zag alleen de test fotto, heb je nu al vriend toegevoegd en de foto gevonden hoor je hebt een erg mooi buikje!!!!!! wees er maar trots op!
Lang verhaal..... haar moeder is nog onder de pannen tot december.... met chemo's etc..... Zij en haar ex gaan volgende week (ex is op vakantie) een goed gesprek aan en willen beide een nieuwe start in deze relatie...... Als ik haar spreek doe ik de groetjes
het is hier gezellig druk zie ik, maar ik ga er toch maar weer vandoor....ben al vanaf 4uur vannacht wakker dus ga ff met kopje thee en n stukje speculaas op de bank neerploffen, en dan snel naar mijn bedje
Jij klinkt ook al zo jaloers.. lol Nou ik teken er ook voor hoor. Ben toch bang voor de Walrus variant...
de uitspraken van mijn 3 jarige peuterpuber "jahaaa ik heb hem al open" "zet maar even neer.. doe ik zo wel" "ik ga alleen wandelen, loop echt niet weg hoor!" (toen ze niet op de strun mocht met haar kinderwagen) "nou mama! maar neehheeee" en dat is slechts het resultaat van 1 avondje zucht
Weltrusten!! Ik ga met je mee.. nouja.. niet 'met je mee' als in met je mee maar ik ga ook... Fijne avond kippies!
Thx nu maar hopen dat het zo blijft haha ben nog niet veel aangekomen totaal 6 kilo en was niet van plan om straks als walrus op de bank plaats te moeten gaan nemen haha