bieb je weet ook wat ik denk...... hmmmmmmmm ik wil je niet opjagen maarre klinkt goed zou toch maar een testje wagen......
Ex verslaafde??? echt niet haha je wilt nu dat iedereen gaat testen hihi dus je bent nog steeds verslaafd
ja het enige is aan EX is dat ik de testjes niet meer zelf uitvoer. en verslaafd ja dat blijf ik nog steeds
Als je de kans zou krijgen viel je iedereen persoonlijk lastig om te testen en ja verslavingen zijn moeilijk om af te komen hihi
ach het is tenminste een gezonde verslaving...... al is t soms wel tenen krommend qua spanning....ik leef zo mee met de medekipjes... wil zo graag een posi test bij hun zien......
Ja maar als het zo is dan is pas zondag mijn NOD dus zou het nu nog te vroeg zijn aangezien ik altijd al vaag teste op mijn NOD... En die medicijnen daar ben ik alweer 5 dagen geleden mee gestopt en die kunnen geen kwaad..... Maar jullie denken dus ook dat er een kans is??? Of maak ik mezelf weer gek???? P.S hexje wat kan ik aan een virus doen dan????
Oh en hexje...als ik nu zwanger zou zijn zou ik in juni uitgerekend zijn zegt je dat nog wat.......hahaha..
je bent gek lol dus dat is moeilijk kiezen het zou wel super zijn euh hele pc opnieuw installeren moet je dan.... dus ff weegbrengen ben ik bang voor
haha dank je dank je... ik weet nu wel waar ik gek van geworden ben al 2 jaar die spanning haha haha.... Oke dus lappie wegbrengen dat is zo moeilijk.....
haha geen dank namens de andere gek hihi wat doet pc nog wel?? of helemaal niks???? als hij namelijk gedeeltelijk opstart kan je in de bios komen om opnieuw te installeren.... maar das moeilijk uitleggen op afstand
hmmm bieb, ik wil je niet teleurstellen maar heb net ziten googlen op bijwerkingen provera daar staan bijna alle symptomen wat jij net opnoemde.... tuurlijk hoop ik dat je een positest in handen heb zeer binnenkort, maar toch..... Provera - Medicijnen & Bijsluiters - ConsuMed