandaag marjolein!
    hoop dat alles vlot verloopt met je vader en moeder..maar dat zal wel toch?

9. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    kippies...waar zijn jullie?
    KIPPIESSSSSSS

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Mykelti fijn dat het beter gaat met je vader... wat dacht je dan kan ik wel weer even gek doen:D wat voor katten heb je dat je hem/haar wou wassen???:D Maar een kattenbeet is niet niks pijnlijk maar ook vooral vol bacterieen (zie dat je de wondjes open houdt en weken met sunil of biotex..... bacterietjes moeten er wel uit:D)

@ Femke pfff je moet wel slapen hoor meis.... heb je zoveel vocht??? Morgen dan idd de ha maar eens bij de oren want dit kan niet hoor je moet nog even uitrusten en bij slapen......

@ Marjolein alvast gefeliciteerd:D toch een beetje trouwen, heel veel plezier en je ouders met aan hang die moeten zich maar gewoon gedragen:D:D:D Hoop dat je nog wat verlichting mee kan krijgen van de fisio zodat je nekje even weer wat beter voelt *knuff*

11. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ik is hier lol was berichtje plaatsten lol:D

12. leonieke

leonieke Niet meer actief

Marjolein, Oh..wat een leuke dag! Alvast gefeliciteerd met je broer..toch een soort van trouwen! Succes met fysio..auwie...

Femmelepem, Succes zo meis.. Het is vast in orde allemaal, maar spannend blijft het!

Goofy, balen! Heb je je net op een warm bad verheugd... Grrr..!

13. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Nee ik was je niet vergeten:):):):):D:D:p:p heel veel plezier en komt helemaal goed hoor:p

14. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    haloooo hexje..
    ja typen is hier heel moeilijk geworden maar LB zeg....

ik ben soep aan het maken.

15. leonieke

Hex, Hoe is het met jij??? :p Buikpijn weer weg getrokken? Best eng en niet leuk als je zwanger bent hè.. veels te spannend allemaal..

16. leonieke

Met 1 vinger typen..? Ik denk al wat reageert ze toch traag.. :p

Nee serieus, balen dat je steeds meer last krijgt. Morgen einelijk naar arts..doordrammen en een oplossing gaan krijgen hoor!! knuf!

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    SOEP:$:$:$:$ nu al pfff wat ben jij actief haha als je langzaam typt blijf je in beweging en wij wachten wel hoor op je antwoord hahaha te minste zolang je dan niet een antwoord gaat maken van een half A4TJE LOL:D:D:D:D

18. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    komt goed . ik heb een goeie dokter.
    als ik maar kan slapen....zou leuk zijn :D

hoe is het met jou?

19. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    hahahah ja dan is de soep klaar. hoef ik nietmeer over na te denken.
    mijn mam en pap komen eten en zij eten smiddags warm dus wij vandaag ook.
    is vandaag ook een ' feest' dag ( allerheiligen/allerzielen noemen wij dat) kortom dodenherdenking.
    en ik ben al even wakker dus dit is voormiddag voor mij :D:D:D

en jij hex...buiten je ontbijt op bed...bofkont...hoe is het met die rakkers in je buik? nog steeds disco?

20. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hey leo met mij alles goed hoor:D Het is nu niet meer pijnlijk maar eerder zo nu en dan vervelend....buik groeit heel hard :$ (nieuwe foto's staan bij man op tel en die is op werk dus word vanaaf lol) Vond het niet heel erg eng hoor maar het deed zo zeer haha en kon niet slapen en dat heb ik toch echt wel nodig lol.... en het voelt heel vreemd als de pijn is verdwenen maar ja het is weer over :p:p:p

Hoe is het met jou en je buik??? al foto's???8):p

O ja de kids zitten naar jullie te zwaaien haha zijn heel druk lol:D:D:D

Deel Deze Pagina