ik hoop t zo voor je....... ik zou t echt super gaaf vinden als je idd gewoon zwanger blijkt te zijn....hmm toch een testje wagen
bieb je banner *proest* geloof dat het nog even duurt voor oma komt als die banner van jou moet geloven hihi edit: 11 maanden en 4 weken das een olifanten dracht
Heeel moe (al 2 avonden tussen 20.00 en 21.00 op bed... Chagrijnig Geen pukkels (normal wel voor ongie) nu ontstekingkjes in mijn nek en op schouders Snel vet haar. veel zweten ongie krampjes heel laag bij mijn.... vanaf maandag maar geen ongie vocht vast houden enorme boobies + pijnlijk + aders. Moeilijke stoelgang (normaal als oma komt gaat het heel makkelijk) of warm of koud. De dingen die blauw zijn zouden bijwerkingen kunnen zijn....
@Bieb's verhaal................heb al gereageerd maar hier ook ff anders denken mensen nog dat ik erover heen lees, en dat doe ik niet want ik gun het je zo BIEB........... Oh meid, wat zou het heerlijk zijn als ik je in levende lijve straks met de meeting kan feliciteren....
@Hier baal ik als een stekker......................maar ff terug lezen of ik het al geplaatst heb....
zo ik ga maar afsluiten haha wordt er alleen maar flauwer op en ga lekker optijd slapen Ik zeg een fijne avond en tot morgen dikke KNUFF
Dames ik heb een poging gedaan om bij te lezen...... mislukt! Heb ik iets bijzonders gemist???? En waar is de laatste lijst nu? Kan ik weer fijn onderaan de lijst gaan staan