Ach, ik stond ook niet vooraan in de rij omdat ik zo graag wilde, maar kon er helaas niets tegen in brengen...viel zo ontzettend mee! Niets gevoeld van de verdoving en idd is ademhaling cruciaal. Doe je iets van zw yoga? Dat zou je daar ook goed kunnen gebruiken.
Ik heb bij de kies die officieel voor de hoort te staan schrik niet 6 wortelkanaal behandelingen gehad en 1x naar het ziekenhuis gemoeten om een drain in mijn kaak te laten zetten.... heb daar zo veel pijn aan gehad dat ik het nooit maar dan ook nooit meer zou laten doen dan maar trekken en op jonge leeftijd een kunst gebitje haha maar dat nooit meer haha ben blij dat jij er goede ervaringen meer hebt dat scheelt je de volgende keer weer haha Nee doe niet aan zw yoga maar ik mediteer wel al jaren mag dat ook??
Hmmm ja, dan kan ik me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Mijn voorgaande wortelkanaalbeh. was ook niet zo'n succes, maar nu toch weer een goede ervaring opgedaan. Merk ook altijd wel dat het ook aan de handigheid van de tandarts ligt... Enne, vooruit dan maar...meditatie mag ook...
Haha ik doe helemaal geen zwangerschaps gym of zoiets gewoon omdat ik ja klinkt heel erg geen zin heb in al die zwangere mensen om me heen die dan zondig weer een keer af willen spreken etc etc voel me daar niet op mijn gemak.... dus vandaar dat ik het niet doe haha heb ik er ook geen last van haha
Mykelti wat goed 104!!! Hexje sterkte met je kies! Hoop dat het meevalt wat er moet gebeuren. Alex, wat een mooi nieuws, spannend . Ff off topic: mooie stad hè Den Haag . Marjolein, wat rot dat ze er nu weer is, BELACHELIJK, opdonderen...volgende week naar HA las ik, ben benieuwd. Hier een bankhangdag, vrijdag en gister beetje te druk. Beetje schaatsen kijken en lezen (Haar naam was Sarah).
Kan ik me voorstellen, is zwangerschapsyoga niks voor jou???? Want geloof het of niet, de eerste keer is het toch best fijn als je weet hoe en wat.
da's dan een duur kiesje hexje.. ik ben als de dood voor de tandarts en heb een zwak gebit.. da's op de 1 of andere manier niet zo'n goede combi...
@Snoet.................17 kg aangekomen valt nog wel mee............hier eentje die 22 kilo was aangekomen......
..............ja mams ...............maar VK doet er niet zoveel mee, hoewel ik toppers heb, als ik ongerust ben, of het had maar een half uur langer doorgezet gisteren, dan waren ze gewoon gekomen. @Alex, hele rare vraag misschien een rare vraag, maandag krijg je de punctie als alles goed is, en hoe lang doen ze erover om ze te laten bevruchten en dat ze weer teruggeplaats kunnen worden???
Haha voor yoga moet je lenig zijn nee grapje dat hebben ze hier wel maar die voor zwangeren zit in zwolle omdat ze hier geen animo genoeg hebben en om nou elke x naar zwollen te moeten das ong 40 min rijden enkele reis dus nee ik hijg en puf wel komt vast goed haha en ander neem je jou geluid op en femke ook kan ik instuderen haha
he hex... ik doe niet aan zwangerschapsgym of yoga of wat dan ook. dat puffen doe ik vanzelf wel en lang leve de ruggeprik zeg ik. ik zie niet in waarom ik die niet zou nemen..... heb al genoeg afgezien met de 1e keizersnede en 2 zwangerschappen die niet geheel pijnloos waren. dus kom maar op met die ruggeprik want die heb ik onderhand wel verdient. ja ik weet het ik weet het in NL doen ze allemaal " stoer" over bevallen zonder maar eh...wel allemaal verdoving vragen bij de tandarts he hihihihihihi kijk doe dat dan ook zonder verdoving zeg ik samen met bevallen vind ik diegene dan echt wel stoer!
aaarghhh bieb....vreselijk vage streepjes in combinatie met bruinverlies. HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN bah bah.....heb jij eigenlijk wel een idee wanneer jij ongesteld zou moeten worden na al je oma welles en oma nietes?
Heb van een collega een middeltje (geenidee hoe het heet) van vsm gekregen en dat helpt heel goed (heb je dan al maanden jeuk voor) dus nee niet meer naar die andere wezen kijken.... mocht dit toch uiteindelijk niet meer helpen dan hoor je het van me