30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ik mag tot half 5 vandaag.. :)

Werkse straks!
    Wel vroeg trouwens 12 uur.. zijn er dan al volop klanten ook??

2. Jel1978

Jel1978 Actief lid

11 nov 2009
    104
    0
    0
    Accountmanager
    Noord-Brabant
    Gisteren niet online geweest, heerlijk dagje naar het strand geweest met een vriendinnetje die lekker even uit wilde waaien, was heeeeeeerlijk!! Wel lang in de file gestaan, zowel heen als terug, want als het in Nederland lekker weer is, trekt iedereen richting kust!!! Er was gisteren ook een marathon hier in Eindhoven, is altijd erg gezellig (jaarlijks) maar had even geen zin om al die blikken te krijgen als ik geen wijntjes drink...

Hoe is 't verder hier? Eternity nog geen nieuws????

Kristel, wilde jouw foto bekijken van je buik, maar weet niet waar ik die kan vinden??

Beschuitje, fijn dat je even goed gepraat hebt met je mannetje, dat zal zeker opluchten!!!

3. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    we waren geen vriendjes meer door de crash, ik heb je weer geaccepteerd hoor dus als t goed is moet je t nu kunnen zien

4. suussuus

suussuus Niet meer actief

@jel, hoe is het met jou meid, hoe voel je je verder?
    heb ik je eigenlijk al fatsoenlijk gefeliciteerd ?
    Nou bij deze dan !!! Geniet ervan;)

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mogge kippetjes, hier zoontje naar KDV gebracht, auto naar garage en alweer terug, zometeen maar ff lekker wat dingetjes op mijn gemakkie doen............ff ademhalen..........heerlijk!!!
    Vanmiddag van half 5 tot half 7 naar werk(school) we gaan met het team een traject in om de neusen wat meer dezelfde kant op te doen staan, beetje verrot team is het, dus dat gaat zeker niet lukken maar kom maar op. Moet me alleen erg inhouden als ze vragen hoe het met me is...........omdat ik al enige tijd thuis zit en hun per mail uitgelegd heb waarom ik niet meer kan werken.
    GEEN REACTIE (van eentje, mijn stagaire van vorig jaar die nu collega is) REST NOPPES!! Beetje inherent hoe het team inelkaar zit.
    Moet ik straks met die schijnheilen (ze wilden al een coupe plegen een aantal mbt de directrice, hebben al bij de MR gezeten)zeggen hoe het gaat, mooi niet. Enige wat ik zeg , goed en ben heel afstandelijk. Dan kan het opeens wel....toedeloe!!!

@ETERNITY!!!!! Getver ben bang dat de test negatief is hoor dames, anders had ze het wel laten weten.

@Femke, hoe is het heuppie??

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meid, hoe is het met jou, long time no speak!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hebben wij kippetjes soms gewoon ff nodig, lekker toch!!!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @High tea, geen aparte dingen hoor, gewoon net zoiets als vorige keer, want dat latijns amerikaans kan ik nu niet eten vanwege mijn maagzuur...........te pittig/te kruidig etc.

Wordt het per definitie nu Breda???

Kris je kan met mij meerijden dan.

9. leonieke

leonieke Niet meer actief

Suus, Heb je al meer nieuws over je nieuwe baan? Ik zat ineens te denken.. dan ben je ook vij met kerst! Hoera!

10. suussuus

He lieve meid

Inderdaad ! Ben blij trouwens dat het beter met je mannetje gaat !
    Ik ben momenteel vreselijk aan het piekeren wat ik in mijn ontslag brief ga schrijven, ik ga nl dinsdag mijn manager vertellen dat ik een andere baan aangeboden heb gekregen. Ik heb er vreselijk veel zin in, maar vind het tegelijkertijd ook moeilijk om na 9 jaar op te zeggen!
    Ik ga het beter krijgen, beter uurloon, meer rekening houden met je kinderen en opvang, beter contract etc...
    ik heb nog nooit een ontslag brief geschreven en weet even niet hoe ik moet beginnen. Er gaat dinsdag echt een BOM vallen als ik het vertel, omdat we nog altijd geen assistent-manager hebben, en enkele oproepkrachten, en dan zeg ik ook nog op vlak voor de komende drukste maanden van het jaar !
    Ik weet dat ik vooral aan mezelf moet denken, maar ja.....

hoe is het met jou ?

11. suussuus

Het idee van de grote winkel ketens om van 2de kerstdag een koopzondag te maken is afgeketst !!!!
    Gelukkig !!!

12. suussuus

@leo, jij krijgt morgen weer een echo toch !!!

13. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    whahaha pas jij nog achter je stuur dan? Heb nog een meelifter tegen die tijd namelijk jolandanr4

we kunnen ook weer gewoon high tea-en in utrecht maar dan bij de garde (een andere zaak van Bis)? Houden we t wel centraal, maar een andere "locatie"

14. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Tip; kies voor jezelf, moet niet altijd rekening houden met de anderen dat doen hun ook niet. Jij word er gelukkiger van dat is het belangrijkste!

15. suussuus

Je hebt gelijk hoor !
    En iedereen in mijn naaste omgeving zegt Doen !!!!

Ik heb voor ons uitje nog niet echt veel mogelijkheden van datums kunnen omdat ik niet precies weet wanneer ik kan stoppen in de bodyshop en bij de ander kan beginnen.
    Maar ik ga er alles aan doen om mee te kunnen !!!

16. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Dat is echt super om te horen, beschuitje! Heerlijk zo'n goed gesprek! :)

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik ben dus weer naar huis gegaan.. Mijn bekken deden veel te veel pijn:(

18. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Hee Goof, echt typisch weer wat voor onderwijsteams... :x
    Ik heb ook heel wat super collega's gehad hoor, maar zo'n team valt altijd in groepen uit elkaar en ieder vecht voor zijn eigen toko.
    In jouw geval wel heel ernstig dat maar een iemand heeft gereageerd ;)

Geniet van je daagjes thuis!

@Suus, spannend hoor je baan opzeggen. Dat heb ik een jaar geleden ook gedaan, maar dat luchtte ook heel erg op! En een collega van me zei eens, niemand is onvervangbaar dus doe nu maar gewoon rustig aan en ga je eigen weg.' Ze bedoelde het heel lief en het is ook gewoon de waarheid. Over een tijdje staat er weer een ander...
    Ik geloof dat je echt de juiste keuze maakt!

@Eternity....duimduimduim!

@Nanette....en jij...?

19. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Jeetje meid, das minder..... doe t lekker rustig aan vandaag

20. mammavan2snoetjes