30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ja dank je goof...
    ik ben ook zo blij dat ik geslapen heb. wel onderbroken maar ik heb geslapen.! woehoeeeee

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Femme, doe maar iid om 11 uur dan.
    Maar dat wilde ik niet aan je schrijven.....................

Wil je heel veel sterkte toewensen morgen, en laat je emoties maar lekker gaan, want dat is de laatste keer dat je het in het "bijzijn" van je opa kan doen.

@Saffron, ook jou wil ik heel veel sterkte toewensen..........dapper dat je wat wil doen op de crematie.

Dikke knuff voor jullie beiden.

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Nesteldrang wordt veroorzaakt door het hormoon prolactine, welke ook verantwoordelijk is voor de melkproductie. Wellicht heb jij al een hoog prolactine gehalte.
    Maar goed, ik heb het natuurlijk zelf nooit meegemaakt... dus ik kan alleen maar afgaan op wat anderen er altijd over schrijven.

4. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Een zwanger geleide hond! Hahaha!

5. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    jij bent een wandelende zwanger-wetenschap encyclopedie !
    je zou er geld voor moeten vragen...:D:D

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    whaha.. dat dacht ik dus ook:)
    volgende keer bel ik de gyn niet, dan bel ik gewoon onze Alex:D

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    euhmmmmmmmmmmmmmmmm
    *iemand thuis???*

8. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ja ben er....
    handjes typen niet zo graag vandaag...

9. eternity

eternity Niet meer actief

Ik ben er!
    Niet in 'n al te goed humeur, want ik had net een aanvaring met een collega hier! De hufter! :x

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    vertel vertel vertel eternity

11. eternity

Er werkt hier een dokter in opleiding op de SEH, en die wil gewoon ALLE polikaarten zowat opgezocht hebben als patienten zich hier melden. Nou moest hij een polikaart hebben van de cardiologie, terwijl die patient sinds 2007 niet meer bij de cardio bekend was, dus die polikaart ligt in het oud archief. Dus dat zeg ik tegen hem.
    Dus komt de verpleegkundige nogmaals zeggen dat ik die polikaart moet gaan halen. Dus ik zeg dat die in 't oud archief ligt, en wij die normaal nooit halen.
    Zegt hij dat ik toch maar moet gaan kijken of die kaart op de poli ligt. Zegt ie daarna op zo'n misselijke en chagrijnige en verwijtende toon van: ja, als je 'm niet wil gaan halen, dan ga ik zelf wel! De "dokter" vraagt dat, dus ja.
    Dus ik zeg; ik ga 'm wel halen!!
    Zegt ie weer: de "dokter" wil 'm hebben. Dus ik zeg: ik vind het onzin, maar ik ga 'm wel halen!!
    Pissig dat ik was!!!!!
    Iedereen vind dat die arts in opleiding een slechte dokter is, en bla bla bla! Maar ondertussen moet ik wel naadloos opvolgen wat hij zegt! En dan kiest de verpleegkundige (een man waar ik normaal best goed mee op kan schieten) ook nog partij voor hem!

Echt, het lijkt wel of ze hier gewoon helemaal niet waarderen wat ik zeg! Net of het onzin is, wat ik uitkraam. Dat ik maar gewoon orders moet opvolgen, en niet zelf moet denken.
    Ik WEET dat die arts in opleiding niets heeft aan die kaart!!!

12. eternity

en let wel: de patient is helemaal niet hier voor cardiale klachten!!!

13. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    het lijkt wel het leger daar bij jullie.
    met een hierarchie zeg.
    jeetje......heb ik zo een hekel aan he aan autoriteit zonder argument of doel. bah bah!!!!

meid even hoofd koel houden en thuis je weet het...zoals ik altijd al zeg.....met servies gooien!!! YEAH

14. eternity

Echt hè!!!
    En hoe die verpleegkundige op een gegeven moment ook tegen mij zei van: "ja, het heeft geen nut om hierover te gaan discussieren"
    Dus ik geef mijn feedback dus hier nu helemaal NIET meer.

Dus ik zit hier nu met een kwaad hoofd! :x
    Terwijl ik wel gewoon lief moet zijn voor de patienten. En uiteraard doe ik dat ook gewoon!!

15. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    vreselijk als je eigenlijk kwaad wilt zijn en het niet kan.
    dat herken ik zo , dat kan ik ook niet maken in mijn job. ik moet ook altijd lief en gastvrij zijn!!!
    heeeeeeel af en toe is dat bagger ! en zou je het liefst iemand op zijn smoel slaan hahahahaahahahahh dat doe je uiteraard niet maar het is dat gevoel he.

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hey Eternity

Echt zo irritant die co's die denken dat ze alles kunnen maken en zijn. Ze lopen al met een gigantisch hoog kijk mij eens stoer zijn gehalte rond op de SEH. En dan verwachten ze ook nog dat de verplegertjes wel even voor ze gaan rennen. Echt ik word zo boos om die lui.
    Laat ze het lekker zelf halen.

17. eternity

Ik ben niet zozeer eigenlijk kwaad op die co, maar meer op die verpleegkundige!
    Die dan op zo'n manier komt zeggen dat ik TOCH die kaart moet halen. Terwijl ik echt wel weet wanneer ik 'n kaart moet halen en wanneer niet.

18. eternity

Ohw, zooooooooooooo annoying!!!!
    Maar goed, de patienten kunnen er ook niks aan doen.
    Maar ik had die verpleegkundige EN die dokter wel op z'n smoel kunnen slaan ja!

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Dan sla je ze allebei virtueel op hun smoel. Right here right now. We moedigen je wel aan.

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :d:d:d

Deel Deze Pagina