Je zou zelf ook al wat vochtafdrijvends kunnen doen..... (moet er wel een winkel los zijn natuurlijk) of zelf plukken en drogen brandnetelthee is vocht afdrijvend.... je weet nooit miss helpt het wel een beetje
he lieve dinnetjes ! @mykelti, fijn dat het een beetje beter gaat met je vader, en voor jou een kusje op je arm, wat een pech zeg ! @femmele, heel veel succes zometeen ! @knuffel & jolanda, dikke knuffel meiden, ik blijf hopen voor jullie, kaarsjes branden hier! @marjolein, hele fijne dag !! Hier gisteren mijn verjaardag gevierd met vrienden en kindjes, ben dus de kiet weer een beetje aan het opruimen. Kids hebben week herfst vakantie en gaan vanavond bij mijn vriendin logeren ivm begrafenis dinsdag. Heb sinds gisteren zere ( )( ), maar ik voel NIKS hoor goofy !!! @all, liefs suus
Allerheiligen/allerzielen is het hier vandaag ook (het vlies tussen de schemerwereld en ons is nu in de herfst naar de korste dag toe het dunste....).... maar geloof dat het alleen op de kalender staat er wordt geen vrije dag voor gedaan..... (denk dat er in de kerkdiensten van gister wel aandacht aan besteed is) voor mij was het gister samhain (heksenfeest) als je wilt weten wat het is ff googlen haha.... Ja ontbijtje lekker lekker haha en disco is meer open als dicht de afgelopen dagen hahahahaha als de 1 slaapt is de ander wakker s'morgens zijn ze wel pas 8 uur wakker das voor mijn slaap ritme dan weer wel zo lekker hahaha hopen dat ze dat straks weer gauw zo hebben haha
Hey moppie Ben je lekker verwend???? Ondanks de reden wel ff lekker dat de kids uit logeren gaan..... wens je vast heel veel sterkte en ook voor je moeder natuurlijk.... Het gaat echt hard had ik zelf ook afgelopen week dat ik dacht pffff zo ver alweer haha ach ja hoort erbij lol.... En jij u voelt niks hahahahahahaha *duim duim duim*
heb even snel gekeken naar samhain....is wel tof he. ik ken er niks van maar ik geloof dat het voorjou best veel betekenis heeft of niet?
Ik ben schandalig verwend !!! Heb van mijn mam zelfs nieuwe fiets gekregen, zo,n vintage oma fiets( had al 10 jaar geen fiets meer) Lekkere verwen spulletjes voor in bad, en zo kan ik nog wel even doorgaan. liefs suus
he suus..ik zie dat je over 5 dagen kan testen.. verjaardagscadeautje? enig gevoel over? voel je al wat? amai...vraag wel veel he
Het heeft idd voor mij veel betekenis, zoals je hebt kunnen lezen ik ben er trots op dat ik erbij mag horen en kan zijn wie ik ben..... als zie je dat aan de buitenkant niet De herfst en winter hebben naast de nattigheid en de kou nog veel meer bij zich......
Ow cool mag toch wel hopen dat je de afgelopen 10 jaar nog wel hebt gefietst hahaha anders moet je niet de zij wieltjes vergeten*proest* Ow verwen voor in bad is altijd goed lekker hoor dat je zo verwent bent dat heb je verdient! Knuff
Dat zou inderdaad het mooiste kado zijn !!! ik denk iets te voelen, maar durf niet echt te geloven, ik vreesdat ik gewoon maar rustig moet wachten............ ik heb nog 1 testje liggen, dus afwachten hoelang ik me kan inhouden !!!!
U voelt niks haha u voelt niks..... * en nee je niet om laten kletsen door femke hoor haha je mag over 5 dagen testen haha*
Ik zou ze er vast aanzetten haha als is het voor de zekerheid erger zou je man even heel serieus vragen die gaat niks van je begrijpen maar wel volhouden he
INDERDAAD!!!! maar ik hou jullie op de hoogte ! Ik ben even tot en met woensdag offline, dus geen tijd om te testen ! Nu dringend aan de was en de plas ! En de logeer tasjes maken. dikke knuffel
soep ik klaar. ruikt altijd zo lekker in huis vind ik als er verse soep gemaakt is. tja ik kan wel eens een muts zijn hoor. ik voel me dan zo lekker burgerlijk...heerlijk....!
*proest* goed zo femke niet testen het betekend niks die dikke buik en die dikke handen nesteldrang het is niks echt waar niet
Burgelijk nee niet doen niet burgelijk alles mag behalve dat haha er zijn al zoveel normale mensen in de wereld waarom zou je daar aan mee doen hahahaha FOEI FEMKE BURGELIJK IS EEN VIES WOORD