Hahahaha ow daar Zo ze staan nu op de pc nou moet ik ze nog even verkleinen en dan zal ik ze in mijn foto album gooien... dan kan iedereen zelf beslissen of ze willen loeren of niet
Ben wel een heks maar kan niet heksen nog even geduld heb ze verkleint en ga nu naar mijn foto albums haha
Jeetje Hex, da's een aardige "toeter"!!!! Goed man, ik wil ook.... (En nee, niet die blubber buik die er nu hangt)
Haha vandaag werd mijn buikje (door vriendin die ook 2-ling heeft) al mini buikje beschreven hahahaha euh probeer instraling ga naar de foto en leg je handen op mijn buik..... hey wie weet helpt het op afstand niet geschoten is altijd mis
Jeetje wat een mooie buik echt niet normaal het is volgens mij echt alleen kind uhm Twee kinderen wat gaaf Maar kan me voorstellen dat het soms pittig is
Instralen zoals Jomanda dat deed Mini buikje, kan me voorstellen dat jij daar anders over denkt. En je bent er nog niet. Ben je veel aangekomen (ik dacht het niet toch???). Je buik zit wel heel hoog of lijkt dat maar zo???
Haha heb eindelijk het de strakke buik waar ik altijd hard voor moest trainen maar idd handig is anders hahaha ach ja overleven het wel
hihi ik ben niet zo sportvlek maar vind hem echt geweldig je bent verder zooooooo smal ga je gewoon bevallen eigenlijk weet je dat al??(sorry voor de onbehouwe vraag) maaruh je bent zo smal hihi
en zoals femke dat heeft gedaan op de kippie's dag hihi je kan natuurlijk ook wachten tot kippie's dag dan leg ik hem wel op je hoofd voor de instraling Hem gister op de weegschaal gestaan ben nu anderhalve kilo zwaarder dan start gewicht...... (8 kilo af toen er weer aan + anderhalve kilo) Buik hoog??? iedereen (ook gyn) vindt juist laag hahahahahahahaha heb je de pc niet op de kop Knuffel
Als het goed is gaat dat helemaal vanzelf . Zal binnenkort ook een foto's maken, want het wordt best al bol...
oh ik ga even dwerg werpen (zegt Nanette toch altijd??) is echt veel te laat al voor die kleine smurf misschien tot laterssssss anders prettig weekend
Smal?? haha dat lijkt door de buik zo denk ik haha normaal heb ik 40/42 alleen al om mijn heupen in te stoppen Het antwoord op de bevallingsvraag wil ik ook graag weten haha is nog niet bekent al hebben ze wel gezegd dat ik door mijn heupafwijking ( aangeboren) meer kan heb op een keizersnee.... dat antwoord hou je nog even van me te goed haha