Femke: heerlijk dat je even bij je moeder bij kunt tanken. Laat je maar even lekker verwennen. Mykelti: moed blijven houden hoor meid. Ik geloof dat er ook voor jou een mooi wonder zal gebeuren. Jolanda: leuke nieuwe "look" En wel vertrouwen proberen te hebben in deze zw-schap hoor meid. Ik hoop dat je snel bij de vk terecht kunt en dat zij je gerust kan stellen. Jeetje dat ongeluk heftig hoor, dan komt het idd toch wel even erg dichtbij. En ook bij je tante weer een comlicatie...genoeg is genoeg. CM: gezellig met zoveel mensen eten; ook leuk dat iedereen zelf iets mee brengt. En goed dat er nu wel een wissel voor je is. Op deze manier kun je toch nog blijven sporten nanette: heel herkenbaar; te laat gaan slapen vanwege een goed boek . Ik hou van fictie, maar ook van waargebeurde verhalen; maar net waar ik zin in heb. Sommige boeken heb ik al meerdere keren gelezen vb " Irene, Jezus heeft je lief" of boeken van La Haye. En natuurlijk opvoedboeken e reader lijkt mij eerlijk gezegd niets; ik hou ervan om een boek in mn handen te hebben. He, jammer je hebt me door Alex: O dat iet er allemaal erg goed uit! Spannend zondag dus. (O, vandaag al zie ik; het gaat ect heel goed) Beschuitje: lekker geshopt? Alles kunnen vinden? Femme: gefeliciteerd met je baan! Jammer dat je dicht klapte, maar je hebt het iig geprobeerd Hex: en hoe gaat het vandaag met de discogangers? hebben ze uitgeslapen? Leo: wij zijn aan een nieuwe ronde begonnen, zal zo de lijst aanpassen en we hopen op een mooi sinterklaas kado. Suus: he balen! En dan ook zo heftig . blijven hopen hoor; het jaar is nog niet voorbij.
Kippenlijst: NOD 05-11 - suussuus -41jaar- ronde10- 3e kindje 05-11 - marjolein - 30 jaar - ronde 12 - 2* - 1e dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08 08-11 - Bieb - 31 jaar - ronde tel kwijt - 1e beeb 08-11 - Eternity - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 11-11 - Nanette77-33 jaar-dochtertje 3 jaar 16-11 - natas79 - 31 jaar - ronde 7 - 1e kindje 16-11 - (??) Elba - 30jaar - ronde 8 - 2e kindje 20-11 - Lentebloempje-34 jaar-ronde 16-gaat voor derde kindje. 21-11 - alice1974 - 36 jaar- ronde 2 - 1e kindje 22-11 - Mykelti - 32 jaar - ronde 17 - ma in ronde 9 -1ste kindje 22-11 - jippiejee - 30 jaar - ronde 17 - 1e kindje 25-11 - beschuitje - 32 jaar, eerste kindje - ronde 4 27-11 - Saskia33 -34 jaar - ronde 16 - 1 kindje 02-12 - knuffel - 35 jaar - ronde 12 - 1e wondertje 05-12 - Twijfel -36 jaar - ronde ? - 4e kindje ??-?? - Alexandra2008 - 34 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1e kindje - IVF/ICSI traject ??-?? - mvl- 36 jaar - 4e kindje Afspraken 07-11 Alexandra follikelecho 09-11 Rieanne 2e afspraak verloskundige 09-11 femke gyn 10.30 uur 11-11 Sanne1975 Afspraak VK 11-11 Hexje testen ivm zw.schaps diabetes en controle 12-11 CM1978 2e echo 15-11 Leonieke 2e afspraak VK 15-11 Sprokkel 2e afspraak VK 18-11 MVL nacontrole en gesprek onderzoeken herh.MK 23-11 femke gyn 10.30 10-12 Saffron 20 weken echo AMC Bevaldata 06-11 - snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 05-12 - shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12 - femke32 - 34 jaar - 2e kindje 29-12 - goofychick - 35 jaar - 2e kindje 09-02 - hexje - 33 jaar - 1e kindjes- ronde 3 27-04 - sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7- dochter 4, zoon 2 02-05 - rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje 12-05 - femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje 16-05 - sprokkel - 34 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 23-05 - kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje 24-05 - Leonieke - 33 jaar - ronde 10 - 1e kindje 24-05 - CM1978 -32 jaar - ronde 3 - 1e kindje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 06-07- jolandanr4-37 jaar -ronde 22-4e kindje .................................................. ................................... 2de kippenuitje is op zondag 21 november Locatie :Breda opgegeven via datumprikker: Alexandra2008 Ja - Bieb Ja - Eternity Ja - Evelyn76 Onbekend Femke32 Ja - Femmelepem Ja - Goofychick Liever niet Hexje Liever niet - Jel1978 Nee - Jolandanr4 Nee - Knuffel Weet nog niet zeker Kristel79 Ja - Leonieke Weet nog niet zeker Mykelti Nee ivm komst schoonouders Saffron - Waarschijnlijk wel Sanne1975 Ja - Sprokkel Ja - Leuk! Suussuus Onbekend Twijfel nee kan niet lentebloempje- nee dan moet ik werken , jammer Bedank Knuffel, werkt beter zo
He schatten ff geen puf om te reageren......iedereen dikke knuff..........bieb en eternity is oma er al? Of heeft ze de trein gemist.......hoorde datde eerst komende 9 mnd geen treinvervoer meer naar jullie gaat........hoop dat oma dat ook weet. @Hexje, zwemmen is altijd iets van manlief en zoonlief, zijn begonnen met 4 maanden, elke zaterdag, maar gaan ook gerust weleens niet......
Nee, heb geen foto van de bank... is zo'n programma die je dan zelf kunt samenstellen naar eigen wens. Ik wilde perse een hoekbank en ik heb mijn zin gekregen hoera! Hij wordt lekker hoog en met een diepe zit.. manlief is nog iets groter (en breder!!) dan ik dus dat kunnen wij wel gebruiken.. Alleen die levertijden... pff 14 weken.. Heb ik al eens verteld dat ik niet goed ben in wachten... whahah.. LOL!! Mooi buikje Hex! Kan me wel voorstellen dat je bekken af en toe protesteerd.. poco loco en aftellen, dat is denk ik het enige wat echt helpt... knuf terug!
Jaaaaa heb mijn iPad dus ben er weer........en heb ik wat gemist? Neeeee....oma is er nog steeds niet....wordt nog eens gek van dat mens. Ja heb nog steeds wat ongie krampen wat naar rug trekt.... En enorme + pijnlijke boobies.... S'nachts zweten in bed.... Moe.... Chaggieee..... Nou echt dacht eindelijk opnieuw te beginnen en dan krijg je dit zit nu op 8 dagen na de laatste pil provera...snap er echt niks meer van. Heb ook al Geertgen gebeld en die verwachten het dit weekend en anders maandag of dinsdag terug bellen.
@Bieb, iid heb je wel een test al gedaan.................just for sure........ @Femme, ik kan niet wachten tot zaterdag..................heb het idee dat er iemand gedraaid is en daar ga ik niet blij mee zijn
Oohh Jolanda, dat os zeker balen zeg....weet gewoon even niet wat ik moet zeggen... was het de vorige keer ook al zo snel misgegaan? Ik ga morgen testen... Denk ik want meestal kan ik dan niet slapeloze s'avonds.....maar de test van donderdag was nega.... Eternity, hoe gaat ie met jou meis???
Heeeeeeeee bieb gaaf een ipad . Ennuh zou je echt niet zwangerzijn dan?? Het lijkt er wel op ik hoop het ik blijf voor je duimen.
Hoi Jolanda, ik weet het echt niet...ik hou maar vol dat het niet is maar ik heb nog nooit ongiekrampen gehad zonder ongie.... Dus ik weet het niet het is wel weer raar allemaal.... Hoe voel jij je nu?
Ik voel me wel goed heb eigenlijk nergens last van en beetje ppijn onder in mijn buik(soort ongie kramp) en dat heb ik sinds de mk wel vaker dus ik ik twijfel nog steeds of het wel goed zit. Hoewel ik af en toe wel denk jeetje wat zijn mijn boobies groot ennuh ik heb overal jeuk op mijn rug mijn armen benen wat dat nu weer is. Ja ik denk toch stiekem dat je zwanger bent je bent nu toch al een aantal dagen gestopt met die pillen
vorige keer was het vruchtje met bijna 8 weken gestopt maar daar kwamen we met de termijn echo al achter maar achteraf heb ik me toen al die weken echt niet goed gevoeld heel naar in mijn hoofd en slap niet zo als mijn vorige zwangerschappen.
Jeetje balen zeg Hexje. Ja ik vind het eigenlijk niet raar je buikje is heel mooi maar best groot en een heel gewicht om mee te sjouwen denk.`t zullen best spieren zijn die moeten wennen aan zo`n toeter
@ Leo ik ben blij dat er verder niks was poeh. Ja misschien een beetje te lang geshopt die kleine gaf je vast een waarschuwing
@Jolan...................dat meen je niet, is het misgegaan???? Meissie heel veel sterkte. Knuff @Femme, hoe was de begrafenis/crematie van je opa, en die van jou Saffron?
Nee nee communicatie foutje hoor tot nu toe niks loos. sorry weet niet waar ik verkeerd geantwoord heb. Ik heb het met bieb over mijn angst gehad omdat we er de vorige keer pas met 11 wk achterkwamen dat het met 8 wk niet al gestopt was met groeien.